Saç Bakım Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? (Sayfa 12) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1517 Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
denniizus Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Siyaha boyuyorum sacım ds koyu zaten anlasılmıyor 0 0 Yorumla
Son_pzvk_bükücüü Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Pzvklerden fırsat mı kalıyor boya yapmaya 0 0 Yorumla
bodrumlufutbolcu10 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl ben sadece işim gereği uçlarına renk atıyorum :) 0 0 Yorumla
ksdaçalışanbayannnn Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Oyle bir derdim olmadigindan rahatim :) 0 0 Yorumla
ayakdelisiiğğğ Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl bakımlı olmak iyidir:) 0 1 Yorumla nazikbirbeyfendi +1 yıl Bakılmış halimi mi Yorumla
PsychoBabble Takip Et Master Yaş: 34 , eic 86% +1 yıl Saç Bakım konusunda 310 cevap paylaştı. Boyamıyorum artık :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
Boyamıyorum
Hiç boyamam 😊
uğraşmaktan yoruldum
Siyaha boyuyorum sacım ds koyu zaten anlasılmıyor
Öyle bir sorunum yok.
Bilgiler için tesekkurler
ugraşmam
Zorr
Ne desem bilemedim
Erkeklerin dip boyası sorunu yok iyi ki
bence en ıyısı kuafore gıdıp bakım yaptırmak
Doğal saç☺️
Pzvklerden fırsat mı kalıyor boya yapmaya
Boyasız saçların rahatlığı :)
Limon suyu sıkıyorum
Boyamıyorum artık kendi haline bıraktım
Ben direk bırakıyorum bu şekilde
hic yapmiyorum 😝
Ne boya ne de dip boyası sorunum yok 😊😊
kafada saç kalmadığından boya kullanmıyorum
ay bilemedim kii.
Boyatma daha mantikli
Ne işim var kuaförle ben trumpla uğraşıyom
Kuaför mecburi
boyatmadigim icin sorun yok
Anlıyorum sizi de
Saçlarımı boyamıyorum ki 😂
ben sadece işim gereği uçlarına renk atıyorum :)
Saç bakımı önemli
Benım hatunda bundan kullanıyor memnun :)
Bu beyazlar benim artık kabullendim :)
Dip değilde uç boyası olabiliyor
En iyisi 3 numara tak makinayı bitir işi 😂
çünkü kendime değer veriyorum
dogal olmak en iyisi
Saç boyama derdim yok ! :))
Harika
benimde boya derdim yok
Hiç boyamadim düşünmüyorum da doğal en iyisi.
merak ettik kızlar, yayınlayın :D
Oyle bir derdim olmadigindan rahatim :)
dip boya derdi olanlara selam olsun :D
bakımlı olmak iyidir:)
Bakılmış halimi mi
Lanet girsin dip boyaya
Erkeklerde yaptiriyor mu
Kuaförle evlen 😝
Boyatmiyorum
Iyidir
Dip boya iyidir ;)
Dip boya ne
Boyamıyorum artık :)
Uğrqşmaktansa boyatmamak iyi
kendimi mutsuz hisediyoeum
Ben beyaz saç seviyorum ki
Benim Hiç Dip boya derdim olmadı olmazda umarım
Öyle bir sıkıntım yok
Sizce bugday tenligim kara boya gider mi
Bence boyamayın saçlarınızı en iyisi
Doğal saç.
Dip boyayla uğraşmak gerçekten çok zor.