Ben yıllardır kullandığım kırmızıları, bordoları, siyahları bu ara kenara bıraktım ve nude ojelere sardım💅 Mesela bu tarz gibi;

Siz hangi renk ojeleri beğeniyorsunuz?

Siz hangi renk ojeleri beğeniyorsunuz?

Bende koyu renkleri tercih ediyorum kirmizi bordo visne curugu vs. nude tonlar cildim beyaz tenli oldugu icin guzel durmadigini dusunuyorum koyuyu kendime daha cok yakistiriyorum ☺
rengi guzel ben sahsen koyu kullaniyorum bu kis sezonunda, genelde yaz sezonunda nude veya acik renkler kullanmayi tercih ediyorum.
Ne bilim çok mat duruyor bence koyu renk ojeler daha güzel ve seksi duruyor
Arkadaşım tırnaklar çok uzun elim kömür madenine girmiş gibi bir yıka ya
Cevap
39Cevap
Erkeklerin makyaj konusunda sadelikten yana olduğu söylense de iş ellere ve ayaklara geldiğinde durum değişiyor. Koyu renkli ojeler özellikle kırmızı ve siyah renkler erkeklerin ilgisini çekme konusunda son derece etkili.
Pembe benim favori rengim. Ve neonlara bayılıyorum. Nude tonunda bir iki tane ojem vardır 😂 50 tane ojem varsa hepsi fosforlu cırtlak canlı renkler 😂
Benim en sevdiğim oje rengi kırmızı fakat günlük için pek uyumlu değil , o yüzden golden rose 27 numara nude pembe gibi bir oje var onu sürüyorum hep , öneririm kızlar deneyin 😌🌸
Koyu renkler. Bu kadar uzun tırnaklardan da nefret ediyorum. Protez tırnaklardan ve badem tırnaklardan...
*Gecen bol olsun.*
Koyu renkleri fazlasıyla kullanmama rağmen nadiren de olsa bu renklerde de kullanıyorum şık duruyo hemde baya
Boya felan çekici gelmiyor boyasinamı bakacam kadının banane boyasız orijinal olsun
Nude oje de kullanıyorum, koyu renk ojeler de kullanıyorum ve beğeniyorum.
nude ne ruj severim ne de oje zaten kendime de yakıştırmam alışmışım kırmızıya
Koyu renk güzel duruyor, fakat giydiğin kıyafete göre nude renkte güzel olur.
Ojede koyu renk daha hoş, bordo-lacivert-siyah falan...
Koyu özel günlerde güzel günlük ama nude olmali bence hem naturel hem bakimli duruyor
Yazın açık renkleri kışın daha koyu renkler seviyorum.
Kombine göre değişiyor ama nude öğeler kurtarıcı oluyor genelde onun haricinde koyu oje olarak siyah pek sevmiyorum çok vamp duruyor
Nude sevmiyorum. Daima carpici ve gösterisli renkler kullanirim
Bencde bayanlarda ayaktada eldede kirmizi ve koyu rengler cok hos duruyor
Vala hersey tamam da erkekler neden cevap veriyor bu soruya:)
Tırnaklar çok uzun, kısa olsa daha hoş renk güzel 👍🏻
Bence de dha guzrl duruyor elde
En çok bordo ve siyah ilgimi çeker.
Koyu renk ojeler daha asil bence.
güzel nazik parmaklara Nude ojeler harika olmuş
renksiz oje candır ama o tırnaklar ne öyle ıyk.
Bordo terchm olup hepsini severim
Koyu renkler begenime uygun..
Koyu renk.
Bordo-siyah❤
Kiyafetime hangisi yakisiyorsa o cekicidir:)
Ten rengine bağlı bence
mat renklere bayılıyorum😍
Koyu renk oje daha çekici dedim
Koyu renk ojeler daha güzel bence.
Esmerlere bu renk yakışmıyor.
Iyyy erkekler de oje sürmeye başlamış
El güzelse hepsi amasana olmamis
İyi o zaman. kim aitse artik kotuymjs
Bu aralar Nude sürüyorum hep
Tirnaklar cok kötü duruyor
Ojeyi de kokusunu da sevmem!
Koyu renk daha çok seviyorum.
Koyu renk olanlar elbette kız ayool
Rujlarımda ojelerimde nude çoğu
benim elim daha iyi bundan
Nude
koyu tabki
Renkli
Siyah ve bordo
Konu seks ise koyu renkler
Elden ele değişir
Yok be o mora benzeyen daha guzel
Nude.
Bordo ve siyah
Açık ton 😂
Koyu renk
Hoş♥
parlatıcı
koyu renk bence..
Nudee
bu el kimin
nude ten rengi mi oluyo
peki.
kolay gelsin
Koyu renk
Koyu renk oje
Koyu olanlar
Nude Hanımefendi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar