Saç Bakım Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? (Sayfa 9) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1517 Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
Adasima Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Kendi rengime döndüm dip boya derdim yok😄 0 2 Yorumla cerngler1 +1 yıl nasıl kızıllık olmuyor mu bir süre sonra? Yorumla Adasima +1 yıl Hayır siyaha boyadım aktıkça kahve oldu Yorumla
GençMühendis_ Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Saçıma boya sürmem böylece böyle derdim olmaz 0 0 Yorumla
Sinsirella47 Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl Röfle/ altı ayda bir boyat/ rahat ol yani kasma :) 0 0 Yorumla
TokEvinAçKedisii Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Doğal severim ben saçlarıma boyayla kıyamam. 0 0 Yorumla
Ruhkix Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Saç Bakım konusunda 785 cevap paylaştı. Acik renge boyamadigim icin farkedilmiyor 0 0 Yorumla
paskalyaçöreği Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Saçıcımı boyamamak :D 0 2 Yorumla türk_MEN_ +1 yıl Bakimsizmisiniz Yorumla paskalyaçöreği +1 yıl @türk_MEN_ Saçını boyatmamak bakımsızlık oluyorsa evet bakımsızım doğal rengini seviyorum boyaya ihtiyaç duymuyorum Yorumla
Issızadam0687 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Çörekotu diyorlar ama uzun süre tüketmek lazım 0 0 Yorumla
ProofStriker06 Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Saç Bakım konusunda 788 cevap paylaştı. Bizim öyle derdimiz yok çok şükür :) 0 0 Yorumla
MaviMilena__ Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Boya Yapmıyorum artık 1 2 Yorumla cerngler1 +1 yıl kaç aydır? nasıl durdun ya bende bıraktım eylülden beri rezil gibiyimm jajajajannqff Yorumla MaviMilena__ +1 yıl @cerngler1 kendi saç rengim koyu kahve d siyaha boyamıştım özünde kalsın diye bir 3 aydır boyamıyorum Yorumla
matmi Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Saç Bakım konusunda 356 cevap paylaştı. Saçlarımı boyatmadığım için dip boya derdim yok 0 0 Yorumla
izmirkızı_35 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Saçımı boyamıyorum haliyle dibim de gelmiyo 1 1 Yorumla SaandaL34 +1 yıl harıka acıklamıssın :D Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
Dip boyam yok çok şükür
Hiç boyamadım doğal ideal👍👍
boyatmamak. demiş miydim?
Saçlarımı hiç boyamadım.
Hiç öyle derdim yok şükür :D :)
hiç boyamam doğal olmak :)
Kendi rengime döndüm dip boya derdim yok😄
nasıl kızıllık olmuyor mu bir süre sonra?
Hayır siyaha boyadım aktıkça kahve oldu
Oyle bir derdim yok allahtan
Uçlarında var sadece boya
Benim pek dip boya derdim yok aslında.
Saçıma boya sürmem böylece böyle derdim olmaz
Bırakın orijinal kalsın
Kuaför olmadan olmuyor
Doğal saç rengi her zaman daha güzeldir 😊
Boyatmayanlar çoğunlukta görünüyor
Çok mantıklı bence 😊
Doğal rengine dönmesini bekliyorum
Kullaniyorum bu urunu..
Önüme çıkmasın diye cevaplamak zorunda kaldım.
Saç bayamadım yorum yok
Röfle/ altı ayda bir boyat/ rahat ol yani kasma :)
Dibim gelmedi daha benim 😅
Saçlarımı boyatmamak en kolay yöntem
Boyamadığım için sorun olmuyor 👯♀️
Boya kullanmiyorum
Emegine Saglik
Doğal severim ben saçlarıma boyayla kıyamam.
Öyle bir yöntem mi varmış
Saçım doğal çok şükür
Boyayacak bir saçım yok
Doğalım, boyaya karşıyım.
Acik renge boyamadigim icin farkedilmiyor
Ertesi gün diplerin belli olmaya başlaması
artık uğraşmıyorum 😬
Keşke şu dip boya derdine bir çare bulunsa 😂
Saçıcımı boyamamak :D
Bakimsizmisiniz
@türk_MEN_ Saçını boyatmamak bakımsızlık oluyorsa evet bakımsızım doğal rengini seviyorum boyaya ihtiyaç duymuyorum
ben beyazlasada boyatmam
Çörekotu diyorlar ama uzun süre tüketmek lazım
Saçımı hiç boyamadım en güzeli
Haftada bir kuaför yolu beni beklerrr😂😂
Dip boya yapma olur biter
Saçımı boyamiyorum artık
Bunları asla kullanmam
Hacı şakir sabunu 😂😂
Oyle bir derdim yok 😄
saçım doğal dip boya derdim yok.
Hiçbiri. Saçlarımı boyamıyorum.
Bizim öyle derdimiz yok çok şükür :)
Kimse umrumda olmazdı
Dip boya derdim yok saclarim guzel
öyle bir derdim yok ama kullannlar memnun
Boya zarar veriyor, boyamıyorum.
Boya Yapmıyorum artık
kaç aydır? nasıl durdun ya bende bıraktım eylülden beri rezil gibiyimm jajajajannqff
@cerngler1 kendi saç rengim koyu kahve d siyaha boyamıştım özünde kalsın diye bir 3 aydır boyamıyorum
Hic sacimi boyamadim secenegide olmalidi
Öyle bir derdim daha olmadı
Saçlarımı boyatmadığım için dip boya derdim yok
Erkeğim boya derdi yok normal olarak :)
Para yok kardeş varsa sen bana al...
Saçlarımı hic boyatmadım
Saçımı boyamıyorum haliyle dibim de gelmiyo
harıka acıklamıssın :D
Saçlarımı boyatmıyorum