Arkadaşlar merhaba. Başlıktanda anlaşışacağı gibi saçlarımdan çok şikayetçiyim. Moral 0. Banyodan sonra böyle oluyor saçlarım. Dipten uca kadar bir şekilsiz, kabarık, porsuk. Hep düzleştirme istiyo. Düzleştirince güzel oluyor ama yinede sağa sola yatırıp akışkan olmuyo saçlarım. O neyse de bu haline ne yapabilirim bakım olarak. Bebe saçlarındanda kurtulmak istiyorum. Düzleştirsem bile tepeden toplayamıyorum saçımı. Yıldım artık :(
SAÇLARIM ÇOK ŞEKİLSİZ VE KABARIK ÇÖZÜM ÖNERİSİ OLAN VAR MI?
Öncelikle inanın dalgaları çok güzel. Benim çok hoşuma gitti. Ama illa da düzletecem diyorsanız yumuşatıcı kremler uygulayıp sonrasında saç düzleştirme maşaları işe yarar herhalde
En İyi Cevaplar