Bana da tam tersi gogus kili olan erkekler cekici gelir tabiki bir ayu misali gür yumak degil ama şu gomlegin iki uc dumesini acik birakinca gorunen gogus killari olurya, erkeksi taraflari yani sakal gibi bu da erkekleri iyi gosteriyr bencee
70 li yıllar da kadınlar da erkekler de vücut kıllarını, özel yerlerindekiler de dahil aldırmazlardı. Moda gibi bir şeydi bu. Açın bakın o dönemin filmlerinde bile kadınların koltuk altlarında bile kıllarını almadıklarını görürsünüz. Bu kıl tüy yün meselesi zaman içinde önem ve ciddiyet kazandı. Temizliğin olmazsa olmazı olarak topluma yeniden empoza edildi. Sporcular vücut kıllarını aldırmak zorundadır. Mankenler ve modeller de aynı şekilde. Yaptıkları iş bunu gerektiriyor. Dediğim gibi bu kadın ve erkek için sosyal hayatta en ciddi temizlik kuralından birisi. Fakat sadece özel yerler için. Göğsünde kılları olan adamı pis diye damgalayamassın tabi :)
Maalesef Türk kadınlarının çoğu kokuyor. Bunu yazarken hicap duyuyorum ama gerçek. Tüm arkadaşlarım oldukça bakımlı ve temiz ama metroda, yolda, alışverişte karşılaştığım çoğu Türk erkeklerinin de yanına yaklaşılmıyor maalesef. Ayrıca, yabancı erkekler Türk erkekleri gibi kişisel bakımlarını yapmazlar, kıllı kıllı gezerler. Nereden mi biliyorum? Yurtdışında duşların aralarında bölme yok ve her şey meydanda 😂
adamlarda para var epilasyona gidiyor biz ne yapalım? ? ağda yapıyorsun 1 hafta iyi 2 hafta iyi ondan sonra böyle bir değişik çıkıyo jilet desen sakala döndürüyor tüy dökücü desen çoğaltıyor sonra bakımsızsınız ne yapsak boka sarıyor he bir de toplumdan gelicek erkek adam kıllarını alır mı yok şudur budur yorumlarını hiç katmıyorum bu işe ne yapalım yani östrojen mi basalım kendimize kılsız olmak için :D
Bende ünlü olsam filmde oynasam bakarım şu an bı ihtiyaç yok bakımlı olmadığını iddia etmiyorum zaten kıllı bir erkek değilim bakimimada dikkat ederim ama zaten para var ne spor yapıcam steroit basayim zaten zenginim param var kılsız gözükeyim 😂 gerek yok
Vücut kılından kastın? Ünlü kişiler yaptıklarıyla pek yadirganmayan şahsiyetler lakin sıradan bir türk erkeği tüm vücudunu aldırdım veya yaktirdiginda toplum. tarafindan başka yaklaşımlara maruz kalacağı için bu yolu secmiyor yoksa sadece kızlar kıllardan rahatsız değil ;) erkeklerinde büyük çoğunluğu kıl konusunda hassas ama tereddütler var ;)
Ünlü erkekler fim, dizi gibi hep göz önünde oldukları için bakımlı olmalıdırlar.. bazen rol gereği olmazlar. Ama emin ol. Bakımlı Erkek te vardır. Onlarda ya kendilerine bakmayı severler ya da sevdiği insana güzel görünmek için.. belki iş görüşmesi için görünümüne önem verirler. Bilirsin görünüm önemli ama karakterlede 1 bütün olursa..
Bence erkek içi bedenin tamamını traş etmek bir bakım değil. Traş edildikçe sertleşip gürleşecek. Hergün almak gerekecek. TV de gördükleriniz o anda sette bedenlerine bile makyaj yapılıyor. Görmüyormusunuz adamların ya da kadınların tatildeki hallerinin. Afrodif ya da herkül gibi gezenler paparazziler bir yakalıyor tanıyamıypruz
cunku onlarin parasi bol her turlu tedaviyi olup killardan kurtuluyorlar. biz jilet vursak ya da agda turu bsey kullansak daha gur cikiyor.. yasamayi ogreniyoz bizde napalim yani bedenimimizi satalim organlarimimizimi satalim kopruden mi atlayalim ne istiyonuz yani 😂
Ünlü erkekler ne yazık ki gündemde kalmak için neler yapmıyor ki.. Modacılar dese ki kıçna jop sokup öyle dolaşacaksın yapmazlarsa her kes yüzüme tükürsün..
Herkes ıcın gecerli degıl genel de kendıne bakmayı seven erkekler ya da sporcu erkekler dıkkat edıyor vucutlarına ama gonul ister ki bizlerin yaptıgı gıbı her erkekde kıllarına ozen gosterıp alsa 😆
Cunku onlar orda burda cikiyor televisiona foto falan yapiyor manken bazilarida ondan digerleride zaten kim horcek dusuncesinde ne yapacam diyip geciyo
Kimse kimse için kıllarını almak zorunda değil... ünlülerin hemen hemen hepsi estetik için bıçak altına yatarken bizde mi yatalım? Kadınlarda mı estetik olsun?
Çünkü çoğu erkek, "Kılsız erkek mi olur, erkek dediğin kıllı olur, kız gibi olmaz." gibi lafları duyunca erkekler de kıllarını almama taraftarı oluyor.
ben boks ve fitnees yapıyorum tüm vucudumu temizliyorum kıllar çivi gibi batıyor adeta aynı zamanda vücudumuz kılları besleyecem diye daha fazla enerji istiyor bunun yumuşaklıkla alakalı olduğunu düşünen varsa ringe beklerim =D
Eşimde benim sayemde bakımlı. Çok kıllıdır. Hoşuma gitmediği. için keser. Sanırım evli değiller diye bakımsız diğer erkekler. Çünkü eşim de bekarken hiç kesmemiş.
Bizim için bişe zorken erkekler için çok ekstrem bir durum yoksa bunu istemek haksızlık bir de onların canları çoook tatlı ağdacıda masada kalırlar 😂😂😂
Bu türk erkeklerine özgü durum. Eleştirirler ama yapmazlar. Bunlar elini yıkamıyor sen bakım diyorsun. Tek bakımları diş fırçalamak onuda haftada 1 yapıyorlar
En İyi Cevaplar