Ben sevmem sevene mani olmam :|

Şu kamu spotunu da şuraya bırakayım :|


Şu kamu spotunu da şuraya bırakayım :|



Genellikle takım olarak kullanıyorum bıyık ve sakal olarak.. Yıllarca çalışma hayatında günlük sakal bıyık tıraşından sonra bu durum bana özgürlük gibi geliyor. Evden veto yesem de keyfimden ödün vermiyorum bu konuda.
Evden veto yiyip özgürlüğünden ödün vermemen ayrı bir cesaret :))
O özgürlüğün bir sınırı yokmudur Peki?
Demekki gerçek sevgi o kadar da özgürlük tanimiyor mus :|
Müstakbel eşim üzgünüm özgür olamaz :|
O kadar musamma gösteremem
Yoo kisitlamaya gelemem ben :|
Bekar olup free özgürlügu yeglerim 😏
Elbette olur ama ben kıskanç biriyim. Benim için mümkün degil bu.
Valla hayatı zindan ederdim :|
Var biraz.
Ben beceriyorum iste onu :/
Beceremiyorum olcakti o :/
Sağol :|
:) .
Yürek bıyıkla değil dar ağaçlarında rodrigonun gitar konçertosunu dinleyerek ölebilmekde olur
Ne zaman konçertoyu dinlesem, denk gelsem bir hüzün kaplar.
Belkide, ondandir..
Yorum için ben teşekkür ederim :)
Detay maalesef kii fenaaa 😕 dogruu..
Bıyık sevmem Canimm
Valla iki gündür yine kotu haberler duyuyoruz :/
Allah tüm cocuklari sapik zihniyetlerden korusun.
Amin canım aminn..
Cok teşekkür ederim canimcim. n
Rica ederim :)
Sadece bu adamda seviyorum, diğerleri umrumdışı.
Cikaramadim bu amcayi :/
Hoşmuş..
Cevap
46Cevap
En üsteki gibi sadece bıyık. hafif uçları kesilmiş ve dudaktaki kalp işareti görünecek şekilde. sakal sadece yüzümü dinlendirmek için sadece yılda bir ay
Dudaktaki kalp isareti?
Bıyıkların ikiye ayrıldığı üst dudağın olduğu yere dikkatli bak
Hmm orayı diyosun🤔
Maçoyuz ama kalbimizde var diyorum. 😎
Hchckcjcjgjvjv
Yazdıkların "Hacı cevap hakkını cevaplarken konuşma cırcır japonca jop jilet gibi joker velet jaleyi versin" cümlenin kısaltması mı?
Off ama :/
Oflayıp puflama , o bıyıkların anlamı çoooktan değişti
Hic sanmıyorum
bıyık sevmiyorum ben
arada sakal uzatıyorum hepsi bu
tatillerde:)
Biyik yakismaz sana zaten :)
Bazen, izinlerde, fırça yiyene kadar.
Yengeden mi yiyosun bıyığı :|
Ülkücü bıyığı gibi sanki?
Bende solcu bıyığını seviyorum
Sevmiyorum evet ama yakışıyor bazılarına
Olur :)
www.kizlarsoruyor.com/.../q8513306-biyigimi-kesmelimiyim
sorumu cevapla bari :D
Kes 🙊
cirkinmiyim lan ben :D
Öyle mi dedim :))
nasıl anlamalıyım :/
Sevmiyorum biyik :|
sen dedıkten sonra 50 tane resım cektım koymak için hiçbirini begenmedım :D
Alla alla niye beğenmedin :))
psikolojimi bozdun D:
Ben mi😳
senn
Iftira :|
vala dogru :/
Hicte bilem :/
ne bilirsin sen
Hic bir sey :/
bıyık sevmem. ya sakal ya da kırlı sakal ya da sınek kaydı
Aynı fikirdeyim :|
Tabiki ama bıyık kullanmak değil uzatmak diyelim ona😅 bıyık sakal kolay şey değil yani bakımı olur bunun yani ben dikkat ederim bıyığıma sakalıma.
Allasen ne bakimi oluyor😒
Neredeyse hergun ucundan ucundan kisaltiyorum sonra bunu durmadan sağlıklı olsun diye yıkıyorum. Zeytin yağı sürerek canlılık kazandiriyorum yani çok bakım tabi sende yok bilmezsin 😅😅😅😅
Bende de varrr ki :|
Oh biraz bura bura gez senin çok mu bıyık😅😅
Burkuyorum merak etme :|
Merak ettim bıyıkları görmek isterim. Maşallah ıyi bak badem yağı vs sür.
😅😅😅😅😅
Dur bakimini yapim iyice atarim bir foto :|
Peki bekliyorum. benim biyikta bu ustteki gibi ama hafif dudaktan aşağısı daha ince 😅
bende sevmem bıyık bir ara top sakal bıraktım ama oda sarmadı :) kirli sakal veya sinek kaydı bende
Tipimsin :|
tüpümsünnnn
Kirli sakal tercihim bıyık hakkında bişey diyemicem
Isid militani kiliklilar için ne düşünüyorsun :|
Yiyor derken 😳
Iyyk :/
Allah korusun :/ ya bıyığı ya ben seçim onun :|
Tek bıyık sevmiyorum demeyim de yakışmıyor o yüzden sakal bıyık beraber...
Yalnız karikatür bomba... 🤣🤣🤣🤣
Kamu spotu peki :|
Belki üçüncüsü köse kalmıştır...
Olayi anlamamissin :/
Olabilir... son iki saati spor salonunda geçirdikten sonra vucut yorgunluğuyla normal diyorum sadece...
Haklısın
İyi geceler... 😊
Sanada :)
Kirli sakalla evet ama parlak yüze pek yakıştıramıyorum sakalı. Kamu spotunda pek hosmuş:)))
Amann çocuklarımızı koruyalim :|
Hayırdir iyimisin :)))
Olur olurr. bizede bazen oluyor :))
hafif kirli bıyık sakal iyidir yaw bunlar eskidendi
Var hala kullananlar
bıyık bırakmadım hiç arada cücük bırakıyorum ama ya da hepsi bir 😺
Bu cücükten ne anliyorsunuz :/
niye biliyormusun o böyle alt dudağımın altında diğer sakallarla birleşme yeri yok bağımsızlığını ilan etmiş ondan kıyamıyorum kesmeye 😹
Allahim yaa :))
republic of cücük yani 😹
Tek başına krallik :))
uzatıp örmeyi bilemdüşündüm ama uzamıyo haddini biliyor ben böyle yeterim diyor 😹
Uzaktanlar ve örenler var şahit oldum :|
hadi bee nasıl birşey ben hiç görmedim 🤠
Igrenc bisey iyiki görmemişsin :))
haha bir foto alsaydın
Olduu :))
Valla demin bırakayım bu dedim yok abi kestim bana gitmiyor top sakal sadece
Göz alışık olmayinca insan garipsiyor sanirim :)
Killar sertse ondandir :|
Yakışıyorsa bıraksınlar.. ben severim bıyıklı erkek..
Sahsima sevmiyorum birakma sansimda yok is prensibi geregi
Neden is prensibi geregi?
Sormayin. Militan gibi ortalarda dolaniyorlar.
Bıyık değilde kirli sakal olabilir ama o da az biraz bıyık olmasın kesinlikle
hayır sizde kullanmayın
Ben itina ile uzatiyorum :|
Yakışıyor ama. bana bence :|
Aslaa biyiklarima dokandirtmam 😑
sade bıyıktan nefret eserim aslada bırakmam kirli sakalla aynı boy ama kesinlikle uzun olmamak kaydıyla
Bıyık kullanmıyorum, bakımı zor.
Bıyığın bakimi mi zor😳
Seviyorum, bırakıyorum..
Adjdk
Bir tek babama yakıştırıyorum. :))
:) .
Nefret ederim ıyş yani öyk😐
Bencede öyk :/
Bıyık sevmiyorum yakışmıyorda zaten
Yakışsa sevcen yani :|
Yok gene sevmem
Hmm.
Resimdeki bıyıkta caiz değil
Hankisi :|
Ülkücü ve Devrimci bıyığı caiz değil çocuğunuzu koruyun dediğin bıyık caiz
Biyiginda mi caizi varmis
Evet! Üst dudağın görünmesi gerek! birde yemek yerken bıyığa bulaşması da caiz değil ne kadar yıkarsan yıka bakteri oluşuyor gıda artıklarından dolayı
1 yasima daha girdim. Bilmiyordum.
Sevindim😅
Hemen sevinme 20 oldum :|
Ne yirmisi be başkasına yuttur o dolmayı sen😄
Suss bee sana ki kaldi 😒
Sana ki kaldı ne be türkçe özürlü😒
Sana mi yazcaktim klavye şey etmiş😒
Evet kesin klavye şey etmiştir tabi canım😑
Ya ne olcadi 😒
Bilmem😒
Aman bilme😒
Ben bıyık sevmiyorum. Kirli sakal mantıklı.
Bencede :|
Aha profildeki gibi 😇
Sakallisin :|
Sakalsizim demedim. Sakalla beraber biyik var yoksa sade biyik sevmem.
Tek başına kullanmıyorum kendisini :D
Saclarinla mi kullaniyon :|
Tabii ki saç sakal bıyık üçü bir arada :D
Iyyk kıl yumağı :/
Niye senin saçların pamuk şekerden mi ajhsd :D
Elbette😌
Diye kandırdı kendini pattis
Sus bee saçaklı😒
Bıyık bir eşya mı ki kullanalım?
Esya değil de vücudun bir dekoru desek?
Senin gibi kazmaya iyi dekor olur😒 sayın s mod 😒
Bence cuk oldu😒
Unuttunuz mu zaten odundum 😒 sayin s mod
Niye zormuş sayin s mod
😂😂 çok iyi ya sondakine bittim
😁😁
seviyorum bıyıklarımı :D
Bıyıkların var miydi senin😳
8 senedir kesmediğim :)
Niyeyse biyiksiz hatirliyorum seni :|
hatırlaman da güzel :)
:) .
bıyık varama benimki ülkücü bıyığı gibi oluyor
Mahir çayan bıyığı gibi mi istiyorsun yoksam :/
yani öyle olsa hoş olur
gerçi onu bıyığı da ülkücü gibi
Onun ki solcu bıyığı ama :))
solcu ve ülkücü bıyığı çok benzer zaten mahir solcu olmadan önce sağcılarla takılırmış
Inanmam 😳
öyle bir duyum vardı ne kadar doğru bilmem
Asparagastir
sonradan karar değişir yani solcu olup da akşenerin partisinde olan da var
Sen onlara ne bakiyorsun. Mahir çayan gerçek solcudur. Adamdir.
evet koyu bir solculuk tespit edildi
Kim :|
sende damarlarındaki kanda orak ve çekiç hücreleri bulundu
Yes bingo ;)
o zaman tek yol devrim :)
O zaman yasasin sosyalizm :)
aynen öyle yoldaş
Kullanmiyorum
Hayırlı sabahlar :)
Hayırlı. günler :)
Sakal bıyık ikisi bir arada.
😍😍
hayır kullanmıyorummmm
hayır kirli sakal yeter bana..
Pala bıyıklı değilim ama severiz
Sade bıyıklı olması itici..
Sadece biyik asla birakmam.
Sakal kullanıyorum ben😌
Yakışana denk gelmedim
sade bıyık bence çok itici sakalla birlikte iyi
Sakalla bibirini tamamlarsa evet.
yakışan bıraksın
Aynen👍
Kirli sakal var. Özel bıyık bırakmadım hiç
Hayir sevmiyorum agacim
ben bıyık hıç sevmedım bırakmadım da
Bıyık ve kirli sakal her daim...
Yakışıyorsa severim ☺
kesinlikle sevmiyorum
Evet bıyık kullanıyorum kız ayool
bıyık evet ama sakal birazda olsa olmalı
Asla
Cix. Imam hatip biyigi :|
Sorunu tam olarak anlamadim :/ nazi biyikli birini görünce ne yapmak mi gerekiyor demek istedin :/
Ölü taklidi? :/
Sevmem 😀
bıyık sevmiyorum 😒
Kullanmaya yeni yeni başladım
Nefret ederim
Sevmem.
Batıyor be. s
Kullanmıyorum
Bazısına yakışıyor
1. Bıyık tercihim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar