Her zaman için "en iyi" olduğumu düşünürüm ve sürekli gelişmeye çalışırım o yüzden güzel olsun, olmasın hemcinslerimi özellikle ünlü olanları takip edip onlardan öğrenebileceğim bir şey var mı diye bakarım, güzel olanları daha da yakından takip ediyorum tabii çünkü onlardan öğrenecek daha fazla şeyim oluyor. *Gecen bol olsun.*
Bence boy pos ya da sarı saçla alakalı değil olay. Kadının bakımı giyimi özgüveni ve en önemlisi yürüyüşü çok çekiyo erkeği. E tabi bir de şişman ve çirkin de olmıycak. Ama güzellik tek başına işe yaramıyo
kimsenin mükemmel olmadığını anladım, eskiden çok güzel insanların yaşantısını merak ediyordum. gördüm ki kimse çok farklı değil. Bazen çok çok güzel bir insanın yaşantısı çirkin birisinin ki kadar olmuyor. Mesela ben eli yüzü düzgün denilebilecek birisiyim, ama çirkin olan bir çok arkadaşım benden daha mutlu.
Böyle hatunlara cogu erkek ulasılmaz bakar. Bana bakmaz der. Bunu alsak işimiz var der. Elde etmeyi ister ama ciddi bakmaz. Cok güxellik iyi değildir ciddi düşünen erkek için. Ben bunu tasıyamam derler bir de
Allah sahibine bağışlasın derim. Herkese güzel gelen bazen gözüme güzel gelmez albenisi yüksek bir kadın olmalı ki albenisi yüksek bir kadın çokta güzel olmaya da bilir ama seni çeker. Aynı şekilde erkek için de geçerli bu..
Öyle kadını da erkeği de tutmak maharet ister. O yüzden herkes "evet isterim yanımda" diyemez. Tabii sorsan hepsi ilgiyle dikkatle bakarlar öyle kadınlara.
Nasıl ilgi cektiğine bağlı kapalı ahlaklı terbiyeli biri ise tabiki olumlu ve sevecen bakarım fakat yok gőt bacak açıyorsa yok órospuluk yapıyorsa ben onun belasını síkmeden geçmem 😑
Beğeniyorum öyle kadınları ya. Saçlarına giyimlerine bakımlarına her zaman özen gösteriyolar takdir ediyorum. Ben de kendime dikkat ederim ama bazen giyimi saçı umursamadığım zamanlar oluyor
En İyi Cevaplar