
Siz kullanıyor musunuz? Hangi üründen memnun musunuz?

Bu tür ürünleri genelde makyaj yapmayi cok seven, ürünün ne ise yaradigini bilenler kullaniyor. Ben detayciyim diyenlerin ürünü bence bu 👍 Ben nyx concealer paletini cok begeniyorum.
bu kapatıcıdan var bende evet kullanıyorum. yeşil kısmı sivilcelerimi pek iyi kapatmıyor turuncu kapatıcı gayet iyi. aydınlatıcısı da fondötenin üstüne nsürünce pul pul görünüyor.
Makyaj yapmiyorum ben 😂😂😂 sunu sadece pembelestirsende maviler gelmeseydi keske
Cevap
5Cevap
Hayır 🙊
İhtiyaç duydukça kullandığım tek şey Garnier BB Cream 🙊 göz altı için olanı da var minnak 🙊
Fazla kapatmasa da yetiyor bunlar 🙈 kusursuz mükemmel görünmek zorunda değiliz değil mi 🙈
Bunu kullanmıştım gayet güzel aydınlatıcısini beğenmedim ama şimdide rimmel london kapatıcısını kullanıyorum
yok bu kadar yapınca kendimi beton gibi hissediyorum, sadece göz kapağıma uyguluyorum far veya eyelinerdan önce
Hayır kullanmıyorum o kadar sorunlu bir cildim yok..
Kullanmiyorum. Daha doğrusu nasil kullanıldığını bilmiyorum
Valla sadece cc krem kullanıyorum. Bunları sürünce 10 kilo taşıyor gibi oluyorum. O yüzden sürmem.
Ilk defa goruyorum. bir kusur kapatici bronzerlerim var bide klasik stik kapaticim
Çok gerekli değil alma bence kullandım kuzenim almıştı ama bir etkisi yok.
İyi bişey olsa emin ol kullanırdım ama bunlar çok saçma
Özel günlerde kullanıyorum hem palet hali daha uygun fiyata denk geliyo
Resimdeki yani wetn wild kapatıcı paleti hem kullanışlı hem uygun fiyatlı bende onu kullanıyorum
Gerek duymuyorum, fondoten ve üstüne pudra kullan bence çok kötü değilse cildin kapatıcı concealer kullanma 😔😔
Kullanmiyorum. Ne kadar az kapatici o kadar guzel dogal makyaj..
Kullanmıyorum. Gerek görmüyorum. Birkaç güneş lekem var yüzümde onları da neden gizleyeyim ki? 😌
Açıkcası makyaj yaptığım bile söylenemez sadece arada maskara ve kapatıcı kullanıyorum
Resimdeki var benimde onu kullanıyorum işte.
Yok hayir kullanmiyoruz dogal görünumu tercih ediyoruz 😂😂
Asla makyaj yapmam. rimeli bile binde bir kullanırım sıfır fondöten sıfır kapatıcı
Hayır normal kapatıcı kullanıyorum.
Kapatıcıya ihtiyacım yok çok şükür 😂
Hshsj kızlar yazık etmeyin kendinize
Kapatıcı kullanmıyorum 🤗
Bunlardan hiçbirini küllanmiyorum 😅
Hiç kullanmıyorum ama iyiymiş bu.😊
Makyaj malzemesi kullanmıyorum.
Göz altı... zombi gibi geziyoruz malum... 🤷🏼♀️
Hayır.. Fondeten bile kullanmıyorum binde bir.
Hayır, kullanmıyorum.
Kapatıcı kullanmıyorum gerek duymuyorum
Ay hicbirini kullanmıyorum
Hayır fondeten yetiyo
Beyaz olanı kullanıyorum genellikle
bu soru bana mı canım?
😔 makyaj sevmem ki yapamıyorum da
Fondöten kullanıyorum
mukemmel anlatmaya gerek yok
Evet kullanıyorum cok iyi
Makyaj yapmiyorum. df
Kullanmıyorum.
Hayır kullanmıyorum.
Makyaj yapmıyorum
Kullanmıyorum
Hayır ihtiyacım yok
Kullanmıyorum
No ✖️
Hayır
Kullanmıyorum
Makyaj kullanmıyorum hiç doğal halim daha güzel
Fondoten kullanmam
Evet kullanıyorum
Hayır
Kullanmıyorum
Wet n wild
Kullanıyorum tabi 🤣
Hayır
Hicbiri
Kullanmıyorum
Hayır.
Hayır kullanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar