
biliyorum öyle cok güzel yüzüm yok ama eski erkek arkadaşım yüzün iyi ama bakımsızsın ondan ayrıldım dedi oysaki makyaj yapıyorum kötü giyimle dışarı cıkmam daha ne yapabilirim kendimde saçımımı değiştirsem bilemedim

Demek ki kızların yanında erkeklerde de var bu tiplerden. Karşısındaki insanda kompleks oluşturmak ayrı haz veriyor bu tiplere. Artıları da var tabi. Kendini daha mükemmel göstermek, daha çekici kılmak karşındakinin kusurlarını (algı bazında) ayyuka çıkarmak, onlara odaklanmak ile mümkün olabiliyor. Ciddiye alınacak bir tarafı yok. Eğer ciddiye alıyorsan kaliteli insan çevresi edin.
Saçmalamış. Vücut temizliğine dikkat ettigini söylemişsin. O halde geriye ne kalıyor beyefendinin istedigi gibi giyinmiyorsundur. Fantezi kurmak istiyordur. Yüz hatlarin gercekten güzel. Dahada güzel olabilirsin. Onun kastettigi bakım baska.
evet kapalı bir giyim tarzım var , belki oda hoşuna gitmiyordur. nasıl daha güzel olabilirim sence
Bir düşüneyim. birde sana çok benzeyen bir aradaşım var ona bir bakiyim ☺
aa gerçektenmi
peki tamam :)
Takıntı yapma
Bakım deyince akila neden sadece makyaj ve saç geliyor? Bakım demek kendine özen göstermek "temizlik" demektir. Temizligine dikkat eden herkes bakımlıdır. Erkek arkadaşın bakımdan kastı temizlik
Bakım makyajdan ibaret sanarak paylaşmışsın fotoyu belli ki sevgilin haklı
o makyajdan ibaret kastettiği için yoksa bakım olarak dişlerimi sürekli fırçalayan hergün duş alan bir kızım. ama onun demek istediği topuklu ayakkabı giymiyormuşum çekici giyinmiyormşm lens takabilirmişim sarı yapabilirmşm saçımı öyle şeyler dedi
O başka birini istiyormuş gitsin öyle birini bulsun bulabiliyorsa
Cevap
45Cevap
Bakımı sadece makyaj olarak neden algılıyorsun ki. Hatta makyaj hiç yapma yani. Makyaj da güzele yakışan bir şey ve o kadar çirkin değilsin.
Bakımdan kasıt başka şeyler olabilir mi? Vücut temizliğin veya ağız bakımın mesela. Kötü kokuyor olabilir misin? Onlarda bir sorun yoksa sevgilinde sorun var o zaman.
Boyalı saçlı bir ton makyajlı lensli parfüm banyosu yapmış kızları beğeniyodur belki.
boşver onu bir gün senin değerini bilen birisi çıkar bakımlı görünüyosun ve evet güzelsin
sağol canımm
Senden ayrilicakmis da bahanr bulamamis iste bunu soylemis sahsen bende makyajli ve kendisi ile cok ugrasan kizlari begenmiyorum biraz dogal ol. ak gerekiyor bilmiyorum belkide kiskanc oldugun icindir sksbsn
Seni her zaman böyle görmemiştir belkide ondan öyle söylemiştir çok kafaya takıp üzme kendini gerçi ben sanaldan güvenemiyorum fotoğraflara insanlar o kadar çok değiştiriyor ki kendini akıllara zarar :)
benim saclarim da senin gibi asiri duz sana tavsiyem saclarini katli ve kisa omuz hizasinda kestir. biraz daha guzel majyaj yapabilirsin ama boyle de gayet iyisin
güzelsin o senin güzelliğini görememiştir önemli olan yüz güzelliği değil huy güzelliği
çok soluk bir yüzün var. Allık kullanarak canlandırabilirsin. bir de zaten eski erkek arkadaşın bunu dediyse dikkate alma.
allık pembemi bronzmu ben beyaz tenliyim cünkü ondan soluk duruyorm
pembe güzel durabilir 😊
Bakim demek sadece sac makyak değilki temizlikte önemli kokun tirnaklarin ya da ne biliyim dişlerin
evet haklısın yani oje hiç sürmem ama tırnaklarm hep kısadır , dişlerimi hep fırçalarım parfümde kullanırım. ama ojedemi sürsem ki
evt tırnaklarımı yiyorm malesef o alışkanlığm nasıl gider?
Makyaj yapmak bakımlı olmak demek değildir. Temizlik açısından söylemiştir belki de. Çekici bir kızsın, alımlısın. Ayrılmak için bahane de olabilir çok fazla takma derim.
bunlar ne kadar ap tal ve iğrenç şeyler. bakımsızsın ne lan zekadır bilgi birikimidir falan bunları arayacak kafa bile yok sizde
Fotografta bakimli gozukuyorsun.
Bakimsiz derken Neyi bakimsiz olarak goruyor Bunu ona sormaliydin! Ve unutmayin seven Erkek Bu tur seylere takilmaz, size deger veren kisiler ile Beraber olun..
sordum beyfendi topuklu ayakkabı giyen lens takan istiyormş ben ise spor giyiniyorm düz ayakkabı nike falan bu ona göre bakımsız
bir tane hikaye var bir adam karisimiydi sevgilsimiydi tam olarak neydi Onu hatirlamiyorum Ama gogsunu kucuk bulmus Sonra Kadin ameliyat olmus buyutmus adam yinede ayrilmis ondan. Yani uzun lafin kisasi oyle adamlar sevmek nedir bilmez ve Ne yapardan yap bosuna!
