Bedelli Askerlik Sebebiyle Araba Satışları Patladı

Bedelli askerliğin netleşmesi ardından internetteki araba satışlarında patlama yaşandı.

Bedelli Askerlik Sebebiyle Araba Satışları Patladı

Bedelli askerlik nihayet askerliğini yapmamış vatandaşların yüzünü güldürdü. 25 gün olarak öngörülen askerlikbeğitim süresi 28 güne çıkarılırken bedelinin ise 15 bin TL olacağı söyleniyor.

Bedelli askerlik haberleriniden sonra Türkiye'nin tanınmış ikinci el satış sitelerinde satılık araba ilanlarında patlama yaşandığı görülüyor.

Bedelli Askerlik Sebebiyle Araba Satışları Patladı

Askerliğini bedelli olarak yapmak isteyen vatandaşlar, 15 bin TL olacağı konuşulan 'bedel' için 'bedelli askerlikten dolayı satılık' başlığıyla araçlarını satışa çıkarmaya başladı bile.

İşte o ilanlardan bazıları:

Bedelli Askerlik Sebebiyle Araba Satışları Patladı

#haber #haberler #gündem #bedelliaskerlik


0|2
2579
Faruk Ayhan Utkan KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Kız Görüşleri

  • Böyle Adalet mi olur ya zaten ancak fakirler yapar askerliği niye diğerleri de yapmıyor ödemiyor vatan borcunu.. Zaten ancak fakirlerin çocukları gider zenginlere göre ne var ki bas parayi, işte bitti gitti askerlik😏 Yolunu gözleyen anası sevdiği kalmaz arkasında yoluna bakar adam hiçbir şey olmamış gibi, diğerleri de gitsin dağda bayırda terörist kovalasin😔onlarınki can değil çünkü..

    0|0
    0|1
    • Fakirlikle zenginlikle ne alakası var fakir dediğin insanda en az aylık 1800 tl maaş alıyor. Zaten 1 yılı hesaplarının zaman bu parayı her türlü çıkarıyor

    • Herhalde yıl 2000 zannediyor arkadaş uyanın artık bee 2018deyiz profesyonel askerler çatışma alanlarına gönderiliyor. 25 yaşına gelip bir baltaya sap olamadıysa gitsin zaten. Bırakın bu boş edebiyatı.

  • Bedelli de her önüne geleni kabul mu ediyor?
    Askerlik yapmak istemeyen bastırsın parayı alsın tezkereyi.

    Oh ne ala?
    Askerliğini yapan vatan evlatlarına halsızlık değil mi?

    1|1
    0|0
    • Kesinlikle haksızlık.

    • Değil valla her celpte anasının babasının söz geçiremediği şımarık zübbeleri adam etmekle geçiyor ömrümüz boşuna bu adamlara devlet yemek su yatak yorgan kamuflaj masrafı yapıyor gelmesinler 15 bin devlete katkı işte bizimde akıl sağlığımız yerinde kalır ne güzel

En İyi Erkek Görüşleri

  • Hepsi inan fırsatçılık. O zaman ben beş bin altı bin düşük degerinden alayım kabul edecekler mi. o fiyatlar zaten gerçek değil. gercek fiyatından versinler alayım hemen ama yok vermezler. Çünkü çoğu bedelli askere gitmeyecek :)))

    0|0
    0|0
  • 1-TBMM kurulduğu günden itibaren kaç milletvekilinin çocuğu askerlik yapmamıştır?

    2-TBMM kurulduğu günden beri askerlik görevini yaparken hayatını kaybeden bürokrat, milletvekili veya bakan çocuğu olmuş mudur?

    3- Erkek çocuğuna sahip Cumhurbaşkanlarından (BAŞKOMUTAN) kaçının çocuğu askerlik yapmamıştır?

    Ben neden askere gitmeliyim ki?

    0|0
    0|0
    • cumhurbaşkanı veya bakanın oğlu niye askere gitsin kardeşim sen bakan olsan yollarmısın yollamazsın ki zaten giden milyonlarca kişi yer temizleyip çöp toplayıp geliyor

    • @değiliks Çöp toplayarak vatan kurtulucaksa ben çıkar mahallemin şehrimin çöpünü toplarım zaten :)

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 23

  • Bedelli askerlik icin para harcayacakalrina gidip cinsiyet degistirme ameliyati olsunlar.
    Para verip askere gitmeyen zaten adam degildir. Benim gorusummm bu

    0|1
    1|3
  • Fakir askere gitsin zengin yatsın. Ne ala memleket. Askere giden kişi oranlarında ciddi düşüş olacak bizim dingiller çözümü de paralı ithal askerde bulur artık 🤤

    0|1
    0|0
    • zengin insan hayatı boyunca çalışıp zengin olsun ülkeye katkı sağlasın sen gel zenginler yatıyor de ahahaha

    • Hepsini Göster
    • Yazıdan üniversite durumuma kadar çıkartacak kadar saçmalıklar yapıyorsun bencede bunu konuşmaya gerek yok çünkü askerlikle alakan yok

    • Paralı ithal asker nedir bir açıklarmısın

  • Satacak arabası olmayanlar ne yapacak?
    Vatan borcu namus borcu denirdi ya hani?

    0|2
    0|0
  • Aynen katikiyorum. Adamin arabasi var satiyo. Yoksa bile bir ihtiyac kredisi ceker yine o parayi bulur bizim millet

    1|0
    0|0
  • araba satışıyla askerliğin alakalı olduğunu sanmıyorum hayır

    0|0
    0|0
  • 15 bin tl ile kimsenin zengin ya da fakir oludğunu anlayamazsınız. Bedelliye karşı değilim tabikide

    0|1
    0|0
  • Sevdicegimin 83 gunu kaldi o boyle seylerle ugrasmadi hayirli olsun onlara

    0|0
    0|0
  • İç acıtıcı..

    0|0
    0|0
  • Yazık ya

    0|0
    0|0
  • hıc ısım olmaz arabayla

    0|1
    0|0
  • Ah ah...

    0|0
    0|0
  • Bekleyenlerim gçzü aydın ne diyim

    0|0
    0|0
  • Garip

    0|0
    0|0
  • İyiymiş

    0|0
    0|0
  • Devir git gide kötüleşiyor 😒

    0|0
    0|1
  • cok komik ya. Adam gibi askere gitsenize ya

    0|0
    0|0
  • Yine fırsatçılar iş başında

    0|0
    0|0
  • Adalete bak hele ki

    0|0
    0|0
  • Bedelli için şartlar konulmalı

    1|0
    0|0
  • Garip.

    0|0
    0|0
  • güzel olmuş

    0|0
    0|0
  • Garip ya

    0|0
    0|0
  • Hunharca araba satıyorlar 😂

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 77

  • Valla en güzeli anasının babasının avutamadığı zübbelerle uğraşmaktan bıktık gelmesinler daha iyi hiç olmazsa tsk bunlara masraf edip devlete zarar ettirmesin çok sevindim bu habere

    0|0
    0|0
  • Bence artık donanımlı sadece bu işi yapan askerler yetiştirilmeli bu şekilde fakir kesime haksızlık oluyor. Bu insan haklarına da sosyal devlet ilkesine de aykırıdır.

    0|0
    0|0
  • Askeriğini yapmayana, yasa çıkaratacaksın sürücü belgesi vermeyeceksin otursunlar kız gibi evlerinde.

    0|0
    1|1
  • Hey gidi askerlik günlerim.. yapmayanlar çok şey kaybeder😬😬😬

    0|0
    0|0
  • Eğer ciddi bir sebep yoksa gidin paşa paşa yapın askerliği be. Bu vatan uğruna bin canım olsa binide feda olsun

    0|1
    0|0
  • Aciliyetten satıldığı için ucuza alınabilir arabalar. İmkan olsa kapatırdım bir iki tane.

    0|0
    0|0
  • Zengin evinde yatacak fakir gariban şehit olacak. Böyle adalet olmaz. Yazıklar olsun.

    0|0
    0|0
  • herkez bedelliyi bekliyor bedelli için araba bile veren var

    0|0
    0|0
  • kimse kusura bakmasın ama, bedelli yapmak için arabamı satmazdım kesinlikle.. kudurmuş bu insanlar..

    0|0
    0|0
  • Fakir şehit olacak diyorlar halen ya deliricem birde bunların elinde dünyaya açılıp bilgi edinmek için telefon var.

    0|0
    0|0
  • bedelli flann çıkmazz inaşallahh bizz enayimizz 1 sene askerlikk yaptıkk

    0|0
    0|0
  • Kaçmak için fırsat bekliyormuş bir çok gencimiz parası olmayan ne yapıcak herşeyde heryerde adaletsizlik

    0|0
    0|0
    • adaletsizlik değil zengin adam zaten ülkesine askere gitmeden katkı sağlar

    • Hepsini Göster
    • Sen her askere gidenin savaştığını mı zannediyorsun?

    • @değiliks zorunlu olmasın kimse ölmesin paralı olsun isteyen gitsin eşitlik olur yoksa sadece parasız olan garibanlar çeker çilesini

  • Bedelli için geçerli bir neden olmalı. Bu vatan borcu herkesin yapması gerektiğini düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Allah'tan askerliği atlattık. Satacak arabamız da yok. :):

    0|0
    0|0
  • Arabanızı bana satabilirsiniz.15 bin TL ve 25 günlük yeme içme paranızı ben vereyim 😉Tabi araç önemli

    0|0
    0|0
  • yazıklar olsun devlete sehıt aileleri sımdı ıcı ıcını yıyor 15 bın ıcınmı evlatlarını yolladılar cok yazık cok

    0|0
    0|0
  • ulan çok komik :D Adam bedelli askerlik yapmak için arabasını satıyor :D

    0|0
    0|0
  • E insanlar bir an evvel engeli ortadan kaldırmak istiyorlar.

    0|0
    0|0
  • ulan bir zengin ailenin kapısından tabut çıkmadı tek kelime etmediniz de şimdi mi ahkam kesiyorsunuz

    0|0
    0|0
  • Bence etkikemez. Her faydalanacak kişinin arabası olması lazım ki piyasayı yerinden oynatsın.

    0|0
    0|0
  • almanyadaki hurdalara burada 30.000 istiyorlar patlasa ne yazar

    0|0
    0|0
  • Gidin yapın askerliginizi bedelli ne paranızı kaptirmayin yandaslara damatlara

    0|0
    0|0
  • Arabasını satmak isteyen bedelli olmasa da bedelli den dolayı yazar...

    0|0
    0|0
  • Parayı veren düdüğü çalıyor.

    0|0
    0|0
  • Abooo fiyatlar ucuzlar o zmn.

    0|0
    0|0
  • Araba alacaklara hayırlı olsun :D

    0|0
    0|0
  • sonumuz harolaa

    0|0
    0|0
  • Almanya da 100€ burada 20.000₺ 😂

    0|0
    0|0
  • Bu Ne böyle bedelliye karşıyım ben

    0|0
    0|0
  • Helal olsun ne diyim...

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    47
Yükleniyor...