Burnum biraz etli ve aşagı doğru düşük/sarkık. Ameliyatsız bir çözüm yolu var mı?

Merhabalar. Sorum yukarıda olduğu gibi burnum biraz etli ve sarkık
Gözlerim de küçük olduğu için yüzümde çok itici duruyor.
Rahatça gülemiyorum bile..
Mandal takmayı denedim ama mandal fazla sıktığı için deforme ediyor ve etkisi bir iki saate geçiyor.
Burun egzersizleri yapmayı da denedim 3 4 ay boyunca ama pek bir etkisi yok.

Ameliyat olmadan burnumu estetik hale getirebileceğim bir yöntem var mı?
Burnum biraz etli ve aşagı doğru düşük/sarkık. Ameliyatsız bir çözüm yolu var mı?
Cevapla