Doktor sivilce lekelerim için krem yerine direk Roaccutane verdi sizce bu kadar ağır bir ilaç kullanmama gerek var mı?

Uzun zamandır sivilce lekelerimden muzdariptim yüzümde pek sivilcem çıkmaz sadece regl dönemimde azıcık çıkar o kadar. Fakat sırt ve kalça kısmımda çok çıktı ve sivilceler geçse de izleri hep kaldı. Sivilceden çok lekelerinden şikayetçiyim yani.
1 ay önce gidip gösterdiğimde İmex krem verip yollamıştı haliyle lekelerde işe yaramadı.
Bugün tekrar gittim bu sefer direk Roaccutane verdi lekelerini tamamen geçirir dedi ama vücudumun dengesinin bozulmasından, mesela kıllanma yapmasından korkuyorum. Eğer sırtımda falan kıllanma yapıcaksa böyle kalıyım daha iyi çünkü gördüğünüz gibi kılsız beyaz bir tenim var.

Sırf lekeler için böyle ağır bir ilaç vermesine pek kafam yatmadı, adamakıllı leke geçiren bir merhem verebilirdi diye düşünüyorum. Sizce başka bir doktora danışayım mı yoksa direk Roaccutane a başlayayım mı? Fotoğraf aşağıda, aynı lekelerden kalçamda da var baya.
Doktor sivilce lekelerim için krem yerine direk Roaccutane verdi sizce bu kadar ağır bir ilaç kullanmama gerek var mı ?
Doktor sivilce lekelerim için krem yerine direk Roaccutane verdi sizce bu kadar ağır bir ilaç kullanmama gerek var mı?
Cevapla