Hzbfşsş daha güzel?
Türk kızı
Rus kızı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hiç yalan söylemeyeceğim,
İki ülkeden de kız arkadaşım oldu. Rus kız arkadaşım da oldu. İnanılmaz iyiler kişilik olarak. Ego falan yok. Erkeğin değerini biliyorlar, naz, kapris yok. Kolay kolay unutmazlar yapılanları... Bir çoğu kültürlüdür. Yani bir uğraş alanı mutlaka vardır. Hiç boş olan bir Rus görmedim şahsen. Kendilerini bu alanda geliştiriyorlar.
Karakter olarak da mükemmeller. Hanımefendiler. Erkekleri yine aynı şekilde abaza değil. Sanırım kız bolluğundan dolayı.
Türk kızlarına gelelim... Türkiye sınırı içindeki farklılıklardan dolayı mıdır bilinmez ama Türkiye de iyi kız da var tripli, egolu kızlarda var... Değişkenlik gösteriyor.
Maalesef bazı kesimler okumadan daha çok evliliğe ve çocuk yapmaya özen gösteriyor. 23-25 inde 2-3 çocuk sahibi oluyorlar. Haliyle kendilerini eğitim olarak geliştiremiyorlar. Yine bir grup kızlar kan emici, kıskanç oluyorlar, egoları tavanda geziniyorlar, onlara da hiç girmeyeceğim.
Bir grup kızlar da hanımefendi, sevecen ve iyi huylu oluyorlar. İnsancıl egodan arınmış kız grubudur.
Türkiyedeki kız grupları
%35 Hemen evlenip çocuk yapalım diyen, yobaz zihniyetin kızları
%30 Ego, naz ve kaprisli kan emici kızlar.
%30 İyi niyetli, yumuşak huylu, kendini geliştirmiş kızlar
% 5 ise egolu, tripli ve iyi niyetli kızlar
Haha artık kendinize göre pay biçersiniz... Ama gerçekler bunlar.
Evet dediğin gibi egolu kızlar var malesef ama türk kızlarını egolu yapan Türk erkekleri çünkü hayvana bile sarkanlar var yolda gördüğü her kıza asılınca bazılarının egosu artıyor malesef
haklısın
Yeni nesil kendini geliştirdi bence
Tofaş mı yoksa Ferrari mi diye sorsaydın daha mantıklıydı :D Uzun boylu, doğal sarışın, bembeyaz tenli, güzel fizikli Rus kızı varken , Kısa boylu bodur, leş fizikli, makyaj güzeli Türk kızını kim ne yapsın?
Ruslar makyaj ve bakım estetik konusunda korelilerden sonra en çok bakım yapan ülke boya gelince Türkiyenin boy ortalaması 1.63 1.65 arası Rusya nın boy ortalaması 1.68 yani hemn hemen aynı
Altdaki tipik bir rus degil ustdekide tipik bir turk kizi degil genel anlamda soruyorsan soru yanlis ama bu sahislar ustunde
Nasıl tipik değil
Tabikide türk 🤗 yabancı kızlar kurtarmaz sizi ajajaja 😂
:) :)
Cevap
44Cevap
İlk resimde Asil bir kız görüyorum.
Diğer resimde ise sempatik bir kız..
Hangisi güzel
Hiç düşünmeden cevap veriyorum. İlk resimde ki ''Türk'' daha etkileyici..
Evet
Merak ettiğim bir şey var. Kendini neden bu buraya koymadın? 🤔
Egoist olarak görünmek için bir de annem yabancı olduğu için sen türk olarak sayılmazsn derlerdi
Oyuncu ''Aslıhan Güner'e'' çok benziyorsun.
O kim
'Dizi ve sinema oyuncusu..'
Sana minicik bir şarkı ikram ediyorum. Naçizane hediyemi dinlersen sevinirim.
https://youtu.be/fTmMtlvi41c
Teşekkür ederim
Hangisi iyi ve güzel ise o. Her millette güzelde bulunur çirkin de.
