Ben saçı yakıştırıyorum geriye doğru tarayıp küçük bir topuz keyifli görünüyor. Ben de uzatıyorum saçımı öyle kullanacağım üniversite bitene kadar. Sizce sakal mı saç mı daha etkili görüntü için?
Kim ne derse desin saci ucun yüzü temiz sakalsiz olan erkekler her zaman bir tık öndedir !!! ( sanalda sakalli yazan kizlar inan bana sakalsiz erkeklerle takiliyorlar kimse kendi erkekleri gibi olmamasini istedikleri icin hep sakal hep sakal bunu bu sitede ögrenerek test etdim ve burda paylasdim 😄 )
Sakal sadece elle tutulu olcak en fazla 2 santim gerisi fazlalk o kadar uzununada at hrszi deniyor gunumuzde Uzun sac derkende engin altan duzyatanin dirilisteki saci olabilir bak karizmatik adam sonucta ☺
Inek yalamis gibi 1 kutu jole suruyorlar.. taradiklari taragin izleri bile o sacta kaliyor.. yagli kirli gorunuyor. Bir de disardan toz gelip yapisiyor o joleli saclarin ustune.. hepten tezek gibi gorunuyor..
Allah aşkına sakal yapın ama abartmayın. Hanginiz tehlikeli hanginiz değil bir fikrimiz oluşmuyor. Uzun saçta fazla abartmayın o da güzel olmuyor. Yani tam ortası yok mu bunların ya...
En İyi Cevaplar