Saç Bakım Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? (Sayfa 11) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1517 Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
dövmelikızz Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl 5/6 ay aralıkla boyatığım için sıkıntı olmuyor 0 0 Yorumla
TheeWolt Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl kadınlar dip boya konusuna çok takılıyor hep zaten 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
Dip boya derdi var diye saçımı boyatmıyorum 😂
Dip boya gibi bir sorunum yok
dip rengine yakışacak renkle boya (:
Saçlarım siyah renk o yüzden öyle bir derdim yok
Boya kullanmıyorum çok şükür 😉
balyajda da bu dert oluyomu
uğraşmak zor be anam :)
Öyle bir derdim yok.
Çok şükür öyle bir derdim yok
Siyah boyuyorsun veee al sana yontem
Haftada değilde ayda 1
Kadınlar düşünsün 😄 güzel bence
Saçlarımı boyamıyorum:)
Dip boyaya ihtiyaç duymuyorum
Bence kadınların hepsi bu sekil yapıyor
Aralara biraz çululata rengi atsam yeterli :D
Dip boya moya bilmem ben
Derdi veren dermanıda verir.
Sacik dogal grek yok boyaya
Dip boya sıkıntım yok...
Sacimi hiç boyatmadim😂
Dip boya derdim yok çok şükür 😂
Ben kendımo ewe kapatıp ewde boyuyoruö
hiç boyatmadim bilmiyorum
5/6 ay aralıkla boyatığım için sıkıntı olmuyor
Sacim dgol boyas sevmm
Kadınlar için çok zor durum
Öyle bir derdim yok çok şükür😀
Yöntem montem yok bam bam bam
Boyamıyorum haliyle dip boya derdi olmuyor
Boyama
Dip boyayla uğraşmıyorum.
Dip boyaya ihtiyacım yok :)
This is orginal :D
Yorulduklarını düşünüyorum
İyi ki böyle dertlerimiz yok.
:D
Kızların işi gerçekten çok zor
kadınlar dip boya konusuna çok takılıyor hep zaten
Saçlarımı boyamaya gerek duymuyorum.
Sacimi hic boyatmadim. d
saçlarımın tamamı beyaz da ondan :)
Benim de ole derdim yok
Güzel miş, ama kullanmmıyorum
Saclarima hiç boya yapmadım
Dip boyası da neymiş ya kına sürün kına 😂
Kısa kestırmek ( :
Kestr gitsin
dip boya nasıl yapılıodu :D
Cins cins şeyler görüyoruz
Büyüksün Neva 😂
erkek olarak öyle bir derdim yok
hiçte boyamam gerek yok
İki üç haftada bir kendim boyuyorum evde 🙂
Hiç boya derdim olmadı 😁
Kendim boyuyorum 2 haftada
boyatmiyarak
Zor is ya
Kökten kazıtmak 🤓
Hiç dipten boyatmadım
Saçlarımı boyamıyorum