özgüvenini düşürmek için demiştir. çok takılma sen iyisin
Bence cok guzel ve bakimli bir kizsin. Zaten senden gorunusunu degistirmeni bekleyen bir erkekten sende hayir bekleme derim.
Bakımlı olmak illa makyaj yapmak değildir. Bel ki ter kokuyorsundur
Kimi erkek o kadar zevksizdir ki doğal güzellikten anlamazlar.. Gayet güzel burnun kaşın gözün var , kendini değiştirme asla. Çok üzülürsün seni doğal beğenen birileri çıkar karşına
Bence gayet guzelsın o gozlerıne bence bır bakıp yaptırsın
Öküz herif boşver takma o dedi diye kendini değiştirmeye calisma gayet güzelsin.
Yalana bak hele. Canım o baskasında gözü vardır öyle demistir bişver sen onu
Gayet güzelsin :) Biz bulamiyoruz, bulanlar da kıymetini bilmiyo :)
kimse için kendini değiştirmeye değmez bence güzelsin böyle devam :D
Değişeceksen kendin için değiş başkası için değil..
Erkek arkadaşını iyi seçmeni tavsiye ederim.
cut.
Pis olduğunu belirtmiş kız dediğin az titiz olur çok rahatlık iyi değil
O istiyor ki kafasında şekillendirdiği kız ol. Hiç uğraşma bence.
valla cok guzel ve tatlisin canım takma o gerizekaliyi sen daha iyilere layiksin. :)
bunun bir tık üstü bülent ersoy. hiç dokunma bence
bokuunu yesin taş gibi kızsın neren bakımsız 🙄
sağol canım ya beyfendi yapmacık istiyor ondan topuklu ayakkabı giymiyormşm saçlarımı sarı yapmıyormşm bu gibi şeylere bakımsız dyor
Ona büyük bir beyin diliyorum 😂
Bence degistirme tarzini bir erkek icin seni seven her haliyle sever
Gayet iyisin arkadaşım takma onun söylediklerini bence bilerek böyle söylemiş
Belki başka bişey kokun olabilir parfümünü değiş vücudunda kıl tüy VS olabilir onlarda sıkıntı yapabilir
deodoranttan bahsediyor olabilir mi
ya da agız kokusu ihtimali var mı
yok sanmıyorm hergün duş alan bir kızım ağzımıda 3 kere fırçalarım. ama giyimim sade
Bahane bulmuş canım.. çok güzel değilsin evet ama düzgün bir görünümün var.. dha iyilerine layıksın bnce
iyiki eskimiş bakimsizliktan kasti nedir merak ettim göruntu itibari ile yalan söylemiş eskimek için bahane yani
Makyajla bakım olmuyor kişisel temizliğine dikkat ediyor musun ki
Fazla fondoten sürmüşsün bide saçların fazla düz onun dışında bir sorun yok
eski erkek arkadaşın kıldan tüyden bahsediyor sanırım..
saclarini kisalt daha iddiali giyin guzel bir parfum kullan
eski erkek arkadasin kör mus. iyi olmuş onun eskide kalmis olmasi. zira o körle hayat zindan olurdu sana.
ehh yani hani pek öyle bir güzelliğin yok saç rengini değiştir istersen
saçlarına fön çektir dudak rujun uyumsuz rengini degistir gözlerine lens tak kaşlarını biraz incelt bizmi söleyelim bunuda
hangi renk lens?
yeşil iyi gider sana
Ne lensi yaaa oldu hatta birde estetik yaptır aldırma böyle yorumlara bence gayet bakımlısın erkek arkadaşının uydurması işte kendinle barışık ol
ayının tekine gelmişsin, iyiki kurtulmuşsun boşver,
Kizim sen cok guzelsin
öylemi canım ya kendimi artık hiç güzel bulmuyorm erkek arkdşm yüzünden hep bişeyler değiştirmeye calısıuorm kendimde :/
arkadaşın yüzün için doğru söylemiş çok güzel ama aşağısı yok
Kaybedilen hezkezin gözüne kötü gelir. Deseydin
Eyelineri incelt canım kötü duruyor😊👍
Makyajı baya abartmışsın
Bence çok güzelsin
sağol canım sende öylesin masallah
Cansın💖
halt etmiş. gayet iyisin
Acaba kişisel bakımdan mı bahsetti ki?
Sorunuzun altında bı resim var kim o kişi
benim
Takma ozaman sevgilinin dediklerini gayet güzel gözüküyorsun
bakımsız değilde rüküş demeliymiş
rüküş derken?
Saçlarını usturaya verebilirsin
zenci ol en güzeli :)
Bence çok güzelsin, erkek arkadaşın halt etmiş...
O bahane bnce inanma öyle dediğine
Daha ne olsun 10 numara
erkek arkadaşın mağara kaçkını galiba
Bakımlı duruyorsun takma boşver
Gayet bakımlı görünüyorsun
Dalga geçmiş olabilir erkek arkadaşın senle...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar