Saç Bakım Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? (Sayfa 13) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1517 Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
gızemlımavıs05 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Diplerin çıkmasan dan pek rahatsız olmuyorum 0 0 Yorumla
SirinSuEftelya Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Saç kahve olduğu için dip boya ihtiyacım olmuyor 0 0 Yorumla
nakermigent Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl arkadaşlar benim saçım beyazlamıyor akdjapflalxla 0 0 Yorumla
Dicle12 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl dip boya derdim bitti çok şükür xD 0 1 Yorumla cerngler1 +1 yıl nasıl basardın jananandnfnf Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
Bakımsız olmayı sevmiyorum
Saçlarım doğal boya yok
dip boya yapmama gerek yok çünkü erkeğim
Alan almış satan satmış kim uğraşacak 😁
Deep boyam geldi 😱😱
Kökden kazirim 0sifira dip boya derdi yok
Boyamamak
dşp boyalık bir sorunum yok çok şükür
A şıkkı her zaman ki gibi
Kendim boyuyorum :)
Olgun olduğumu hissediyorum
Dip boya derdim pek fazla yok
Saçımı hiç boyatmadım :)
Kendim boyuyorum zamanim olmaxigi zaman
Diplerin çıkmasan dan pek rahatsız olmuyorum
Çok güzel bir yontemmm
Saç kahve olduğu için dip boya ihtiyacım olmuyor
Boyama yok
Hiç boya yapmadım ben dip boya hiç ilgim yok.
boyamıyorum çünkü hem yıpratıyor hem de para?
Hiç boyamamak.
arkadaşlar benim saçım beyazlamıyor akdjapflalxla
Takma kahkül 😉
Dip boyalardan nefret ederimm
dip boya derdim bitti çok şükür xD
nasıl basardın jananandnfnf
dip boya derdim yok çünkü saçımı boyamıyorum
Dip boya derdim yok :D
Yagli boya 😄😄
Kumrallarin birtaneis bence
Ciktikca boyatirim.
Boyamıyorum kendi doğal hali
öyle bir derdim yok
Uzun zamandır saçla ilgili bir derdim yok:)
Öyle bir derdim yok
Kendi rengim daha güzel
Denemek lazım.
İyiki boya kullanmıyorum
çok para anacım
bunlara gerenk yok :)
Dip boyam gelmedi çünkü erkeğim :)
Kendim boyuyorum
büyük dert cidden çok büyük hemide
Dip boyu derdim yok
:) soru iyiymiş
saçımı neden boyadım ki
Saçımı boyamayarak
saçlarım sarı doğal rengi bu hiç boyatmadım
Boya kullanmiyom 😂
Saclarimi boyamiyom
İşe yarıyo mu Gerçektn Rengi bozmuyo mu ya
hic boyatmiyorum
Boyaya ihtiyacım yok
Kizlarin de4di cokkkk yaaa
Kim uğraşacak boya ile
Öyle bir derdim yok mutluyum 😂😊
Aglicam😖😖😂
Sürekli boyali olmasi zaten yıpratıyor saçı
Limon sıkıyorum dhdh
boya hiç kllanmıyorum
dip boya derdim yok