Uzun zamandır sivilce lekelerimden muzdariptim yüzümde pek sivilcem çıkmaz sadece regl dönemimde azıcık çıkar o kadar. Fakat sırt ve kalça kısmımda çok çıktı ve sivilceler geçse de izleri hep kaldı. Sivilceden çok lekelerinden şikayetçiyim yani. 1 ay önce gidip gösterdiğimde İmex krem verip yollamıştı haliyle lekelerde işe yaramadı. Bugün tekrar gittim bu sefer direk Roaccutane verdi lekelerini tamamen geçirir dedi ama vücudumun dengesinin bozulmasından, mesela kıllanma yapmasından korkuyorum. Eğer sırtımda falan kıllanma yapıcaksa böyle kalıyım daha iyi çünkü gördüğünüz gibi kılsız beyaz bir tenim var.
Sırf lekeler için böyle ağır bir ilaç vermesine pek kafam yatmadı, adamakıllı leke geçiren bir merhem verebilirdi diye düşünüyorum. Sizce başka bir doktora danışayım mı yoksa direk Roaccutane a başlayayım mı? Fotoğraf aşağıda, aynı lekelerden kalçamda da var baya.
Doktor sivilce lekelerim için krem yerine direk Roaccutane verdi sizce bu kadar ağır bir ilaç kullanmama gerek var mı?
Bir dönem bende de vardı. Çeşitli ilaçlar denedim pek fayda etmedi tahammülüm de yoktu açıkcası. Fakat en iyi ve keşin çözüm, tuzlu su ve güneşlenmek. Yazın mutlaka denize gir ve güneşlen. Bronzlasma ile birlikte lekeler yok olacak, pırıl pırıl cildin olur. Yaza daha çok var ve bu ciltle çıkmaya utanırım diyorsan. Kaya tuzu al, evde kuvet varsa doldur suyla biraz da kaya tuzu kat, sıkca bunu dene. Olmazsa legene tuzlu su yap. Lekeler azalinca da solaryuma git ayda bir/iki defa (lekeleri kurutur, koruyucu surmeyi unutma).
O sırtında aynısı bende de var belki daha fazlasıydı ilacın ismini unuttum evde allah bilir nerde jel onu sürüyordum birde antibiyotik iciyordum hergün duş almak zorundasın gece sür sabah banyo yapıyordum sonradan hepsi gitti sadece iz kaldı biraz daha kullandıktan sonra tekrar gidicem bizim doktordan memnunum
Umarım geçer öncelikle benim sırtımdada o kadar olmasada var roactan dediğimiz ilaç çok yan etkisi olup karaciğer yağlanması olanlara veriliyor kullanım döneminde yan etsikinden dolayı zorluk çeksende bildiğim kadarıyla 3 ay içinde en etkili yöntemlerden birisi başka bir doktorada git duruma göre bakarsın
Baksın , Zaten Gerekli Görürse Verir , Kafasına Göre Verdi Sandım , Bende de senelerdir sırtımda var , imex, sivex vb. . bir cok ilaç kullandım , ama pek gecmedi hala duruyo
Ana Sayfa > Cilt Bakım > Sorular > Doktor sivilce lekelerim için krem yerine direk Roaccutane verdi sizce bu kadar ağır bir ilaç kullanmama gerek var mı?
En İyi Cevaplar