Doğru Zaman Ne Zaman?
Her yemek sonra
Sadece yatmadan önce
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
üçüncü şık yok muydu :D :D
sadece dişimin arasına bir şey girdiğinde verdiği rahatsızlıktan ötürü fırçalarım :)
oda 365 günde 10 parmağımı geçmez :) birde gelenesel yılbaşında yapar olduk :D
Dip Not :) fırçalamadığım için eşim doktora götürdü erken yaşta çürüyecek dökülecek diye doktora gittik maşallah dişlerine ne güzel bakıyorsun dedim ben gülmekten yarıldım doktor hayırdır dedi
eşim araya girdi kocam dişini fırçalamazda ona gülüyor ben her gün fırçalamama rağmen ağzımda diş kalmadı hemen hemen hepsi çürük dedi
doktor döndü özel bir şey mi kullanıyorsun dedi
yok valla ne kullanacam ki
doktor tabi şaşırdı
doktora şunu sordum diş macunu ne kadar sağlıklı dedim cevap veremedi :)
güvenmiyorum
Günde bir çok kez fırçalamak dişler açısından oldukça zararlı bir durumdur ve diş fırçanızı doğru seçmenizde oldukça önemlidir günde 1 kez fırçalamak yeterlidir herşeyde olduğu gibi bununda fazlası zarardır ; ayrıca diş macununu iyi temizlesin mantığı ile bolca sıkmayınız bu işe yaramıyor ve yine diş minelerinize diş etlerinize zarar veriyorsunuz😂 pirinç tanesi kadar diş macunu kullanmalısınız ve fırçalarken sert bir biçimde fırçalamamanız doktorlar tarafından öneridir.
Sabah kalkar kalkmaz herhangi bir şey tüketmeden önce mutlaka fırçalamalısın. Çünkü gece boyu ağzımızda mikrop birikir. Ayrıca fırçaladıktan sonra güne meyveyle başlarsan bütün gün ağzın kurumaz ve dolayısıyla kokmaz da ☆
Cevap
3Cevap
Her yemek yedikten sonra direkt dişimizi fırçalamamalıyız. Çünkü dişimizde kalan artıkları iyice dişimize batırırız ve bu durumda hem çürümeyi hemde başka durumları tetikler. Ben sabah ve akşam fırçalıyorum.
Peygamber efendimiz “Eğer ümmetime zor gelmeyeceğini bilseydim onlara her namaz için misvak kullanmalarını emrederdim.” (Buhari, Cuma, 8.) Demiş
Sabah, akşam fırçalanmalı. Öğle yemeğinin ardından da fırçalanmalı aslında ama ben öğle yemeği yemediğim için fırçalama ihtiyacı da hissetmiyorum.
Sabah gün boyunca güzel bir gülüş için, gece sağlık için. Gun içinde su ile çalkalaman yeterlidir.
Tabiki pis olmalıyız sadece yatmadan önce herkes yalan konuşmuş her yemekten sonra fircalamiyolar
sabah kalktıktan sonra, öğle yemekten sonra ve akşam yatmadan önce
Düzenli olarak sabah kalkınca ve akşam yatarken. Düzensizleri de yediğin şeylere göre ayarlarsın
Abartmayın gunde ıkı kere fırcalayın yeter onu da yapamazsanız uyumadan önce fırcalayın yeter
Yüzde 60 her yemekten sonra ha 😂😂😂gel de ciddi ol şimdi
Sabah ve akşam.
Kahvaltıdan sonra ve yatmadan önce.
Asitli şeyler tüketildiğinde yarım saat ile 1 saat beklenmeli.
Bn her yemekten sonra fırçalasam s*çtık 😂😂
sabah kahvaltıdan sonra
akşam yatmadan önce
Telin varsa günde 5 kere
Sabah ve akşam ama ben çoğu akşam üşeniyorum :D
Yemeklerden yarım saat bir saat sonra.
Gece yatmadan once disler firçalamaliyiz
her yemekten yarım saat kadar sonra
En doğru zaman canım istediği zaman
Sabah uyandıktan sonra ve uyumadan önce
Yatmadan önce ve sabah kahvaltısından sonra
Ben her yemekten sonra gider fırçalarım
Sabah uyanınca ve akşam uyumadan önce
Sabah ve akşam
Her yemekten sonra
Sabah öğle akşam
Yapabiliyorsan her yemekten sonra
Aklıma geldikçe
Her yemekten sonra
Sabah ve aksam
günde 3 defa
Kuşluk vakti
sabah akşam
Sabah öğle akşam😀
her yemekten sonra
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar