Türkiye'de kadınların %90'ı kendini güzel buluyor! Sizce kadınları bu düşünceye iten en büyük etken nedir?

Türkiye'de kadınların %90 kendini güzel buluyor! Sizce kadınları bu düşünceye iten en büyük etken nedir?
Türkiye'de kadınların %90'ı kendini güzel buluyor! Sizce kadınları bu düşünceye iten en büyük etken nedir?


Kendini %10’luk kısımda hisseden var mı? 😄
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar, soruyu birçok kişi yanlış anlamış. Ben güzel değiller ya da bu kötü bir şey demedim. İnsanın kendini beğenmesi ve bu durumdan mutlu olması çok güzel bir şey bence. Ayrıca da yanlışlıkla gizli sordum, düzeltemiyorum.
Türkiye'de kadınların %90'ı kendini güzel buluyor! Sizce kadınları bu düşünceye iten en büyük etken nedir?
Cevapla