Kamerada hiç belli olmuyor flaşda bile az ama erkekler beraber sakal olalım diyorlar okadar mı var?


yüzü kapatmana gerek yok zaten sakal kapatmış.
bu ciddi bir hormon rahatsızlığı. dalga geçilecek bir durum değil.
genelde doğum kontrol hapı verir doktor.
takviye olarak sana bol bol nar keten tohumu keçiboynuzu yemeni tavsiye ederim bol bol adaçayı papatya çayı iç
Delirdim su yorumdan sonra
COk abarttin
dalga geçecek durum yok. hormanlarla alakalı bir durum. çaresi illaki var takıntı yapma yeter.
ANLADİM teşekkürler
rica ederim k. i. b.
hormonlardan kaynaklı olabilir test yaptır en kötü lazer tedavisiyle 3 seansta giderler dert etme kendine
Anladim
Evet fazlaca var çakmak ile yak elini tut kirpiğine gelmesin çakmak yakıyor daha bakımlı duruyor
Oha nasıl yapicam
Ne demek nasıl yapıcam ya ağda dene o zaman böyle dolaşma canım
Ne çakmagı ya deneme sakın. Berbat olur. Önce bir doktora görün sonra lazere git olmadı kuaförde agda yaptir yani.
Ya ailemle konusucam iste ama izin vermezse napcam bilmiyorum
Niye vermiyorlar bakımlı olmak ayıp birşey mi
ANNEME göre sertleşmesi uzayınca uğraşmam sorunmus
Çakmakla yakınca sertleşme olmuyor belli ki sen beceremezsin başka sözüm yok
Bencede
Cevap
32Cevap
kıl tüy her insanda hayvanda bıtkıde çıkar amaç vucudu dış etkenlerden zararlı maddelerden korumaktır
Sağol rahat lattiniz beni
iğneli epilasyon ve ya diod lazer yaptırabilirsiniz
İzin vemriyorlar ama önemlisi ben korkuyorum jilet felan oluomus
iğneli epilasyon ve ya diod lazer de jilet olmaz
jilet alexandirite lazerde olur
Bilgilendirdigin icin teşekkür ederim
rica ederim
Ben lazer gittim. Memnunum. Lazerden sonra güneş kremi kullanırsan çok iz kalmayacağını düşünüyorum.
Hormonal bir rahatsızlık olabilir ya da ırsi bir durum gibi duruyor , ihmal etmeyip bir doktora görünün derim.
Benim arkadaşlarım da köse senin gibi sakalı çıkmıyo bacım
Yani ben esmer olduğun için daha da belirgin durmuş
Baya beyazım ve soluğum flaştan öyle
Saçların siyah sanırım onu demiştim
Ha doğru
Ipe alabilirsin o zaman sert cikmaz ama başa cikacak gibi de degil.
kardesım hormonal bır sorun olabılır , eger doktora gıdersen bunun onlemını alacaktır , kafana takma , ama doktora gıtmeyıde ıhmal etme
Tamam da annem aldırmama izin vermiyor eskiden gittim tahlil yapitralim dediler sanırım tekrar yaptırmam gerek
Tamamm
Adetlerin de duzensizse polilistik over olabilir kadın doğuma git derjm
Böyle gezmeyin tanrı aşkına
Ya şey midem bulandı kusura bakma ama bir zahmet bakim yap yaw bunee killi Fadime olmuşsunnn
Napim bulandiysa
Senin kalbin temiz sakallı olsanda.😊😊
Nerden b iliyorsn özgüvenim düstü
Ah duygusal kardeşim.(¬_¬)
Abi😐
Arkadaşlr millet cidden sakallli diyolar da takmiyodum :D
Evet öylesin bir temizle bence.
Abi kalbini kırıyorsun.😢
EN İYisi intahar edeyim ben ya :D
Sebep (¬_¬)
Ben onu göbek sandım.(¬_¬) kıllı şişman bir göbek.
Üzme beni
Eh herneyse temizlersen güzel olabilirsin.
Cok kati bir annem var ama deniyecem sonucta kendi kararlarımı verebilirim
Tabi büyüdün annen sana karışamaz.(¬_¬)
Bencede.😊
Ama karışıyor yani ben yinede denicem
Almalısın hoş durmuyor.
ah ah güldük bugünde Allaha şükürler olsun
Sabah sabah bu nedir ya
Yoo yok denecek kadar az.
Testesteron hormonun fazla herhalde
Bence şekilli kes farkın olsun
Evet baya var. Iğneli epilasyon öneririm.
Maalesef bir cozumune bak
baya var ya sakala kadar gider 😂
Depresyona girdim
aldir madem rahatsizsin
Sertleşir sarkar diye korkuorum
ben sirle aldırıyorum bisi olmaz jilet tutmucan Heralde
Bilmiyorum ki
bilceksin yani yapcak bişi yok
Doktora gidebilirsem gidicem ama Şu an değil
doktorluk olay değil by
ALdırmama izin vemriyotlar
hii peki
Benden çok sakalın var neredeyse
HAdi canim
:( napcam ben ya
Yaaa peki tamam denicem ama annem izin vermiyor
Böyle evdemi kalirim sence
Anladım teşekkür ederim
EVet baya
Amaç ne?
biraz fazla hormonel. bisidir buyuk ihtimalle
Bildigin sakal bu üzgünüm
Baya fazla gecmis olsin
Bildiğin sakal var kız ayool
Ne djdjjd
Bunlar tüy değil, sakal
Ya ciddimisiniz ya fondotrnle kapatinca kötü duruyor bide
Evet
Flştan biraz cok gözükmğs olabilir ama normalde de uyaran ypk degil
Hayir maalesef
Lazer yaptırabilirsin
İz kalir diye korkuorum
Evet canım maalesef :(
Sen kız olduğuna emin misin
ee yani cildiyeye git
hastalık gibi..
Selam delikanli.
Sakal o sakal
Evet :/
oha.
:D erkekler niye şok oldu ya
hormon bozukluğu var sende. hiç normal değil . yediklerine içtiklerine dikkat et. hazır gıdalardan uzak dur. kuruyemişlerle beslenmeye bak. dışarda market raflarında satılan hiçbişeyi yeme. her öğünde az ye ve doymadan kalk. havuç, ceviz, yumurta eksik etme. ekmek ve diğer unlu hiçbir şeyi kesinlikle yeme. 2 ay sonra düzelme belirtilerini alırsın.
teşekkür
Eh işte biraz
Maalesef:)
Oha 😮
Evet
baya var ya.
Fazla
Hormonlarına baktır
Cook eskiden. Baktircaktim aksadi
Çokkk fazla
Hormondandir
Maalesef.
Bayağı fazla
:( anlaidm
neren bu
Yüz yanak elmacık kemigi
Benden fazla
Sakallarıno kes
Yani var
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar