Erkeğin sert mizaçlı olması çekicilik katar fakat kadının surat ifadesinin sert olması onlar için pek iyi değil. Bir çok kişi bu kişileri çekici bulsada önyargılı davranıp adım atmıyor. Bence daha yumuşak ve neşeli bakışları olan kadınlar çok şanslı. :) Sert mizaçlı olmanın getirdiği durumlar nelerdir? Siz nasıl buluyorsunuz?
Eğer hayatın darbelerini çektiğinden vs... sertleşmişse saygı duyarım o kadına... Ama güçlüyüm, dominantım, senden daha sertim ayağı yapıyorsa çöp kutusuna atarım
Yani disarda biraz sert olmali bence kadin.. Nasil bulundugu muhim degil
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
kolay buluyom bızım ısyerınde alt katta handan var cok sert hasın bakar sınırlıdır bıde onu gorunce handan ne bu hal dıyorum cekıl onumden dıyor sınırlı asekılde
En İyi Cevaplar