Aynen
Ikisi de güzel ama karakter olarak değerlensirirsek karakterde rus kızı annelikte türk kızı
Bu iki resimde peki
Bu resimlerdr türk kızı dahs güzel bence
Herşeyi geçtim ten kokusundan bile Türk kızı kimseye değişilmez
Bu iki kızdan hangisi peki
Genel olarak ta Türk kızı
:) :)
Ruslar yaşlanınca çirkin oluyorlar bizimkiler şarap gibi maşallah
Sanıldığı kadar güzel değiler bide
sadece bu fotoyla olmaz. amaç sadece seks ise rus ama amaç mutluluksa türk
İnan gördüklerim içinde en güzel rus kızımı aldım
Sanıldığı kadar güzel değiler senin gördüklerin tv deki gibi değil yerli halk
Ona bişey diyemem
Rus.. Rus kızları kapsisli degil hem, ben onların hem güzelligini hem cana yakınlıģını cok seviyorum... Nedemisler ; Almanların arabası Rusların kızları 👍
Yeni nesil türk kızları da öyle ama
Havalı insanları bende sevmiyorum giydikleri 10 TL lik tayt la milyonlul havaları var
Aynen
davay davay
Yerli halk buradakiler gibi değil inan
Şampiyonlar Ligi takımıyla Amatör takımı kıyaslaması gibi oldu. Rus kızı alır alır çarpar.
Ruslar sanıldığı kadar güzel değiler
Bende gitm çok Marmarise ukranya almaya Romanya gibi ülkelerden gelen en çirkinleri ruslar dı
Bence Türklerle rumenler le güzelik dercesinde aynı
Bu fotoda Türk kızı güzel ama genel olarak Rus kızları güzel
Genel olarak türkler güzel bnce
Türklerde gzl tabi ama şöyle diyim bir kadın bakım yaparsa çok gzl olabilir bizim kadınlarımız gzl ama çok bakımlı değiller son zamanlarda bakımlı olmaya başladı herkes
Aslında şöle yabancılara sorarsan Türkler derler bence çünkü türklerin yüz tipi onlara göre oldukça farklı ve güzl
Aynrn ruslar sanıldığı kadar güzel değiler
Herkese göre değişir tabi
Tabi ama herkes tarafından bilinen yanlış
Aynen her ülkenin güzellik algısı başka
Aynen
Güzel bir Rus kızı fotosunu koyda ona göre yorum yapalım hile yapma:)
İnan rus hesabında gördüğüm en güzelini koydum zaten gayet güzel bir kız sen sanıyorsun ki halk dergide çıkanlar gibi
Alttaki kız çirkin mi ne demek istiosun gayet de gzl
@Büşra_riri canım onlar yerli halkı tv de çıkan modelerdki gibi sanıyor haksızlık olmasın diye en güzeli ni koydun
Ukranyalılarla ruslar farklı ukranya bence dünyanın en güzel kızları ama herkesin bildiği yanlış ruslar Türklerden güzel deği
@sinan001 senin güzellik anlayışın nedir
Ukranyalılar İskandinav lar dünyanın en güzel kızları ona laf yok
Kızlarımız daha güzel. Ruslar 30 dan sonra çöküyor
Ve Sanıldığı kadar güzel değiler
@ozianna sanıldığı kadar güzel değiler evet
iskandinav kızları :)
Doğruya doğru İskandinav kızları dünyanın en güzel kızlrı
Türk kızı 😏 tabiikim 😏
Sana soran olmadı lan
:) :)
@KAİ-Hiwatari amaç ne?
Sanane bekle şimdi arkadaslarıma diyeceğim seni eksilesinler
Ay ergen. Git herkese söyle çokta tın.
Sus ulan kadın
Kes be! bana lanlı lunlu konuşma. Bu ne samimiyet¿
Herkes kendi fikrini söylüyor.
KS özgür bir yer isteriğim şeyi söylerim de savunurum da.
Şimdi defol.
Ya bırak güzelliği Rus kızlarındaki karakter Türk kızlarında yok
Nasıl yani
Bir daha oku
ruslarda iş yok ukraynalılara takılın gençler :)
Ukranya lılar söz yok doğruya doğru İskandinav kızları dünyanın en güzel kızları
Biliyoruzda konuşuyoruz
Aynen doğruya doğru söylemek lazım
Made in Balkan+Iskandinav
İskandinav zaten dünyanın en güzel kızları
Evet Ruslar Iskandinavlarin bkunu yesin
Ruslar sanıldığı kadar güzel değiler bizat gördüm hata Marmaris Antalya ya gelen turistler için de en çirkini ruslar dı
Fizikleri iyi 😂
Aynen. Ama yeni nesil kızlarda dikkat ediyor kilosuna
Kiloya dikkat etmek var bir de fiziğin taş olması var
Rusya nın boy ortalaması 1.68 zaten Türk lerim de 1.63 1.65 arası
Bizim kızlar da ego ve trip olmasa seçerdim.
İnan mesela bu türk çok güzel çokta mütevazi
Resimdeki ben değilim
Bizim kızlar gereken cevabı vermiş zaten :)
Nasıl yani :)
İyi de resimde Türk rusa rus da Türke benziyo :-D
Nasıl benzemiyo
Kıyaslamayalım ya hepimiz insanız işte
Ruslarda fena ama türk derim 😊
Bu iki kızdan peki
Türk tabiki de
O yerinr gore degisir yaa
Sende opelle audi kiyasi yapion simdi ama :)
Neden
Türklerin güzelleri rusların güzelinden iyi ama
tabikide polonyalı hatunlar... :D
Neden
Google görsellrde belirlenmz ama ülkeye gidip görmek lazım
Ukrayna dünyanın en güzel kızları o doğru
Türk kızını tercih ediyorum
Karşılaştırılması bile hata.
Sebeb
Ruslar ezer geçer çünkü.
Ruslar sanıldığı kadar güzel değiler
Kaç rus kız gördün? Benim eğitim ve iş hayatım onların arasında geçti.
Yengen rus, Rusya ya gitim, Romanya da yaşayan ruslar var Marmaris Antalya da gördüm
İşte gördüğün yerdekiler örnek teşkil etmez. Ben Antalya'da otelde çalıştım. Yurt dışında da gördüm gayet güzeller. Yengen kim bilir kaç yaşında.
22 yaşında
Genele bakmak lazım. 1 tane gördün güzel değil diye hiçbiri güzel değil mi? Sadece yüz güzelliği değil ayrıca fizik de değerlendirilir. 1000 rus kızı mesela.
https://www.youtube.com/watch?v=EbkpUl3gkhs
Videodaki lr güzel değil ki ülkeye de gitim
Sen gittin ben 4 yıl yaşadım :) İlişkilerim de oldu. Dillerini biliyorum. Doctato4na? (Yeterli mi?)
İskandinav lar desen okey de ruslar sıradan ayrıca video dakilrde güzel değil
Türk kadınlarının büyük bir çoğunluğu bunu kabul ediyor. Ama illa ki itiraz eden olacaktır.
Rusların güzelliğini mi videoda kiler gibiyse halk güzel değiler bence
Tamam sen haklısın.
Tabi güzelik göreceli bir kavram
Dusunmeden turk kizi derim biraz dusunursem Rus
Sebeb
Sebebi egoist degiller git sarıl öp sıcakkanlilikla karsilarlar
Türkiyede öyle yapana sussan orıdpu derler ama
Desinler hayatini milletin dediklerine göre mi şekilendiriyorsun
C) Numibyalılr
Neden :)
Kabilelr öyle evet
rus kızı
Bu iki resimde peki
Neden
Senin güzelik anlayışını merak ettim
İyide burda iki kızda makyajsız
Türk kızlarımız candır gerisi heycan
Türk kızı elbette kız ayool
Türk kızı kanka bide rusça öğrenemem
Rus Kızı :)
v#emre00
Sebeb
Yerli halk modeller gibi değil
İskandinav kızları en güzeli ama ona laf yok
Ruslar sanıldığı kadar güzel değiler ama
Evet onlar doğru
Rutski
Türk yani
No Rus
Bizim olan güzeldir.
Türk kızı örf adeti bilir
türk kızları..
rus tabiki
Sebebi
Cunku turk kizlari cirkin
Türk erkekleri de çirkin ama Avrupalılarım yanında
Sordun soledim rus diyorum
Teşekkür ederim
rus kızı daha s*ci bakıyor
Güzelik olarak
Türk diyorsun yani
Takibi türk kızı
Rus kızlarının gidip en çirkinini bulmuş, Rus kızı
Emin el hepsinin içinde en güzelini seçtim Marmaris te te otelde Antalya'da ukranya Rusya Almanya gibi ülkelerden gelen kızlar arasında en çirkin leri ruslar dı yerli hak mankenler gibi değil
Türk bence
Türk
tabikide türk kızı
Türk
Türk kızı
TÜRK
Türk
Turkish girls.💁♀️
Rus her türlü ezer
Sebeb
Egosu yok bence bu yeterli bir sebep
Bu türk kızıda çok güzel olmasına rağmen mütevazi
Bir iki tane olabilir ama çoğunlukla egoist
Her zaman tc
Türkk
kız oldun yeter
Nefes alsın yeter diyorsun
@Nil97 tam anlamıyla değil
Uzayli kizi
ruslar.
Sebeb
Yerli halk modeller gibi değil
Yani sıradan halk TV de dergide çıkan modeller gibi değil
Türk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar