
Artık hem ekranlarda hem de sokaklarda makyaj yapan erkekleri görmek mümkün..
Sizce erkeklere makyaj yakışır mı?
#Meczup

Bence bizi bozar. (TABİİ ŞAHSİ GÖRÜŞÜM) Abartmadıktan sonra kafi miktarda kusurları gizlemek maksadıyla kızların yapması bence hoş. Yalnız erkeklerde zaten tip var ya da yok. :) Şurada güzel çıkmışsın, yok burda çirkinsin değil. Erkekler tek karakterlidir. Çirkin ve Yakışıklı birşeyleri gizlemeye gerek yok. Zaten bence samimi bir karar da olmaz gibi. Ama bir erkek örneğin ölçülü biçimlerde küpe takabilir, saçını uzatabilir, saçını tokayla toplayabilir. Ama makyaj sanki bilmiyorum yok ya. Ben asla yapmam ama kimseyi bilemem sonuçta özgürlük başkasının hürriyetine nokta teması yapmadığı sürece adı üstünde özgürlüktür... Uzun yazmışım kusura bakmayın yalnız sorana teşekkürler güzel konu...
Sorunumuz bu işte , milletce özgürlüklerimizi kısıtlayıp kendimize eziyet ediyoruz.. İsteyen istediği şeyi mutlu olduğu ne varsa hemde yapmalı yapabilmeli sonuçta bir erkeğin makyaj yapması diğer erkeğe zarar değil he derlerse ki bunlar yüzünden kızlar bütün erkekler makyaj yapar olmuş diyor.. bu ülkede hala hemcinslerimiz yeni doğmuş bebeğe tecavuz ediyor tepkimizi yaptıklarıyla bize zarar verenlere olmalı iyi geceler
Benim lise de sınıf arkadaşım vardı bildigin yapıyordu makyaj. Fondöten sürüyordu sivilce izlerim için diye.. Birde ilaç kullanıyordu sanırım o ilaçta dudaklarını kurutuyor diye Nivea lip kullanıyordu. Ama kirazlı olanını kırmızı kırmızı dolaşıyordu 😂
Doğal olun dedikçe insanlar tersini yapmaya başladı. La ne çelişkili varlıklarsınız. Ben bile doğru düzgün makyaj yapmıyorum asdfgsgag Makyaj kimseye yakışmıyor bence. Olmadığın biri gibi güzelleşmek falan. İsteğin kadar güzel ol o sen değilsin.
Cevap
134Cevap
Anlamadığım şey, kadınlar anasının karnından makyajla mı doğdu?
Veya kadın olmak için makyaj yapmak mı gerekir illa sen yapıyosan erkekte yapar kendine yakıştırıyorsa ha bizim yüzümüze gitmez yakışmaz ama yakışan yapsın bize ne sizden güzel oluyorlar diye kıskanıyosunuz resmen kerimcan bile ülkemizdeki çoğu kızdan güzel makyajlı haliyle
hadi feministler buraya!!
Niye erkeğin makyajı sakalıdır ki bu kuralı senmi koydun erkek kadın eşittir ananın karnından makyajlamı doğdun sen karışmayın millete sizene dertleri sizi mi gerdi
@sorawasekai01 feministin fendi @offfpufff 'u yendi 😁
İnsanların var olan tercihlerini yargılayacak değilim. Buna kimsenin hakkı yok fakat, şahsen kendi düşüncemi söyleyecek olursam; bir erkeğin makyaj yapmasının amacı nedir?
Yanı bu yapılmamalıdır demiyorum fakat, bence gereksiz bir şey. İşte bu yüzden bu çağa ait hissetmiyorum kendimi.
Yapsınlar kardeşim ya topukluda giysinler topuzda yapsınlar saçlarını etek filanda giysinler geyikli tayt giysinler terse dönüyoruz bu nedir arkadaşlar adam adamlığını bilsin kadın kadınlığını bir erkeğin makyajı saçı sakalıdır ya hoş şeyler değil bunlar
Cob senin sakallar uzadı mı yha
@DitaVonTeese derken kimle karıştırmaktasın beni :)
keşke Cob olsaydın , oymuş gibi davransan
@DitaVonTeese tanımıyorum adamı bide rol yeteneğim yok yapmacık davranamam ben kusura bakma hafız ya
tamam hafız !!!11
@DitaVonTeese hayda sen cop derken oluyorda hafıza mı takıldın güzel insan ya
Cob benim baldızın sevgilisi
@DitaVonTeese nasıl benzettin beni ona fotodanmı :)
Açıkçası gözü çekik olan insanların cinsiyetini ayırt edemiyordum. Şimdi hiç edemeyeceğim. Kısa saçlı olup olmaması fark etmez. Her biri diğerinin kopyası olduğu için bir türlü anlayamıyorum. Belki de benim algı reseptörlerimde sorun vardır. Umarım bu ırkçılığa girmez. Konuya gelince, daha kadınların makyaj yapmasını doğru bulmuyorum, erkekleri mi doğru bulacağım...
Bizim ülkemizde böyle bişey olmadığı için ön yargılı karşılıyoruz. Bende öyle bir erkeğe makyaj yakıştıramam. Ama yapıyorlar ne yapalım. Dalga geçenler var ya hani ayool diyen felan da var. O makyaj sadece dışına sürdüğü bişey bu yüzden makyaj yüzünden sadece yüzü çirkin oluyor bilin istedim.👍
Onlar yapıyorlar ama ole abartılı değil sadece dudak parlatıcısı biraz fondöten bide bazen sadece kirpik diplerine dipliner sürüyorlar yani insanlar özgür istediklerini yaparlar abi niye bu kadar karşısınız ki onların kültürü böyle demek ki ve sürme çekmek sünnettir mesela ne yani
Güney kore ise olabilir çünkü onların güzellik anlayışları oldukca katı ama şahsen ben pek beğenmiyorum
Yani ne diyeyim şu moda denilen şey insanları maymunlaştırmak için her şeyi deniyor.. Ben kadınlarında aşırı makyajına karşıyım.. Sokakta gördüğün kadın evde sabah kalktığında ambalajından bozuk çıkan malzeme gibi oluyorsa eğer..
1. si erkeklerin makyaj yapması onlarda yeni bir şey değil.
2. si makyaj derken bahsedilen farlar rujlar değil. Kusur kapatacak kadar fondöten renksiz dudakları renklendirmek için kremler vs.
3. sü ünlüler sahneye çıkarken yapıyorlar sadece halk değil. Kaldı ki bizim ünlü erkekler de makyaj yapıyor dudak kremleri fondöten vs yapilmak zodunda kamera ışığına uygun olması için.
4. sü ve en önemlisi neden cinsiyetcilik yapılıyor güzel kusursuz görünmek bakımlı olmak her insanın istediği şey.
bize ne güney koreden kardeşim. oradakiler top sa biz de mi top olalım. saçma sapan şeyler bulup sormanın anlamı ne. neymiş 3-5 koreli erkek makyaj yapmışmış.
evet güney koredekiler sokakta tuvalet yapmaya başladı. siz ne düşünüyorsunuz diye soralım mı?
ne düşünüyorum. böyle soruların saçma olduğunu.
Vallahi çok yakışıyor

korede zaten yapıyorlardı. valla k-pop erkeklerine hayranım, aşığım. bebek gibiler dokunmaya kıyamam, keza kızları da öyle. sıradan halkın tarzını bilemem
Tüekiyede erkekler kendilerine top gey tro gibi cümlelerinin sorun olmayacağnı düşünüyorsa sorun olma heralde 😀
İyide bu trend 1400-1500 lü yıllarda avrupanın birçok ülkelerinde soylular tatafından yapılıordu... ve asyada aynı şekil orda da yapılıordu zamanla yok olan bir trend... şimdi yine hortlaması normaldir...
Erkekler makyaj yapsın, kadınlar sakal bıraksın, mahalle manavımız Ragıp dayı dudaklarına botoks yaptırsın, fırıncı da silikon. Tamamdır.
Dizi’lerde erkekler zaten makyaj 💄yapıyor. Gerçek hayatta yapınca mı yargılanıyor? Anlamıyorum anlayamıyorum 🤦🏻♀️ Sonrada Burak Ozcivit gibi erkek yok diyorlar tabii olmaz! Sonucta bizim erkeklerimiz gündelik fondöten yapmıyor 😉
Yakışmaz dememizin sebebi alışık olmadığımız için. Bence erkekler abartılı gece makyajı değil de, sivilce kapama vs şeyler için makyaj yapabilmeli. Zaten o tarz makyajların olayı belli olmamaları olduğu için sorun da olmaz.
Yapalım yapalım, etek de giyelim, makyaj da yapalım, hayde... :/ :/
İleri gideceğimize, geri geri gidelim.
Bir gün de örnek olunacak bir haber çıksa, dişimi kıracağım! Neye, kime özeniyorlar ise...
Saçmalığın daniskası. Erkek adam makyaj yapar mı ya iğrenç
Kadinlarin yuzde 90 maksajsiz halleri ile. cok cirkin guzeliklerini makyaja borclular o yuzden erkeklerde yaparsa en azindan tipsizlerde yakisikli bir sekle donebilir diye dusunuyom ama nasil olcak
Yüz yıl sonra kadınlar bıyıklı sakallı tesbihle gezerken erkekler makyajlı mini etekli gezecek. Ahanda buraya yazıyorum. O gün geldiğinde benim de kıymetim bilinecek.
Abi çok saçma yapmasın tabiki kızlar sakal bırakmaya çalışıyor mu herkesin kendine özgü biseyi var kadınlara sakal yakışmıyorsa erkeğe de makyaj yakışmaz one öyle ben fondöten kullanmıyorum sevgilim yanıma fondotenli mi gelecek iğrenç sevmedim Türk erkekleri siz sakın onlara ozenmeyin siz böyle çok yakisiklisiniz 😂😂
Güney Kore'de zaten vardı sosyal medya sayesinde popüler hale geldi.
