Roaccutane kullanırken nemlendirici kullanmadım anlımda kırışıklıklar oluştu?

merhaba arkadaşlar ben sivilce tedavisi için roaccutan kullanmaya başladım ama nemlendirici kullanmadım ilk başlarda kullandım ama sonradan bıraktım. çünkü cildim kurumasını istiyodum kırışıklıklar oluştu bundan sonra nemlendirici kullanmalımıyım. kırışıkıkları nasıl giderebilirim acil cevap verin ltfen şimdiden teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar başka krem önerecek var mı kırışık geçirecek roaccutane kullandıgımıda göz ardı etmeyin.
Roaccutane kullanırken nemlendirici kullanmadım anlımda kırışıklıklar oluştu?
Cevapla