Traş kolonyası mı krem mi kullanıyorsunuz?
Traş Kolonyası
Traş Sonrası Kremi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
5 6 aydan beri sinekkaydı olmuyorum fobilerim arasındadır sinekkaydı tıraş olmak
krem kullanıyorum.
Cevap
9Cevap
bayağı uzun bir zamandır jiletle traş olmadım sürekli kirli sakal vardır
ama traş olursam illaki traş kolonyasını tercih ederim :)))
Bir erkeği tıraş olurken izlemek...
Immm...
Gerçekten mi ? :)
Kuzu sevgimiz ne kadar gerçekse :)
Essah tabii!
İyi de örneğin ben traş makinesi kullanıyorum. O zaman da hoşunuza gidecek mi ?
Ses çıkarıyor mu?
Çok değil.
Sesin nasıl bir etkisi var ?
Dikkat dağıtıyor.
Ciltte beliren yeşile ve erkeğin masum haline odaklanmaya engel oluyor.
Evlendiğiniz gün eşinize eski usül bir ustura ve bembeyaz köpüren bir traş köpüğü hediye etmelisiniz :)
Re-mehir ;))
Önce kolonya ardından traş sonrası bakım kremi.
traş kolonyası kullan çook güzel kokuyor :)
Osman berber hacı misi sürüyor bize.
Krem .
su kullanıyorum ben kardeş
haftada 3 gün krem 3 gün kolonya 1 gün tatil
Traş kolonyası :)
krem krem..
Traş Kolonyası
balsam
traş kolonyası
Traş Kolonyası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar