Su gibi güzel bir cilt için günde kaç litre su tüketiyorsunuz?

Ben günde en az 2-2,5 litre su içmeye özen gösteriyorum. Siz?
#beyazorkidem

#beyazorkidem

Bazıları gerçekten fazla abartıyor ve yuzden bir kadin beyniyle ilgili problemler yaşamıştı 3 litre içiyorum genelde ama bu havalar hiç çekilmiyor şimdiden 1 litre içtim
çalışıyorsam 2 ya da 2 buçuk litre. evdeysem 2 bardak😂
Bir damacana içerim yani.. Ya aslında 5 litre içerim...😄😉 Ve cildinin güzel olmasını istiyorsan elma yemelisin. Ablam o şekilde yapıyor:)) Elma faydalı...
şirkette en az 3 litre, evde 1 litre, sporda 2 litre, uhhh 6 litre :( omg...
Maşallaaah 😚😚
Cevap
32Cevap
Valla yaz kış demeden deve gibi yaşıyorum nerdeyse. Günlerce hiç su içmediğim oluyo. Hep başka şeylerden alıyo bünyem. Alışkanlık haline nasıl getiririm bilmiyorum
La ben haftada 2 litre içersem iyi sayıyorum kendimi
günde 1-2 bardak o da hava sıcak yaz diye yoksa haftada 2 bardak anca :/
bugün 3 lt oldu eve geldim 1lt daha içtim zaten spor yapıyorum vücutta istiyor
0.30 ml × Vücut ağırlığı
Ölçü budur
Ortalama 2 lt deniliyor...
2 litre +yediğim meyve ve salatalardan mutlaka elde ediyorumdur ekstra
En fazla 2 bardak😑 bir türlü alıştıramadım kendimi çok şu içmeye
Yazın neredeyse su içmekten şişiyorum diyebilirim 4 litre içiyorumdur, belkide 5..
Çok fazla tükettiğim söylenemez açıkçası 5 6 Bardak ile sınırlıdır
Genelde 2.5-3 litre. Ama cilt için değil sık antrenman yaptığım için.
Ben günlük 4-6 lt arası su tüketiyorum. Sanırım biraz azaltmaya çalışmalıyım
Cildim pürüzsüz
Ama suyu her gün en az 1 litre içerim
Günde 3 litre gibi su içiyorum çünki böbreklerimde taş var güzelligim için degil
4,5 litre
*Gecen bol olsun.*
Saymadım ama baya içiyorum.
3 litre içerim de cilt için değil.
Çok az su içiyorum, büyük bir sorun benim için..
En az 2.5 - 3 lt arası içiyorum
Kesinlikle en az 4 litre su içerim
3litre tüketiyorumdur ama yüze fayda etmiyor 😂
5 bardak kadar içiyorum.
2-2,5 litre tüketiyorum cildim bebek gibi😏
Ortlama 4 litre iciyorum, abartisiz.
2-3 lt tüketmek gerek
çok su içiyorum ve bundan hoşlanmıyorum
Değişir özellikle hesaplamadın
3 lt geç yatarsam 3.5 4 falan
Su içme rekoru bende sanırım en az 4 litre var.
Günde en az 2 litre içiyorum
1 lt. den az
#saskınhacı
bende bak susudım şimdi :D
Midem alsa da icsem keşke.
Her gün 3 litre kadar içerim bazen 3.5 da olur.
Ben unutuyorum genelde
1-2 bardak anca
1,5 malesef
+3..
En az iki litre
En az 3 bardak su içerim
15 bardak içerim.
3 litre
1 buçuk sanırım :)
1.5 - 2 litre civarı tüketiyorum.
3 litre falan
Saymıyorum
2 litre falan
2,5 litre içerim :)
2 bardak
en az iki
3 Litre.
2 litre.
3 litre su kafi
Bira içiyorum
2.5 litre
Hiç..
2 litre 😆
günde 2 litre..
Iki litreye yakın
Bir yudum
Şahsen ben 2 litrede aşağı içmiyorum
2 litre...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar