• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Beyler, bıyık kullanıyor musunuz? Kızlar, bıyık sever misiniz?

HayatKısaKşlrUçyr
HayatKısaKşlrUçyr Takip Et
Master Yaş: 44
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
22
Yapay Zekaya Sor
Ben sevmem sevene mani olmam :|
Beyler bıyık kullanıyor musunuz? Kızlar bıyık sever misiniz?

Şu kamu spotunu da şuraya bırakayım :|

Beyler, bıyık kullanıyor musunuz? Kızlar, bıyık sever misiniz?


Beyler, bıyık kullanıyor musunuz? Kızlar, bıyık sever misiniz?
Cevapla
Sevgi Soruları Bıyık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Genellikle takım olarak kullanıyorum bıyık ve sakal olarak.. Yıllarca çalışma hayatında günlük sakal bıyık tıraşından sonra bu durum bana özgürlük gibi geliyor. Evden veto yesem de keyfimden ödün vermiyorum bu konuda.

    https://www.youtube.com/watch?v=r1ZKY5QIrPA
    2
    26 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Evden veto yiyip özgürlüğünden ödün vermemen ayrı bir cesaret :))

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Birinin söylediği söz beni de iyi açıklar aslında..."özgürlük benim karakterimdir." . Zaten gerçek sevgide kısıtlamaz, özgürlük verir. Aksini iddia etmek, hayat konusunda basiretsizliktir..

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      O özgürlüğün bir sınırı yokmudur Peki?

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Vardır..

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Demekki gerçek sevgi o kadar da özgürlük tanimiyor mus :|

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Tanır, tanır da bazı nüanslar var bilinmesi, uyulması gereken sadece.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Müstakbel eşim üzgünüm özgür olamaz :|
      O kadar musamma gösteremem

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Ya sen özgür olmak istemez misin, istediğin kadar? Ya sana koyacağı engeller seni rahatsız edecek boyutlarda olursa?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Yoo kisitlamaya gelemem ben :|

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      :) :) O zaman sen ne isteyeceksen ona da vermeye hazır olmalısın... Kendisi bunu kullanır ya da kullanmaz.. Ona kalsın bu seçim.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Bekar olup free özgürlügu yeglerim 😏

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      İşte önemli olan bunu çiftken de başarabilmek... Hem birlikteliğin getirdiği sevgi gücüne sahip olup aynı zamanda da özgürlüğü hissedebilmek.. Sence de daha iyi olmaz mı böylesi?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Elbette olur ama ben kıskanç biriyim. Benim için mümkün degil bu.

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Hmm.. İyi ki senin kocan değilmişim... İşimiz vardı o zaman bizim :))

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Valla hayatı zindan ederdim :|

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Dominant mı karakterin?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Var biraz.

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Belli... Bende de var.. Ama eşitlikçi tarafımla bunu dengelemeye çalışıyorum.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Ben beceriyorum iste onu :/

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      İyi işte o zaman... Demek ki eşitliçi yanın ona da istediği özgürlük alanını sağlayacaktır.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Beceremiyorum olcakti o :/

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Toobe toobe :)) Peki o zaman.. Sana bol özgürlük, onaysa sıkıyönetim olsun bu durumda..

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Sağol :|

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Ne demek? Arkadaşlarımın mutlu olmalarını isterim ;)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      :) .

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • togogün
    togogün Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 40%
    +1 yıl

    Yürek bıyıkla değil dar ağaçlarında rodrigonun gitar konçertosunu dinleyerek ölebilmekde olur

    2
    5 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Ne zaman konçertoyu dinlesem, denk gelsem bir hüzün kaplar.

      Yorumla
    • togogün
      togogün
      +1 yıl

      Aşk olsun sana aşk olsun...
      Tam 40 dk o ipde asılı bıraktılarda anca canını alabildiler...
      Ondandır o konçertonun hüznü içinde arkadaş...

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Belkide, ondandir..

      Yorumla
    • togogün
      togogün
      +1 yıl

      Üç fidan için teşekkürler😊

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Yorum için ben teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • Canımıniçisi
    Canımıniçisi Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    Detay maalesef kii fenaaa 😕 dogruu..

    Bıyık sevmem Canimm

    2
    4 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Valla iki gündür yine kotu haberler duyuyoruz :/
      Allah tüm cocuklari sapik zihniyetlerden korusun.

      Yorumla
    • Canımıniçisi
      Canımıniçisi
      +1 yıl

      Amin canım aminn..

      Yorumla
    • Canımıniçisi
      Canımıniçisi
      +1 yıl

      Cok teşekkür ederim canimcim. n

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
  • ZiFiRi_
    ZiFiRi_ Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 35%
    +1 yıl

    Sadece bu adamda seviyorum, diğerleri umrumdışı.

    Beyler, bıyık kullanıyor musunuz? Kızlar, bıyık sever misiniz?
    1
    3 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Cikaramadim bu amcayi :/

      Yorumla
    • ZiFiRi_
      ZiFiRi_
      +1 yıl

      Milo ventimiglia.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Hoşmuş..

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

46

Cevap

  • Yeniden_baslasin
    Yeniden_baslasin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 51 , eic 62%
    +1 yıl

    En üsteki gibi sadece bıyık. hafif uçları kesilmiş ve dudaktaki kalp işareti görünecek şekilde. sakal sadece yüzümü dinlendirmek için sadece yılda bir ay

    1
    9 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Dudaktaki kalp isareti?

      Yorumla
    • Yeniden_baslasin
      Yeniden_baslasin
      +1 yıl

      Bıyıkların ikiye ayrıldığı üst dudağın olduğu yere dikkatli bak

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Hmm orayı diyosun🤔

      Yorumla
    • Yeniden_baslasin
      Yeniden_baslasin
      +1 yıl

      Maçoyuz ama kalbimizde var diyorum. 😎

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Hchckcjcjgjvjv

      Yorumla
    • Yeniden_baslasin
      Yeniden_baslasin
      +1 yıl

      Yazdıkların "Hacı cevap hakkını cevaplarken konuşma cırcır japonca jop jilet gibi joker velet jaleyi versin" cümlenin kısaltması mı?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Off ama :/

      Yorumla
    • Yeniden_baslasin
      Yeniden_baslasin
      +1 yıl

      Oflayıp puflama , o bıyıkların anlamı çoooktan değişti

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Hic sanmıyorum

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    bıyık sevmiyorum ben
    arada sakal uzatıyorum hepsi bu
    tatillerde:)

    4
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Biyik yakismaz sana zaten :)

      Yorumla
  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 365 cevap paylaştı.

    Bazen, izinlerde, fırça yiyene kadar.

    Beyler, bıyık kullanıyor musunuz? Kızlar, bıyık sever misiniz?
    1
    10 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Yengeden mi yiyosun bıyığı :|

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Aslında kirli sakal seviyorum ama işiö müsait değil

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Ülkücü bıyığı gibi sanki?

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Değil ama yularıdaki ülkücü bıyığı diğerlerinden daha güzel dıruyor.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Bende solcu bıyığını seviyorum

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Hani bıyık sevmiyordun?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Sevmiyorum evet ama yakışıyor bazılarına

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Ayran içerken, en yakışana bak😊😊😊

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Olur :)

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Bakmayaydım eyidi, diyecen ama neyyseh..!☺️

      Yorumla
  • CcCHayırSeverSeytan
    CcCHayırSeverSeytan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    www.kizlarsoruyor.com/.../q8513306-biyigimi-kesmelimiyim
    sorumu cevapla bari :D

    1
    15 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Kes 🙊

      Yorumla
    • CcCHayırSeverSeytan
      CcCHayırSeverSeytan
      +1 yıl

      cirkinmiyim lan ben :D

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Öyle mi dedim :))

      Yorumla
    • CcCHayırSeverSeytan
      CcCHayırSeverSeytan
      +1 yıl

      nasıl anlamalıyım :/

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Sevmiyorum biyik :|

      Yorumla
    • CcCHayırSeverSeytan
      CcCHayırSeverSeytan
      +1 yıl

      sen dedıkten sonra 50 tane resım cektım koymak için hiçbirini begenmedım :D

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Alla alla niye beğenmedin :))

      Yorumla
    • CcCHayırSeverSeytan
      CcCHayırSeverSeytan
      +1 yıl

      psikolojimi bozdun D:

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Ben mi😳

      Yorumla
    • CcCHayırSeverSeytan
      CcCHayırSeverSeytan
      +1 yıl

      senn

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Iftira :|

      Yorumla
    • CcCHayırSeverSeytan
      CcCHayırSeverSeytan
      +1 yıl

      vala dogru :/

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Hicte bilem :/

      Yorumla
    • CcCHayırSeverSeytan
      CcCHayırSeverSeytan
      +1 yıl

      ne bilirsin sen

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Hic bir sey :/

      Yorumla
  • PearlFlower
    PearlFlower Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 44%
    +1 yıl

    bıyık sevmem. ya sakal ya da kırlı sakal ya da sınek kaydı

    2
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Aynı fikirdeyim :|

      Yorumla
  • syhmettttt
    syhmettttt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tabiki ama bıyık kullanmak değil uzatmak diyelim ona😅 bıyık sakal kolay şey değil yani bakımı olur bunun yani ben dikkat ederim bıyığıma sakalıma.

    1
    9 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Allasen ne bakimi oluyor😒

      Yorumla
    • syhmettttt
      syhmettttt
      +1 yıl

      Neredeyse hergun ucundan ucundan kisaltiyorum sonra bunu durmadan sağlıklı olsun diye yıkıyorum. Zeytin yağı sürerek canlılık kazandiriyorum yani çok bakım tabi sende yok bilmezsin 😅😅😅😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Bende de varrr ki :|

      Yorumla
    • syhmettttt
      syhmettttt
      +1 yıl

      Oh biraz bura bura gez senin çok mu bıyık😅😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Burkuyorum merak etme :|

      Yorumla
    • syhmettttt
      syhmettttt
      +1 yıl

      Merak ettim bıyıkları görmek isterim. Maşallah ıyi bak badem yağı vs sür.

      Yorumla
    • syhmettttt
      syhmettttt
      +1 yıl

      😅😅😅😅😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Dur bakimini yapim iyice atarim bir foto :|

      Yorumla
    • syhmettttt
      syhmettttt
      +1 yıl

      Peki bekliyorum. benim biyikta bu ustteki gibi ama hafif dudaktan aşağısı daha ince 😅

      Yorumla
  • Tüpümdegilsin
    Tüpümdegilsin Takip Et
    Bilge Yaş: 43
    +1 yıl

    bende sevmem bıyık bir ara top sakal bıraktım ama oda sarmadı :) kirli sakal veya sinek kaydı bende

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Tipimsin :|

      Yorumla
    • Tüpümdegilsin
      Tüpümdegilsin
      +1 yıl

      tüpümsünnnn

      Yorumla
  • Kaiken79
    Kaiken79 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 46%
    +1 yıl

    Kirli sakal tercihim bıyık hakkında bişey diyemicem

    1
    8 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Isid militani kiliklilar için ne düşünüyorsun :|

      Yorumla
    • Kaiken79
      Kaiken79
      +1 yıl

      Çekici buluyorum:))))
      Heyy Allahım...

      Yorumla
    • Kaiken79
      Kaiken79
      +1 yıl

      Bıyık yakışanlarda yok değil hani :)) bazıları onları yiyor bile🙊🙊

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Yiyor derken 😳

      Yorumla
    • Kaiken79
      Kaiken79
      +1 yıl

      Aaa görmedin mi hiç🙄kıvırıp kıvırıp buranlar da var:))

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Iyyk :/

      Yorumla
    • Kaiken79
      Kaiken79
      +1 yıl

      Deme kız öyle bir bıyıklıya aşık olursun :)))

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Allah korusun :/ ya bıyığı ya ben seçim onun :|

      Yorumla
  • Damlakatre
    Damlakatre Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 73%
    +1 yıl

    Tek bıyık sevmiyorum demeyim de yakışmıyor o yüzden sakal bıyık beraber...

    1
    8 Yorumla
    • Damlakatre
      Damlakatre
      +1 yıl

      Yalnız karikatür bomba... 🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Kamu spotu peki :|

      Yorumla
    • Damlakatre
      Damlakatre
      +1 yıl

      Belki üçüncüsü köse kalmıştır...

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Olayi anlamamissin :/

      Yorumla
    • Damlakatre
      Damlakatre
      +1 yıl

      Olabilir... son iki saati spor salonunda geçirdikten sonra vucut yorgunluğuyla normal diyorum sadece...

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
    • Damlakatre
      Damlakatre
      +1 yıl

      İyi geceler... 😊

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Sanada :)

      Yorumla
  • MaHiii
    MaHiii Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 58%
    +1 yıl

    Kirli sakalla evet ama parlak yüze pek yakıştıramıyorum sakalı. Kamu spotunda pek hosmuş:)))

    1
    6 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Amann çocuklarımızı koruyalim :|

      Yorumla
    • MaHiii
      MaHiii
      +1 yıl

      Bıyığı diyecektim ben bugün şakayla taktım hayır olsun...😏
      Evet çocuklarımızı her türlü pislikten koruyalım. Fikir, görüş, o bu ayrımı olmadan benim çocuğum, onun çocuğu farki olmadan.

      Yorumla
    • MaHiii
      MaHiii
      +1 yıl

      Yazamıyorum farkettiysen :)) ben susuyorum artikin:))

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Hayırdir iyimisin :)))

      Yorumla
    • MaHiii
      MaHiii
      +1 yıl

      Iyiyim de biraz üstünüze afiyet...😊
      Otomatik klavye diyelim

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Olur olurr. bizede bazen oluyor :))

      Yorumla
  • GeleceğinEfendisi
    GeleceğinEfendisi Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    hafif kirli bıyık sakal iyidir yaw bunlar eskidendi

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Var hala kullananlar

      Yorumla
  • trance12fusion
    trance12fusion Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    bıyık bırakmadım hiç arada cücük bırakıyorum ama ya da hepsi bir 😺

    1
    11 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Bu cücükten ne anliyorsunuz :/

      Yorumla
    • trance12fusion
      trance12fusion
      +1 yıl

      niye biliyormusun o böyle alt dudağımın altında diğer sakallarla birleşme yeri yok bağımsızlığını ilan etmiş ondan kıyamıyorum kesmeye 😹

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Allahim yaa :))

      Yorumla
    • trance12fusion
      trance12fusion
      +1 yıl

      republic of cücük yani 😹

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Tek başına krallik :))

      Yorumla
    • trance12fusion
      trance12fusion
      +1 yıl

      uzatıp örmeyi bilemdüşündüm ama uzamıyo haddini biliyor ben böyle yeterim diyor 😹

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Uzaktanlar ve örenler var şahit oldum :|

      Yorumla
    • trance12fusion
      trance12fusion
      +1 yıl

      hadi bee nasıl birşey ben hiç görmedim 🤠

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Igrenc bisey iyiki görmemişsin :))

      Yorumla
    • trance12fusion
      trance12fusion
      +1 yıl

      haha bir foto alsaydın

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Olduu :))

      Yorumla
  • delquerio
    delquerio Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Valla demin bırakayım bu dedim yok abi kestim bana gitmiyor top sakal sadece

    1
    4 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Göz alışık olmayinca insan garipsiyor sanirim :)

      Yorumla
    • delquerio
      delquerio
      +1 yıl

      Olabilir Bide benimkiler fırça gibi ya

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Killar sertse ondandir :|

      Yorumla
    • delquerio
      delquerio
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • steril19
    steril19 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 37%
    +1 yıl

    Yakışıyorsa bıraksınlar.. ben severim bıyıklı erkek..

    2
    0 Yorumla
  • nugreer
    nugreer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Sahsima sevmiyorum birakma sansimda yok is prensibi geregi

    1
    4 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Neden is prensibi geregi?

      Yorumla
    • nugreer
      nugreer
      +1 yıl

      Surekli insanlarla icli disli oldugumuz icin sakali seven var sevmeyen var ayrica bu sakal olayi jedir onune gelen bir karis sakal birakmis kessinler sunlarida bir yuzlerink gorsek

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Sormayin. Militan gibi ortalarda dolaniyorlar.

      Yorumla
    • nugreer
      nugreer
      +1 yıl

      Kesinlikle katiliyorum

      Yorumla
  • EZyakalp
    EZyakalp Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 62%
    +1 yıl

    Bıyık değilde kirli sakal olabilir ama o da az biraz bıyık olmasın kesinlikle

    1
    0 Yorumla
  • keremDNZ
    keremDNZ Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 555 cevap paylaştı.

    hayır sizde kullanmayın

    2
    5 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Ben itina ile uzatiyorum :|

      Yorumla
    • keremDNZ
      keremDNZ
      +1 yıl

      şaşırmadım hiç:D

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Yakışıyor ama. bana bence :|

      Yorumla
    • keremDNZ
      keremDNZ
      +1 yıl

      bir ara berbere gitte saç sakal de :D

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Aslaa biyiklarima dokandirtmam 😑

      Yorumla
  • asdfgh0
    asdfgh0 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    sade bıyıktan nefret eserim aslada bırakmam kirli sakalla aynı boy ama kesinlikle uzun olmamak kaydıyla

    1
    0 Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Bıyık kullanmıyorum, bakımı zor.

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Bıyığın bakimi mi zor😳

      Yorumla
    • fairtail
      fairtail
      +1 yıl

      Öyle diyorlar ama ben sevmiyorum.

      Yorumla
  • ecedesidero
    ecedesidero Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 44%
    +1 yıl

    Seviyorum, bırakıyorum..

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Adjdk

      Yorumla
  • ekonometrimio
    ekonometrimio Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl

    Bir tek babama yakıştırıyorum. :))

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      :) .

      Yorumla
  • Nəməsis
    Nəməsis Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    Nefret ederim ıyş yani öyk😐

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Bencede öyk :/

      Yorumla
  • NesliTükenmişErkek
    NesliTükenmişErkek Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 39%
    +1 yıl

    Bıyık sevmiyorum yakışmıyorda zaten

    1
    19 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Yakışsa sevcen yani :|

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Yok gene sevmem

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Hmm.

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Resimdeki bıyıkta caiz değil

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Hankisi :|

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Ülkücü ve Devrimci bıyığı caiz değil çocuğunuzu koruyun dediğin bıyık caiz

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Biyiginda mi caizi varmis

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Evet! Üst dudağın görünmesi gerek! birde yemek yerken bıyığa bulaşması da caiz değil ne kadar yıkarsan yıka bakteri oluşuyor gıda artıklarından dolayı

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      1 yasima daha girdim. Bilmiyordum.

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Sevindim😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Hemen sevinme 20 oldum :|

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Ne yirmisi be başkasına yuttur o dolmayı sen😄

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Suss bee sana ki kaldi 😒

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Sana ki kaldı ne be türkçe özürlü😒

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Sana mi yazcaktim klavye şey etmiş😒

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Evet kesin klavye şey etmiştir tabi canım😑

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Ya ne olcadi 😒

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Bilmem😒

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Aman bilme😒

      Yorumla
  • SaudadeAlma
    SaudadeAlma Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben bıyık sevmiyorum. Kirli sakal mantıklı.

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Bencede :|

      Yorumla
  • Sirfcansikintisi
    Sirfcansikintisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 48%
    +1 yıl

    Aha profildeki gibi 😇

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Sakallisin :|

      Yorumla
    • Sirfcansikintisi
      Sirfcansikintisi
      +1 yıl

      Sakalsizim demedim. Sakalla beraber biyik var yoksa sade biyik sevmem.

      Yorumla
  • Bartolomeoo
    Bartolomeoo Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Tek başına kullanmıyorum kendisini :D

    1
    7 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Saclarinla mi kullaniyon :|

      Yorumla
    • Bartolomeoo
      Bartolomeoo
      +1 yıl

      Tabii ki saç sakal bıyık üçü bir arada :D

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Iyyk kıl yumağı :/

      Yorumla
    • Bartolomeoo
      Bartolomeoo
      +1 yıl

      Niye senin saçların pamuk şekerden mi ajhsd :D

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Elbette😌

      Yorumla
    • Bartolomeoo
      Bartolomeoo
      +1 yıl

      Diye kandırdı kendini pattis

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Sus bee saçaklı😒

      Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Bıyık bir eşya mı ki kullanalım?

    1
    9 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Esya değil de vücudun bir dekoru desek?

      Yorumla
    • Ehlivukuf
      Ehlivukuf
      +1 yıl

      Oldu olacak alçıpanla dekor verelim vücuda o zaman sayın S.. :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Senin gibi kazmaya iyi dekor olur😒 sayın s mod 😒

      Yorumla
    • Ehlivukuf
      Ehlivukuf
      +1 yıl

      Aşk olsun oldu mu şimdi

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Bence cuk oldu😒

      Yorumla
    • Ehlivukuf
      Ehlivukuf
      +1 yıl

      Görmeyeli çok odun olmuşsunuz sayın S.. hanım

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Unuttunuz mu zaten odundum 😒 sayin s mod

      Yorumla
    • Ehlivukuf
      Ehlivukuf
      +1 yıl

      evet sen de haklıydın 3 çocuk istiyordun bu odunlukla zor sayın s hanım

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Niye zormuş sayin s mod

      Yorumla
  • Türkiyenin_cocuğu
    Türkiyenin_cocuğu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    😂😂 çok iyi ya sondakine bittim

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      😁😁

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    seviyorum bıyıklarımı :D

    1
    5 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Bıyıkların var miydi senin😳

      Yorumla
    • majestetuncay
      majestetuncay
      +1 yıl

      8 senedir kesmediğim :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Niyeyse biyiksiz hatirliyorum seni :|

      Yorumla
    • majestetuncay
      majestetuncay
      +1 yıl

      hatırlaman da güzel :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      :) .

      Yorumla
  • DoNSuZaSKeR
    DoNSuZaSKeR Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    bıyık varama benimki ülkücü bıyığı gibi oluyor

    1
    17 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Mahir çayan bıyığı gibi mi istiyorsun yoksam :/

      Yorumla
    • DoNSuZaSKeR
      DoNSuZaSKeR
      +1 yıl

      yani öyle olsa hoş olur

      Yorumla
    • DoNSuZaSKeR
      DoNSuZaSKeR
      +1 yıl

      gerçi onu bıyığı da ülkücü gibi

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Onun ki solcu bıyığı ama :))

      Yorumla
    • DoNSuZaSKeR
      DoNSuZaSKeR
      +1 yıl

      solcu ve ülkücü bıyığı çok benzer zaten mahir solcu olmadan önce sağcılarla takılırmış

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Inanmam 😳

      Yorumla
    • DoNSuZaSKeR
      DoNSuZaSKeR
      +1 yıl

      öyle bir duyum vardı ne kadar doğru bilmem

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Asparagastir

      Yorumla
    • DoNSuZaSKeR
      DoNSuZaSKeR
      +1 yıl

      sonradan karar değişir yani solcu olup da akşenerin partisinde olan da var

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Sen onlara ne bakiyorsun. Mahir çayan gerçek solcudur. Adamdir.

      Yorumla
    • DoNSuZaSKeR
      DoNSuZaSKeR
      +1 yıl

      evet koyu bir solculuk tespit edildi

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Kim :|

      Yorumla
    • DoNSuZaSKeR
      DoNSuZaSKeR
      +1 yıl

      sende damarlarındaki kanda orak ve çekiç hücreleri bulundu

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Yes bingo ;)

      Yorumla
    • DoNSuZaSKeR
      DoNSuZaSKeR
      +1 yıl

      o zaman tek yol devrim :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      O zaman yasasin sosyalizm :)

      Yorumla
    • DoNSuZaSKeR
      DoNSuZaSKeR
      +1 yıl

      aynen öyle yoldaş

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Kullanmiyorum
    Hayırlı sabahlar :)

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Hayırlı. günler :)

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      sağol :)

      Yorumla
  • bay_ozel
    bay_ozel Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    Sakal bıyık ikisi bir arada.

    3
    1 Yorumla
    • PearlFlower
      PearlFlower
      +1 yıl

      😍😍

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    hayır kullanmıyorummmm

    1
    0 Yorumla
  • TuckeR
    TuckeR Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 37%
    +1 yıl

    hayır kirli sakal yeter bana..

    1
    0 Yorumla
  • Bıleksımok
    Bıleksımok Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Pala bıyıklı değilim ama severiz

    1
    0 Yorumla
  • Deli_KöŞeM-SeN
    Deli_KöŞeM-SeN Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Sade bıyıklı olması itici..

    1
    0 Yorumla
  • EeeSonraa
    EeeSonraa Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Sadece biyik asla birakmam.

    1
    0 Yorumla
  • zeusunoğlusu
    zeusunoğlusu Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Sakal kullanıyorum ben😌

    1
    0 Yorumla
  • -Ellenna-
    -Ellenna- Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yakışana denk gelmedim

    1
    0 Yorumla
  • _Trinity_
    _Trinity_ Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    sade bıyık bence çok itici sakalla birlikte iyi

    1
    0 Yorumla
  • İmkan-sıZ
    İmkan-sıZ Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    Sakalla bibirini tamamlarsa evet.

    1
    0 Yorumla
  • KaçYaşındasınSen
    KaçYaşındasınSen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    yakışan bıraksın

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Aynen👍

      Yorumla
  • JessPinkman
    JessPinkman Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 554 cevap paylaştı.

    Kirli sakal var. Özel bıyık bırakmadım hiç

    1
    0 Yorumla
  • 24magic24
    24magic24 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Hayir sevmiyorum agacim

    1
    0 Yorumla
  • 33dertli33
    33dertli33 Takip Et
    Yoda Yaş: 55
    +1 yıl

    ben bıyık hıç sevmedım bırakmadım da

    1
    0 Yorumla
  • ArasBayraktar
    ArasBayraktar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Bıyık ve kirli sakal her daim...

    1
    0 Yorumla
  • _diamond_
    _diamond_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yakışıyorsa severim ☺

    1
    0 Yorumla
  • brdstdnt
    brdstdnt Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    kesinlikle sevmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Tiginnim
    Tiginnim Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Evet bıyık kullanıyorum kız ayool

    1
    0 Yorumla
  • akınalp
    akınalp Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    bıyık evet ama sakal birazda olsa olmalı

    1
    0 Yorumla
  • filofobik
    filofobik Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    Asla

    1
    6 Yorumla
    • filofobik
      filofobik
      +1 yıl

      Görsele çok güldüm. Nazi bıyığı?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Cix. Imam hatip biyigi :|

      Yorumla
    • filofobik
      filofobik
      +1 yıl

      O tamam
      Peki nazi bıyığı?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Sorunu tam olarak anlamadim :/ nazi biyikli birini görünce ne yapmak mi gerekiyor demek istedin :/

      Yorumla
    • filofobik
      filofobik
      +1 yıl

      Evet
      Das bıyıl

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      +1 yıl

      Ölü taklidi? :/

      Yorumla
  • Cikolatalicilek11
    Cikolatalicilek11 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 57%
    +1 yıl

    Sevmem 😀

    1
    0 Yorumla
  • Jelibonnnnnnnn
    Jelibonnnnnnnn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 32%
    +1 yıl

    bıyık sevmiyorum 😒

    1
    0 Yorumla
  • Can343634
    Can343634 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Kullanmaya yeni yeni başladım

    1
    0 Yorumla
  • MFTAthena
    MFTAthena Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    Nefret ederim

    1
    0 Yorumla
  • TrumpınSarıSaçı
    TrumpınSarıSaçı Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 37%
    +1 yıl

    Sevmem.

    1
    0 Yorumla
  • _Comely_
    _Comely_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Batıyor be. s

    1
    0 Yorumla
  • NincaTospa
    NincaTospa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Kullanmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Küçük_Şirine
    Küçük_Şirine Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bazısına yakışıyor

    1
    0 Yorumla
  • Everesttt
    Everesttt Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    1. Bıyık tercihim

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (14)
Devamını Gör(59)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Beyler, bıyık kullanıyor musunuz? Kızlar, bıyık sever misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler, Sakaliniz ya da biyiginiz var mi seviyor musunuz? 27 cevap verildi
Kızlar, Kizlar erkeği sakallimi seversiniz sakalsizmi? 3 cevap verildi
Kızlar, Boğazda sakal olması hoşunuza gidiyor mu? 27 cevap verildi
Kızlar, bıyık sever misiniz :)))? 4 cevap verildi
Erkekte sakal seviyor musunuz? Kendinize sakal yakıştırıyor musunuz? 540 cevap verildi
Erkekte bıyık sever misiniz? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