Lazer epilasyon yüzünden 2.5 milyarım çöpe gitti, dökülme bile yok! Ne yapacağım ben?

yaklaşık bir yıldır buz lazere gidiyorum normalde 5-6 seansta tüylerin tamamen bitmesini vaat ediyolar benim 15-16 seans oldu bir yıl oldı ama tüylerimde dökülme bile yok ya 2 seans sonra sürem doluyo bitmezse napıcam ben? Var mı bu sorunu yaşayan arkadaşlar ağlamaktan canım çıktı zor buldum o parayo ben
Lazer epilasyon yüzünden 2.5 milyarım çöpe gitti, dökülme bile yok! Ne yapacağım ben?
Cevapla