"Beğenmezseniz paranız iade"dediler. Beğenmediğimi ve ürünü iade etmek istediğimi söyledim paramı vermediler. Ne yapmalıyım?

Şu garnier'in reklamını hepiniz biliyorsunuzdur televizyonlar sağ olsun. Reklamda"beğenmezseniz paranız iade"dediği için ya dedim bir deneyeyim, denedim ve beğenmedim. Sonra paramı istedim fişi de gösterdim. Paramı vermediler.
Bana ne kardeşim ya ben paramı istiyorum.://
Ne yapacağım şimdi?
"Beğenmezseniz paranız iade"dediler. Beğenmediğimi ve ürünü iade etmek istediğimi söyledim paramı vermediler. Ne yapmalıyım?
Cevapla