Fişi Çekilmeden Önce Erkek Arkadaşıyla Son Kez Vedalaşan Genç Kızın Acı Günü

İngiltere’de Stephanie isimli genç kızın ölmek üzere olan erkek arkadaşıyla son fotoğraf karesi, görenleri gözyaşlarına boğdu.

Bu fotoğraf Blake isimli gencin yaşam destek ünitesinin kapatılmasından sadece birkaç dakika önce çekildi.
Bu fotoğraf Blake isimli gencin yaşam destek ünitesinin kapatılmasından sadece birkaç dakika önce çekildi.

İngiltere’de Stephanie isimli genç kızın erkek arkadaşı Blake, sıcak havada serinlemek için denize girmiş, denizde hızla gelen akıntılara kapılmıştı. Olayın ardından denizden çıkarılan genç çocuk, Liverpool'daki Alder Hey Çocuk Hastanesi'nde yaşam destek ünitesine alındı; ancak artık iyileşme ihtimali olmayan çocuk için doktorlar ve akrabaları, yaşam destek ünitesini kapatıp hayatına son vermeye karar verdiler.

Fişi Çekilmeden Önce Erkek Arkadaşıyla Son Kez Vedalaşan Genç Kızın Acı Günü

Her anında sevgilisinin yanından ayrılmayan Stephanie ona son bir elveda demek için hasta yatağında yanına uzandı ve erkek arkadaşının hayatta tutan makine kapanmadan önce onunla son anlarını yaşadı.

Genç Stephanie, Facebook sayfasında erkek arkadaşına veda resmini içten bir mesajla paylaşarak şunları yazdı:

Fişi Çekilmeden Önce Erkek Arkadaşıyla Son Kez Vedalaşan Genç Kızın Acı Günü

Bugün benim için geçirdiğim en zor gündü ve bunu asla unutamayacağım; ama Blake'in acı çekmediğini ve yalnız değil ailesiyle birlikteyken öldüğünü, sonsuza dek özleneceğini ve kalbimde her zaman özel bir yere sahip olacağını biliyorum. Blake seni asla unutmayacağım ve seni her zaman gururlandırmaya çalışacağım.

Fişi Çekilmeden Önce Erkek Arkadaşıyla Son Kez Vedalaşan Genç Kızın Acı Günü

2|2
2736
Melike Gozence KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 36

  • Yaşamın kıymetini bilin.. Önemli olan yaşadığın hayattan zevk almak para pul mevki vs her şey geçici değerli olan tek bir şey var aldığın nefes ve tam da şuan!

    0|0
    0|0
  • Buradan su sonuc cıkıyor. Yarın ne olacagımız belli degıl... Seven sevdiğine sevdiğini bir an once soylemeli...

    0|0
    0|0
  • üzüldüm lan şimdi keşke yapabileceğimiz birşey olsaydı

    0|0
    0|0
  • Yüreğim burkuldu
    Ağladım
    44 yaşında adamı ağlatıyorsa o kızın ruh halini düşünemiyorum.

    0|0
    0|0
  • 6gün

    hehe dedi. VE kendine sadece 5-6 ay içinde yeni bir sevgili buldu (kimbilir belki de daha kısa sürer.)

    0|0
    0|0
  • Güvenme gençliğine bir nefes yeter güvenme dünya ya bir kibrit çöpü yeter.

    0|0
    0|0
  • 6gün

    Yapıcak bişey yok gün gelince ecel vade dolunca elden ne gelir

    0|0
    0|0
  • 7gün

    boğazımda bir şey takıldı sanki ağzımdan söz çıkamıyor..

    0|0
    0|0
  • Biraz insanlık gördüm daha 100 sene yeter bana.

    0|0
    0|0
  • 6gün

    Bu acıyı kimsenin anlaması mümkün değil.

    0|0
    0|0
  • 7gün

    Çok üzüldüm gerçekten çok duygulandım, kötü oldum.

    0|0
    0|0
  • Duygulandırdı be 😞

    0|0
    0|0
  • Dile kolay be, kalbe değil 💔

    0|0
    0|0
  • 6gün

    Kötü bir durum

    0|0
    0|0
  • 7gün

    2 gün ağlar, 3. gün bulur başkasını.

    0|0
    1|0
  • Cok aci bir durum

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Çok üzüldüm yav

    0|0
    0|0
  • 7gün

    üzücü gercekten

    0|0
    0|0
  • Ellerinize sağlık

    0|0
    0|0
  • Çok üzüldüm ya

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 27

  • 5gün

    Bence fotoğraf popüler olmak için çekilmiş. Cocuk zaten bitkisel hayatta. Elini de kıza öyle sarma şansı yok. Disaridan biri elini o şekilde koymuş kız uzandiktan sonra. Tabi üzücü ama kız bence bunu popüler olmak için kullanmış. O an sevgilisi zaten bilinçsiz..

    0|0
    0|0
  • Allah başka kimseye yaşatmasın. Empati kurmak bile insanı üzüyor gerçeği kim bilir ne kadar üzerdi, zor.

    0|1
    0|0
  • Hayat anlık bir nefes...
    Ben olsam iyilesemesede yaşam destek ünitesini kapattirmazdim. Zor bir karar ve duygu Allah kimseye yasatmasın

    0|0
    0|0
  • 6gün

    İnsan sevdiğinin kıymetini bilmeli yarın ne olacağımız belli değil Allah kimseye yasatmasın böyle acılar

    0|0
    0|0
  • 7gün

    Emojiler'e bak. Komedi. Gösterişten başka bir şey değil, sosyal medya herkesin ruhunu emdi cidden.

    0|0
    0|0
  • 14saat

    Burnumun direği sızladı, boğazımda ise koca bir yumru. Allah sabır versin.

    0|0
    0|0
  • 4gün

    Üzücü

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Zor gerçekten

    0|0
    0|0
  • 6gün

    Çok üzücü

    0|0
    0|0
  • Yazık bee

    0|0
    0|0
  • 6gün

    Kız resmen reklam yapmış, olan ölene oldu...

    0|0
    0|0
  • 4gün

    Çok üzüldüm

    0|0
    0|0
  • 6gün

    cok kotu bisi

    0|0
    0|0
  • 7gün

    Ayy! Çok acı verici birşey ya😔

    0|0
    0|0
  • Çok acı.

    0|0
    0|0
  • Aşk bu işte

    0|0
    0|0
  • 5gün

    Bu acı yaşanmadan anlanacak bir şey değil...

    0|0
    0|0
  • 6gün

    Üzücü

    0|0
    0|0
  • Çok üzücü ya 😔

    0|0
    0|0
  • Yaaaa :(

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    7
Yükleniyor...