Merhabalar. Sorum yukarıda olduğu gibi burnum biraz etli ve sarkık
Gözlerim de küçük olduğu için yüzümde çok itici duruyor.
Rahatça gülemiyorum bile..
Mandal takmayı denedim ama mandal fazla sıktığı için deforme ediyor ve etkisi bir iki saate geçiyor.
Burun egzersizleri yapmayı da denedim 3 4 ay boyunca ama pek bir etkisi yok.
Ameliyat olmadan burnumu estetik hale getirebileceğim bir yöntem var mı?
Gözlerim de küçük olduğu için yüzümde çok itici duruyor.
Rahatça gülemiyorum bile..
Mandal takmayı denedim ama mandal fazla sıktığı için deforme ediyor ve etkisi bir iki saate geçiyor.
Burun egzersizleri yapmayı da denedim 3 4 ay boyunca ama pek bir etkisi yok.
Ameliyat olmadan burnumu estetik hale getirebileceğim bir yöntem var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar