Kadınların kaşlarının nasıl göründüğü psikolojilerini doğrudan etkiliyor. Kaşı çıkmış ve kaş şekli bozulmuş kadınlar kendini pek iyi hissetmiyor. Sizce kadınların kaşlarına bu kadar önem vermesinin sebebi nedir?
Çoğu kadın kaşlarını aldırdığında kendini daha güzel hissediyor. Bunu neye bağlıyorsunuz?
Kaşlar aldırıldığı zaman, kaş yapısı ve kaş çizgisi ortaya çıkıyor. Keskin hatlar belli olduğundan, bizleri bu durum çok sevindiriyor. Fakat, kaşlar çıkmaya başladığında görüntü kötü oluyor. Bir kaş insanı çok değiştiriyor. Kadının silahı, saçları ve kaşlarıdır. Mutlaka bu iki silaha çok iyi bakılmalı.😊
Ben almiyorum kasimi ama zaten az oldugu icin cevremden de gorunus olarak rahatsizlik belirten kimse yok. Insanlar ufacik degisikliklerde bile kendini iyi hissetmek ister ben buna bagliyorum kucuk bir kilin gitmesi bile guzellestigine inanmasini saglar belki bu yuzdendir
Buna psikolojide Tertuaom Stresi diyoruz... sadece kaş değil, görmek istenilen bir şeyden uzak kalındıkça paradokslar ortaya çıkar, bu da değişim zamanı demektir... değişmek isteyen birisi değiştiğinse kendini rahat hissetmesi gayet normal... yeni bir saat almak bile bir değişimdir...
Ne güzeli hic bir b* ka benzemiyor. Tabi aldirma cesitleri var, fazla ince yapilirsa yakistirmiyorum ben sahsi düsüncem, belki havali olusu yüzünden kendini güzel hissediyor, aslinda insan kendini güzel ve hissediyor ve seviyorsa bu iyi birsey aslinda
Kadınlarda da erkeklerde de ince kaştan ziyade gözlerle mesafesi fazla olan kaç makuldür. kaşların altında kalan kısım alındığında evrensel güzellik normlarına daha uygun hale gelinir. Fakat bu tekniği daha çok kadınlar uyguladığı için bir erkeğin kaşlarını alması ona kadınsı bir ifade katar.
En İyi Cevaplar