beautyeditor.ca/.../...ries-premiere-2015-1jpg.jpg
Adriana Lima Burnuna rağmen nasıl en güzel kadın olabiliyor?
beautyeditor.ca/.../...ries-premiere-2015-1jpg.jpg


Canim adriananin burnu tam kutu şeklinde ve cok kisa ama sen onu kiskandgin icin onca guzel foto arasindan onu secip atmşsn adriana o fotida guluyor ve insan gulunce herkesin burun sekli degisir o kiz insan robot degil ya diger fotida da kendini ustten cekmis cesqretin varsa amber gibi karsidan cekilmis ve cok civitmadan gulmemis fotosunu at mesela bunlari
Amberinde çenesi biçimsiz ona bakarsan. Ve koyduğun fotolar biraz saçma. Limanın makyajsız fotolarını koyarken kendi beğendiğin kadının makyajlı fotosunu koyuyosun. Kadın güzel. Sen beğenmediğin için burda kimseye sataşamazsın.
Ama Amber heard'ın biçimsiz dediğin çenesi onu karakteristik yapıyor ve o kadın inan bana makyajsız çok daha güzel aynı zaman da estetiksiz en orantılı, asimetrik yüz seçildi bilim tarafından ama Lima bu listede yok çünkü orantılı yüzü yok.
akns-images.eonline.com/.../...-no-makeup-dogs.jpg
Bence makyajsız da çok güzel 😊
E tamam işte sence...
Ne güzel hatunlar var normalde bunun yüzüne bakmazlar ünlü diye böyle en güzel seçiliyor olabilir ama kat kat güzeller var yani
Hepsi koyun olmus iste biri demis cok guzel oyle oyle sürüde yayılmış
Her yeri çirkin olsa bile birlikte uyum içindeyse bir güzellik oluşturur ve toplu bakınca çok güzel görünür.. güzel kadın
O kadar makyaj, rütüşle herkes güzel 😊
Gayet çirkin kusura bakma
Cahillik ve kekooluk seziyorum, beğenmiyorum diye neden kıskanç oluyorum hem güzellik göreceli değil mi? Çirkin bir kadın ve Amber heard'in tırnağı edemez 😊
Cevap
14Cevap
Bence burnu çok güzel. Kısa burun sevmiyorum ben.
Mesela büyüklüğü değil, şekilsiz olması yani orantı yok demek istediğim oydu aslında sen sevmesen de hokka ve kalkık burun oldukça önemli.
Önemli olsa, burnu sizin deyişinizle ideal olarak tanımlanmayan bir çok kadın bu kadar beğenilmezdi. Mesela Megan Fox'un burnu onca estetiğe rağmen biraz yamuk ama kadın çok güzel. Kaldı ki, güzel burun anlayışı daha çok kişisel zevklere bağlı. Estetik yaptıran herkes farklı modeller gösteriyor bu yüzden.
Bana Adriana Lima'ın burnu çok güzel gelmiyor, yani Karakteristik değil o havayı alamıyorum ama uzun burna sahip karakteristik yüze sahip çok ünlü, manken var Gisele Bündchen mesela o kadının yüzünden karizma var ve burnu onu daha güzel yapıyor ayrıca şekilli ama Adriana Lima'da karizma yok sadece güler yüzlü, şirin biri bana kalırsa güzellik standartlarına hiç uymuyor yine de severim sadece merakım o uyumu olmadığı halde neden beğeniliyor? Ben mesela Amber heard çok fazla güzel buluyorum, sadece Türkler tanımıyor onu.
Amber Heard bence de çok güzel bir kadın. Ama Adriana'nın albenisi daha yüksek.
Zevke göre değişir tabi 😊
Elbette :).
Kadının burnuna niye taktın ki beğenen beğeniyor beğenmeyen de beğenmez hem bizimki gibi bir burnu yok bunlar kötü çekilmiş fotoğraflar sende kendini bu pozlarda bir çek bakalım nasıl çıkıyorsun , kadının burnu flaşlı çekimlerde bile güzel çıkıyor sen kendini onların çekimlerindeki gibi bir flaş ışığıyla çek bakalım yine o kadına eş değer bir görüntü çıkacak mı?
Gözleri çekik ve keskin bakışlara sahip, burnu yüz hatlarına göre gayet düzgün dudakları büyük, çenesi belirgin, 178 boyu var 18 yaşından 40'ına kadar victoria secret podyumlarında yürümüş birinden bahsediyoruz. gayet güzel ve seksi bir kadın sen estetikle bile Adriana Limanın yanından yöresinden geçemezsin kendi koca burnunla patates cipsi yemekten dışarı fırlamış göbeğinle moda endüstrisine adını kazımış süpermodelleri eleştirmeyi bırak istersen
Benim burnum daha güzel ya ben Adriana yi çok beğenmiyorum Gigi Hadid daha güzel bence
Bu mu güzel Allah aşkına ya? Sokakta yürürken gördüklerim bile bundan daha güzel.
Ahaha şaka mısın sen, kadının burnu çok düzgün
Ayrıca güzel olmak için her yerinin kusursuz bir görünüme sahip olması şart değil
Amber heard burnuna bak, sonra düzgün de en güzel yüz seçildi bilim tarafından neden acaba?
Ya sarışın seviyorum diyip esmeri beğenmek gibi düşün
Burdan kusurlarla da güzel olunabileceğini anlıyoruz
Gözleri büyük bir kere 😄 ayrıca burnu da çok biçimli duruyor
Bunun mu gözleri büyük? 😂😂Enik gibi renkli ve makyajlı diye sana öyle geliyor yazık hayatında büyük göz görmemiş ve patlıcan gibi burnu
Düz olması güzel olması anlamına mı geliyor. Çok güzel gözleri var bence
Allah affetsin ama hiç beğenmiyorum şu kadını ya
Kimse burnuyla ilgilenmiyor çünkü.
Burun yüzdeki en önemli unsur, Binlerce Hollywood yıldızı neden burun estetiği sanıyorsun çünkü kamera karşısınadalar güzel görüntü lazım, Adrina iç çamaşır modeli gerek yok estetiğe
Dediğim gibi kimse burnuyla ilgilenmiyor çünkü.
demek ki neymiş önemli olan burun değil yüz hatlarıymış
Cok güzel kadin ya burnu kusur değil bence yuzune yakışıyor
Kıskanma kıskanmaa :S
Böyle bir burnu kıskanıcagımı hiç sanmıyorum 😑
Kıskanıyosun bence :S
Hic güzel bulmuyorum, ve biseksüelim. Ergenlikten çık artık
Pekii
Burnunda ne sorun var ben beğendim.(¬_¬)
Amber heard burnuna bak ne geridesiniz
Geri olan senin kafan çünkü kıskanç bir insansın.(¬_¬)
Of çok köylüsün, sürekli kıskanma nedir yani? Çirkin yüzü var bana göre biseksüelim ve zerre çekici ya da güzel bulmuyorum
Sensin köylü geri kafalı modayı daha anlamıyorsun.(¬_¬)
Amber heard burnuna bak, Ve Dünyanın en güzel yüzlü kadını seçildi ve bu listede sizin koca ağız yok.
Moda patlıcan burun mu? 😂😂😂
Fizik olarak olabilir belki
Kozmetikle. Yeni çağın güzellik vebası ile.
Herkese göre öyle değil demek ki
Kıskanma kendine bak sen
Böyle bir burnu kıskanıcagımı hiç sanmıyorum 😑
Ben biseksüelim, nedeni de kadınlar çok güzel ama Adriana bu güzellik göreceme uymuyor
anladık senin burnun düzgün tamam
Tamam en guzel sensin tamam.
bütün önemli. bir kaç resimle karar verilemez
Kadın dediğin böyle olur
Burnunda herşeyide harika 😍😍
Abazan erkeklere göre öyle tabi, 😊
Abazanlıkla alakası yok. Güzel bir kadın
Amber heard burnuna bak, Ve Dünyanın en güzel yüzlü kadını seçildi ve bu listede sizin koca ağız yok.
Çok güzelmiş Amber hatta Adrianadan da güzel. Adriana lima nın yeri ayrı bizde galiba
Bence en güzel kadın scarlett johanson 😍❤❤
Ben beğenmiyorum kadını
Gözü küçük değil
Çok küçük, sadece renkli ve büyütmek için makyaj yapılıyor komik olmayın
Burnu büyük ve kusurlu olabilir ama gözleri 2. fotoğraf da makyaj yok mesela iri baya
Sen hayatında iri göz görmemişin, iri değil sıradan ve küçük göz renkli ve göz büyütme makyajı var diye sana öyle geliyor.
İri göz budur.
encrypted-tbn2.gstatic.com/images
Bu değil.
lh5.googleusercontent.com/.../sMbdHgxcGDt0Y3zTxo2lGBKWO_4bpyJ7itcEk22kbH16e23J26SpAwxeA7WPbfT3YXUb95llL6Ejwjstci4JGDAjdv7bEOR14MaANjVZGArkjmNg18dXgKUWrqn_vuomr-DP6nsVMS9UmjZAvWFBxlSi5weLgWbR=w330-h446-nc
O attığın çok iri göz, pörtlek sayılabilen cinsten aşırı iri
Ama Adrian'ın büyük gözü falan yok sıradan ve orta makyajla iri gibi oluyor çoğu ünlü de olduğu gibi ama attığım manken her İri gözlü kız gibi aşırı iri falan değil yani
Burnu gayet güzel.
Amber heard burnuna bak, Ve Dünyanın en güzel yüzlü kadını seçildi ve bu listede sizin koca ağız yok.
Ayrıca bu burun başkasında olucak, topa tutardiiniz çirkin diye ama o Lima, çünkü ünlü kapitalizmin kölelerisiniz
Sende cahil bir insansın, senle aynı görüşte olmayan birine "kıskanç" yaftalamasın dan başka diyecek bir şeyim yok ve koca burunlu bir kadını kusursuz göstermeye çalışıyorsun ama görünen köy kılavuz istemez ne dersen de yani kekooo 😊
Ben Bu Ülkenin bağnaz insanına sahiden katlanamıyorum, Çok sağlıklı bir insanı bile sinir hastası edeler ben bunun benzerini Yabancı sitesinde paylaştım ve çoğu kişi Haklısın dedi, kimse kıskanç demedi bıktım artık bıktım
Çok boş bir konu üzerinden tartışıyoruz şu an farkında mısın? Bana ne senin kimi beğenip beğenmediğinden. Ama kasıtlı olarak bu şekilde fotoğraf atarsan kıskanç derim. Özellikle arayıp bulmuşsun fotoğrafları ve sorduğun soruya ve kine bakarsak pek sağlıklı düşünebilen bir insan değilsin.
Kasıtlı değil, Makyajlı halı rütüşlü burun nasıl anlaşılır insan çirkin bulduğu kadını paylaşabilir ve bana göre en güzel hali bile güzel, çekici değil bizim insanımız tuaf, normal insanı bile delirtir özellikle senin gibi laftan anlamazlar
Ne var burnunda
Güzel değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar