Saç Bakım Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? (Sayfa 10) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1517 Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
Çikilatalıpudingg Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Hiç boyatmadım boyatmayada niyetim yok şuan🤗 0 0 Yorumla
missqizemli Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Saç Bakım konusunda 743 cevap paylaştı. cokta rahatsız edici degil suanlık 0 0 Yorumla
kkrrizantem Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Saç Bakım konusunda 716 cevap paylaştı. Benim öyle bir derdim yok 0 0 Yorumla
Daisyx Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Hiç boyamadım sıkıntım tok 0 1 Yorumla Daisyx +1 yıl Pardon yok Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
Benim gibi vur jileti kurtul 😂😂
Dip boyam geldi sen gelmedin nomıssız
Saçımı boyamayarak başa çıkıyorum, teşekkürler..
Saçımı hiç boyatmıyorum
Beyazlarımı seviyorum
Boyamıyorsun derdin de olmuyor.
Hiç boyatmadım boyatmayada niyetim yok şuan🤗
Dibim yok ki boyası olsun...
Ben boya yapmiyorum ki. doğuştan boyali
Kendi rengime boyatıp kurtuldum boyatmıyorum.
Kapalıyım sonuçta takmam kafaya
Doğal daha iyi boyamak zorundamisiniz?
Doğallıktan yanayım : D
görelim hanımları bakalım :)
boyamayom kökten çözüm
İyi ki boya derdim yok. )
Bu ankette neden evde boyarım diye bir şık yok
Öyle bir derdim yok bayadirda boyamiyorum zaten
Malesef kadin degilim
Ben olsam sprey boya kullanırım
Gördügım en güzel kadinlardansin drew barrymore
Dip boya derdim yok Nevacım. Saçımı boyamıyorum.
Saçlarımı hiç boyamadım.
kuaföre giderim sabit
@Meeery sana göre bir soru bu :)
Dip boya derdim yok tarzim bu :d
öyle bir derdimiz yok çok şükür
Boyamayı kestım artık
Dip boya derdim yok😀😊
Benim anlamadığım boya ne olyor?
Saçımı boyamamam mam mam mam 😂😂
Henüz balıklar içn boya üretilmedi. I'm sorry.
Öyle bir derdim yok. :)
Bilsem söyleyeceğim de hiç alakam yok
Erkek adam sacini boyamaz
Oyle bir derdim yok
Hiç dip boya derdim olmadı boyatmadım saçlarımı
Benim dip boyam yok ki
cokta rahatsız edici degil suanlık
Yıkıyorum çıkıyorum tek yaptığım bu
kadın olmaz zor bir şey zaar
Öyle derdim yok , beyaz yok :)
saçımı boyamiyorum 🐣
Saçlarımı hic boyamadim
Hiç boyatmadığım için 😎😎
Diplerde saçı yokki boya derdim olsun efenim
Öyle bir derdi olanlar da var demekki
Benim var ama oyle daha iyi bence omre gibi
kullanmıştım kızlar bunu tavsiye ederim
Dip boya gerçekten kötü görünüyor
Boyatıyorum mecbur.😕
Yok öyle dertlerim :)
Allahtan biz boyatmiyoruz 😂
Saçımı hiç boyatmafım boyatmayıda düşünmiyorum
Benim öyle bir derdim yok
İki haftada bir kuaföre gidiyorum
Hiç boyamadım sıkıntım tok
Pardon yok
Ombre kullanıyorum zaten umrumda değil...
Boyatmayınca dip boya derdi de olmuyor
Güzele benziyor marka