Saç Bakım Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? (Sayfa 8) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1517 Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
CiceekAbbas Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 40% +1 yıl Dip boya diye bir derdim yok çok şükür. 0 0 Yorumla
Mlkgl Takip Et Xper 6 Yaş: 42 , eic 36% +1 yıl Hiç saç boyası kullanmadım. Dip derdimde Yok.😊 0 0 Yorumla
MasterMagician Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 59% +1 yıl Saç Bakım konusunda 679 cevap paylaştı. dip boya olayı yüzünden saçımı boyamıyorum 0 0 Yorumla
justunicorn Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 54% +1 yıl Doğal halini seviyorum boyatmayı düşünmüyorum. 0 0 Yorumla
PoMaysa Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 32% +1 yıl Kına yapıyorum. Alıştım çok pratik geliyor artık 0 0 Yorumla
hunilibabe Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 46% +1 yıl Kolum kadar gelen diplerimle barışığım. 0 0 Yorumla
_aeternitas_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 39% +1 yıl Saçlarımı boyatmadığım için sorun yok. 0 0 Yorumla
melisa1997123 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Saclarumda beyaz yok diplerimi de seviyorum 😆 0 0 Yorumla
HayalperestPisicik Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Saç Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hiç dipten boyamadım. 0 0 Yorumla
By-Parababasii Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Cok ta saapmaya gerek yok salmak en iyisi 😁 0 0 Yorumla
keremDNZ Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Saç Bakım konusunda 555 cevap paylaştı. öyle bir derdim yokki 0 0 Yorumla
hzspagetti23 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Saç Bakım konusunda 992 cevap paylaştı. Sacimi boyamiyorum derdi yok 0 0 Yorumla
KızılTurp Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Saç Bakım konusunda 497 cevap paylaştı. Dip boyası en zahmetli iş. 0 0 Yorumla
Hukukcu_Adayi Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Öyle bir derdim olmadı hiç, doğal sarışınım 😄 1 0 Yorumla
SiLentDeath35 Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Boyatmıyorum saçımı doğal 1 1 Yorumla Kobramurat +1 yıl Ne güzelmişşş Yorumla
Sitarbakslicevriye Takip Et Xper 4 Yaş: 109 +1 yıl Evde boyuyom ben. Sarı yapicam yakinda 0 0 Yorumla
CananKaratayHanım Takip Et Xper 2 Yaş: 82 +1 yıl Doğal saç rengim evladım doğal takılıyoruz 0 0 Yorumla
blackisbeauty Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Boyamıyorum saçlarımı. En iyi çözüm bu sanırım 😄 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
Boyamayinca no problema
Saçlarımı hiç boyamadım hahshd
En güzel yöntem: hiç boyatmıyorum
F hiçbiri çünkü saçımı boyamıyorum😊
Boyamamaya karar verdim...
Dip boya diye bir derdim yok çok şükür.
Kuaforlerı gıc sevmem
Hic boyamadim ki sacimi 😂
olmadığı için duşunmuyorum :D
Hiç saç boyası kullanmadım. Dip derdimde Yok.😊
dip boya olayı yüzünden saçımı boyamıyorum
öyle bir derdim Yok
Doğal halini seviyorum boyatmayı düşünmüyorum.
Saclarimi boyamayı bıraktım bu yüzden
Dip boyasi iyi olur ya
Kına yapıyorum. Alıştım çok pratik geliyor artık
Saçlarım boya değil 😂
Kolum kadar gelen diplerimle barışığım.
Saçlarımı boyatmıyorum.
Saçlarımı boyatmadığım için sorun yok.
Çok şükür ki öyle bir derdim yok 😊
Saclarumda beyaz yok diplerimi de seviyorum 😆
Saçlarımı boyamıyorum.
Derslerden zamanım olmuyor ki saç keseyim
Hiç dipten boyamadım.
Pembe peruk kullanmak istiyorum
Cok ta saapmaya gerek yok salmak en iyisi 😁
İrfan bana haftalık bakım yapıyor zaten
Gayet boyuyorum 30 dakikamı almıyor, abartmayın
Hiç boyaya ihtiyaç duymadım çok şükür.
Saçımı boyamaya başlayınca düşünmeliyim bende
öyle bir derdim yokki
böyle bir sorunum yok
Öyle dertlerimiz yok iyi ki :)
Sacimi boyamiyorum derdi yok
Saçımı boyamıyorum orjinal 😊❤
Dip boyası en zahmetli iş.
saçlarımı boyamıyorum renginden memnunum
Benim dipboyam hep güzeldir
Dip bucak derdim yok saçlarım doğal renginde.
Kafam nasıl isterse 😊
Ugrasacak zamanim yok
Öyle bir derdim olmadı hiç, doğal sarışınım 😄
Kısaca başa çıkmıyorum
Boyatmıyorum saçımı doğal
Ne güzelmişşş
Neva varsa sıkıntı yok 😂
Saci boyatmamak en iyi cozum. dogal kalsin
Boyamam ki saçımı zaten
Evde boyuyom ben. Sarı yapicam yakinda
Doğal saç rengim evladım doğal takılıyoruz
Ombre gayet iyi bir seçenek
Evde kendim yapıyorum dip boyamı
bence saçı boyamaya gerek yok boşa para kaybı
saçlarımı kısa kestirmek :D
Denemekte yarar vardır.
kafayı sıfıra kazıtırım olur biter :))
benim dip boyam yok koçum
Boyamıyorum saçlarımı. En iyi çözüm bu sanırım 😄
Kuaforler cok pahali yaa
Saçımı bu güne kadar hiç boyatmadım