İnce ya da normal dudaklara sahip kadınlar dudakları daha dolgun göstermek için hangi renk ruj sürmeli.. İtiraf ediyorum 😒 köfte dudaklara sahip kadınları kıskanıyorum..😕
İnce dudaklara sahip olan kadınlar hangi renk ruj tercih etmeli?
Bordo gibi koyu renkler harici her rengi tercih edebilirsin. Dudaklarını dolgunlaştırmak için ise mutlaka rujunun (hafif koyu olursa daha iyi olur) rengiden bir dudak kalemiyle dudaklarını çerçevele, dudak kenalarını açık tonlu bir fondötenle geç, parmağın yardımıyla üst dudağının M kısmına highlighter uygula.
Ruj konusuna gelecek olursak da yazmayı unutmuşum, ben daha çok nude tonları kullanıyorum o zaman dudak kalemiyle biraz dışarıdan da çizdiğin zaman çok fazla belli olmuyor daha dolgun duruyor dudaklar :)
Teninden 2 ton koyu nude ruj seçersen o zaman daha hoş duracaktır :) Koyu rujları sürdüğümüz zaman dışarıdan çizince çok belli oluyor o yüzden tercihimi nudelardan yana kullanıyorum :)
dudak kalemiyle dudak çizginin çok hafif üzerinde belirginleştirip açık ve orta tonlarda ruj kullanırsan dolgun durur daha fazla belirgin olsun istersen de kontür ve highlighter ile belirginleştirebilirsin, koyu renk rujlar dudakları olduğundan daha ince gösteriyor
Bu resimdekiler ince dudaksa kalın olanlar nasıl olur acaba?😂😂 dudak inceliği kalemle dolgun gösterilebilir ama asıl sorun şekilsiz olması düşünsene alt dudak ince üst dudak yamuk
En İyi Cevaplar