AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
136Cevap
Bence insanlar doğal olmalı, sentetik tene değmemeli..
Adamlar insanlari birakin artik hayvanlara bile tecavuz ediyor son donemlerde bu beni sasirtmadi
Tövbe estağfurullah dünyanın çivisi çıktı iyice sonumuz hayrola
Tabikide yapmamali. Kapatıcı falan olabilir ama okadar yani ötesi olmamali
ayy zaten bebek gibiler. Niye makyaja başlamışlar :*
MAC'in en sevdiğim özelliği de şu: Instagram biyografisinde tüm yaşlar tüm ırklar ve tüm cinsiyetler için yazması. Ben de aynı görüşeyim.
Ben doğru dürüst yapmıyorum ya makyajlı erkek görmek istemem sanırım.
Yok aman olmasin. Koreli erkeklere yakisiyor ama bence
helaaal bencede yakışıyor
😂😂😂
Aman eksik olsun Sivilce losyonları yeterince bıktırdı zaten beni.
Geçim kaynakları deniz ürünlerinden, surekli kendileri de deniz ürünü yediklerinden; hormonlar da bozukluk yani aşırı gay liğe eğilim oluyor, sürekli dizilerinde bile bu escinsellik gercegini gorebiliyoruz
Eşşek suratlarina bakilmiyor yapsinlar bir zahmet
Bb krem sursunler en azindan.. bir de kaş kalemiyle kaslarini belirginlestirsinler.
demekki adamlar tipine güvenmiyor zatenn herşeyleri minik yollu papağanı altın kafese koy gene aynı
Yakışmıyor bence. Ama yapılmamalı yahut yapmalı gibi bir şey söylemek, kimseye düşmez.
Cinsiyet ayrımı yapmayalım diyoruz da ben sokakta kırmızı rujlu erkek görmek istemiyorum.
O kadar harika bir ülke ki.. Ve Koreli erkekler uzun zamandır makyaj yapıyor, yeni bir sey değil bu
Abi kore erkekleri ztn kiz gibi makyajla kizlardan ayirt etmek imkansız olacak😂😂
Makyaj yapmasını bilen herkesi kapatır fakat erkekler yapmamalı bence
Oğlan duruyor makyajlı erkek..
Makyaj kadında güzel
Koreli erkekleri kızlarda ayırt etmek çok zordu zaten epten zorlaştırıyorlar
Bence çok saçma
Hayırrrrr bir yıl daha beklemeliler daha olmaz 🤤😲😲😲
kimin erkek kimin kadın olduğunu da anlayamayız artık
Byanda erkekte doğal olmalı diyorum. Türkiyede böyle bir şey olay olur.
İstiyolarsa yapsın korelilerin kişiliklerini seviyorum ben
Hayır tabiki yakışmaz şükürler olsun ki Türkiye de yaşıyorum bunlardan sokakta görmek istemezdim
Kesinlikle... Biraz uzun oldu ama benim görüşümü de okurmusun...
Okudum haklısın özgürler ama benimde şahsi görüşüm olmaz olmamalı
Evet...
Sahneye veya tvye cikmiyorsan gereksizdir erkek icin
Yakışır tabi onlar da yapsın. bir de doğum yapabilselerdi.
Olacağı buydu zaten. Görünen köy kılavuz istemez. Östrojen ağır basıyor Kore'de diyorum da 'sakalımız yok ki' sözümüz dinlensin. :D
erkek nedir makyaj nedir Allah aşkına ben taaa küpe olayından anlamıştım ki olay bu yere kadar gelicek birazdan mercedes de giyerler erkekler...
BTS üyeleri sağolsun :D armiyiz saldkjasdjqwıke
dudağıma highlighter en iyi ben çekerim ajkdnqwkjen
Sacmalamasnlar yaa... turk erkekleri siz sakin yapmayn bole bisey
Asla.
Kız gibi olan erkekler ve erkek gibi olan kızlar lanetlenmistir dinimize göre. Bence yapılmamalı bunlar hep kıyamet alameti
koreliler yapsın bence.. türk erkekleri de başlarsa sakallı bıyıklı halleriyle ruj falan sürerler düşünemiyorum😖😢
Normalde de pek erkeksi değillerdi zaten. Yapsınlar tam olsun
Bıyığımı ve sakallarımı sıvazlayarak okudum cık cık cık hayıf hayıf yaptım:/
Kızlarda bile itici bazen, erkekleri düşünemiyorum.
(inş feminisler saldırmaz amin) sen erkeksin bu karşı cinse özenme olayını anlayamadım
bize bok atan coktu yapsinlar da görelim
ben onu erkekten saymam
14 yıl önce kızın biri kirpiklerime rimel sürmüştü aklıma geldikçe hâlâ utanıyorum
Kız olduğun bu sorudan belli oluyor erkek adam makyaj yapmaz
Yani zevkler ve renkler tartışılmaz ama bana göre yakışmaz saç erkeğin makyajıdır
Hayır kadinada yakışmıyor. Keske doğallık moda olsa
Makyaj yapan erkek dünya ahiret bacımdır...
Koreli erkeklerin çogu yüz estetiği yaptırıyor bunuda biliyormuydun
Ahir zamanda erkekler kadınlara kadınlar da erkeklere benzeyecek denmiş ne kadar doğru olduğu ortada
Neden kızlar bir kilo makyaj yapıyo suratına erkeklerin yapmaya hakkı yok mu? hem top kelimesi bence davranış olarak kız gibi davrananlara denir erkeklerin de hakkı var
Tabii, maskarasız bir erkek dusunemiyorum artik
Bu gidişle 100 sene sonra cinsiyet kavramının yok olacağı düşüncesindeyim
Bence herkes kendini nasıl iyi hissediyosa öyle yapmalı eğer kendisini makyajlı haliyle iyi hissediyosa yapabilir yakışır bunada onun dışındaki kimse karışamaz zaten
Sabah erken kalkıp bantalon giymeye üşenen ben hiç makyaj yapamam evde kaldom
Evet bizim erkekler de siyah ve kırmızı rujlarını sürüp eyelinerlarını çekip çıksınlar artık :D
bir bu kalmişti. İyice sapittilar dunyanin civisi çıktı
Bunlar zaten estetik güzeli. Şimdi düşünüyorum benim dedem bu ippiler içinmi savaştı
Iyy iyice şaşırdılar. Bizden farkları ne olacak peki?
Yakında ağda yaparlar çocuk doğururlar , hepsini yapınca tam kadın olurlar herhalde
Ağda yapmıyorlar çünkü zaten genetiklerinden dolayı asyalılar tüy çok çıkmıyor sakal da çıkmıyor ama bazıları sakal çıkmasını istiyorlar
Erkekle aynı olacaksak aramızda ne fark kalır? Kıyamet alameti kadınların erkeklere, erkeklerin kadınlara benzemesi..
evet birde ipli tanga giysinler..
bakimli olsunlar ama makyaj komple olmamali sadece goz kalemi yeterli baris akarsu gibi
Kızlardan ne eksikleri var hem zaten hiç biri erkeğe benzemiyor sakal yok hiç birinde 😂😂
Erkeklerin makyaj yapmasindan igrenirdim arti kadinlarda doğal sade duruluktan yanayim
İbneliğin lüzumu yok.