Ayrıca erkeklerin makyaj yapması taaa Mısır'daki firavunlara kadar uzanır. Absürt bir şey değil yani.
kocamla bu "fontodeteni neden bitirdin" ,"o far sana gitmez" "kontor seti nerde?" kavgası mi yapcam 🤤🤤🤤🤤
Bence de yapılmamalı ama bazılarına yakışıyor mesela benim güney koreli hayranı olduğum bir çocuk var sadece gözlerine kalem çekiyor ama çok yakışıyor ona😍
Ben bile doğru dürüst makyaj yapmıyorum bir erkeğin benden fazla malzemesi varsa ben yuh derim yani olmaz öyle şey tamam bakımlı olursa makyaj nedir yahu
erkek dediğin düz olmalı.
Yapan yapsın ben yapmam da yapsınlar ulaa azıcık kızlar da anlasın halimizden diimüüü ama 😃😉 dışarda başka , evde makyajı silince bambaşka yaşasınlar aynı şeyi hadi bakalım 😝
Çok uzun bir suredir makyajlılar yanlız? 2008 erkek Kore kliplerinde bile makyajlı olduklarını gorevılırsınız
Yıllardır makyaj yapıyorlar sanki yeni başladılar diye haber yapmak neden ki?
Soğudum.
Bu arada erkeklere makyaj yakışmaz. (Yapmamalı) Başarılar.
Millet olarak güzellik takıntıları var. Çirkin olduğu için işe alınmayanlar estetik bile yaptırıyor. Makyajı her erkek yapıyor normal bir şey onlarda.
Yok artık mini etek giysinler bide güzel olmak için iyice bokunu çıkardılar artık kim kimi şşşşşttt😂
Bence seninne kadar yapıldığı önemli bir faktör. Yani dudak parlatıcısı sürmesi veya cc Bb krem o kadar da kötü bir fikir değil ya da göz kalemi. Ve onları bu tercihleri için lütfen yargılamayalım.
Makyajdan ziyade turk erkegi bir ondan eksik kalsın da. O kaşlar bir alinirsa cok sevinicez alnina kadar kasi var ortası orman falan kusucam
dünya yok olona kadar böyle bir şeyin olacağını düşünmüyorum böyle tek tük vakalar olur ancak. yakışmaz
Güney koreli erkekler dünyadaki diğer tüm erkeklerden farklı bir kulvarda. Yani onların makyaj yapması diğerlerinin de yapmasını gerektirmiyor.
Ufak tefek şeylerde rötuş yapmak amaçlı olabilir. Ama onun haricinde kadın gibi komple makyaja gerek yok diye düşünüyorum 😂
Kasi cok acilmissa doldurabilir gozlatlari asiri rahatsiz ediyorsa fondoten kullanabilir ama porselen makyaj hicc hos durmuyor.
Abi cilde yazık ya. Makyaj mahvediyor cildi. Gereksiz.
Erkeğin makyaji sakali ve biyigidir iyice sacmalamişlar.
Bu Koreliler çok tehlikeli trendler çıkarıyor meydana, allah sonumuzu hayır etsin
Makyaj bayanlara ait kalmalı erkekler doğallığını bozmamalı diye düşünüyorum
Bu kahve kızlara inat yapılmalı. Türkiyede moda olsun bende yapıcam😅
İyiki yapmamalıdiyen kızlarımız var yoksa çok erkek kaybetmiştik
Makyajı onlar yapsın biz sakal bıyık bırakalım o halde 😏
Güney korede erkek mi varmış sjsjsjk 😅
Hepsi kıza benziyor.
Bayana sakal bıyık ne kadar yakışırsa o kadar yakışır.. Dileyen yapsın
Dünyanın en çirkini olsa da makyaj yapmasın mümkünse.
*Gecen bol olsun.*
Olabilir, cinsiyeti mi var? O zaman kadınlar da yapmasın
Yapsınlar yakısır makyaj kusurları ortme guzellıgı on plana cıkarma sanatıdır yaksır.
Rica edicem bizimkiler erkek kalsın
Zaten kıtlık var
Bir söz vardı erkeğin makyajı sakalıdır diye. Gerek kadın gerek erkek bir noktada durmalı diye düsünüyorum
Sakalı yakıştırıyo musun? Bakımlı sakal
Korelilere herşey yakısır.. Rabbim sanki özene bezene yaratmış onları
Oldu olası kadınlarda biyik bıraksın ben makyajlı birini öpemem
Saçma jöle bile sürmek temiz ol yeter makyaj yapan erkek var ülkemizde trolar
ulen bu çoçuk pornosuda güneydoğu asya ülkelerinde başlamıştı ve iğrenç bir olaydı
Hep bunlardan mı çıkar bu salak saçma şeyler Allah sız olduklarına bağlıyorum
İsteyen yapsın isteyen yapmasın iki cinsiyet içinde
Bizim tek makyajımız sakal kardeşim ne o öyle.
“ Hayri abi benim ruju getirsene “ 😂
Şimdi onlara makyaj gider de bizimkilere pek gitmez ya, yapmasınlar.😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar