Saç Bakım Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? (Sayfa 14) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1517 Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
eflatunmavii Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Saç Bakım konusunda 409 cevap paylaştı. Boyayarak tabi ki 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
384Cevap
dip boya derdim yok
Thanx
Oyle bir sorinjm yok
emeğine sağlık
Bence En Güzeli En Doğal Halidir
Erkek olmanın yararları
A sikki
HiÇ boyamamak
Boyarlar herhalde :)
Sacimi boyamıyorum
Hiç boyatmadığım için dip boya derdim de yok
sakallarımı boyuyorum dibi geldikçe.
Boya yok dert yok holeeey
3 e vuruyorum
İyi ki kiz degilim..
Siyaha boyattım 😂
Doğalım
Boyalı değil saçım
kullandım çünkü
dip boya derdim yok
Boya kullanmiyorum
Boya yapmıyorum
Yok be ya
Boyamiyorum
Zamanı yok
Iyimis
aaa dibim düşmüş :)
Dip boya candır :-)
Boyatmıadım
Hic boya derdim yok
Doğaldan yanayım
Saç boyamıyorum.
Saçlarım boya değil
KUaforumu seviyrm
öyle bir derdim yok
Ombre yapıyorum
Boyamıyorum
Saçımı boyamıyorum.
Boyamamak
Hepsi
Saçımı boyatmıyorum
Boyamıyorum ki 😊
kaliyeli oldugu için
kahverengi şahane
öyle bir derdim yok
Mecbur kuaför
evde kendim boyarim
Saçımı boyamıyorum
dip boya ne ya :D
boya derdim yok
Ben gayet mutluyum.
En iyisi boyamamak
Doğalım
dip boya derdim yok
Dipten boyatmıyorum
Boyayarak tabi ki
Kuaför
Boyatmamak
saçımı boyamıyorum:)
Boyaya karşıyım.