Jiletin tahriş etmemesi için ne yapmalıyız?

Arkadaşlar henüz yeni youtube de güzellik kanallarından yutubırlardan ve bir çoğundan dinlediğim bir şey. Venus un jiletlerini öneriyor herkes. Gerçekten ilk alımda kullanımı çok güzel ve yumuşacık oluyor. Ve kimsede sorun olmuyormuş diyorlat ki sertleştiriyor ya da çoşaltıyor diyenler almayı bilmiyolsrdır diyolar. Bendede ağda kıl dönmesi ve sivilve falan yapıyor. Bunun tek çözümü de jilet ya da epilasyonmuş. Jiletle alınca aşırı derecede kaşıntı oluyor başlarda ve günlük hayatımda rahatsız edivi hisler oluyor tahriş falan oluyor ne öneriyorsunuz bunun içinnn?
Jiletin tahriş etmemesi için ne yapmalıyız?
Cevapla