Adriana Lima'nın makyajlı ve makyajsız hali hakkında neler düşünüyorsunuz? 





Kadının box antremanından sonra gözünün feri gitmiş hali bile birçok kızın makyajlı halini solda sıfır bırakır:) Kadın güzel, kıskanmayalım:)
sokaktaki kezbanlardan bı farkı yok. makyaj bakım zenginlik böyle bişey işte
Işık yüzünden burnu tuhaf çıkmış o kadar, kötülemek anlamsız.
Merve boluğur daha güzel. Adriana şişirme
Teşekkür ederim
Cevap
32Cevap
Makyajsız fotoyu çok yakından çektiği için tuhaf görünüyor ama genel olarak öyle ya da böyle çok güzel bir kadın
İşte bu kadın kıskanılır. :)) makyajsız da gayet güzel fotoğrafın açısı kötü sadece.
Fotoğraf aynı açıdan aynı duruşla makyajlı çekilse de kötü çıkar.
Her türlü güzel kadın.
Ne çekici ne de güzel geliyor bana. Hiç bir albenisi yokmuş gibi geliyor.
Normal ama makyaj çok değiştiriyor insanı ve bence hoş değil
Makyaj yakışıyorsa güzeldir. İlk fotoğrafta açı filan kötü
makyaj nelere kadir :D ama buna makyaj değil badana derle r:D asdfg
makyajlida cirkin beğenmiyorum ben çok cok daha güzel kadinlar var
Burnu hariç gayet güzel bir hanımefendi kendisini tanımak isterim bana ulaşsın telefon numaram
Bunlar hep makyaj güzeli 😏
her türlü tatlı kadın
😉onun her hali güzel o vücut olduktan sonra
Bir şey düşünmek istemiyorum :d
Algı yönetimi diye bir şey var. Onun eseridir.
kadın her türlü güzel
Her türlü güzel bu kadın
makyajı ile gözümüzü boyuyormuş meğer
çok yakın çekmiş güzel bence
Koltuk altında kıl var öğğğkkk
Pislik ya begenmiyrm ben
Burnuna ne olmuş öyle
Acun bir ara kasa kasa kese kağıdı alıyodu
makyajlı da güzel değil desem
oha şunu düşünen biri olarak yalnız değilmişim
değilsin :D
sevindim :D
bende :D
Kötü.
her halina asigim
Burnu shop gibi
Makyajsız da güzel
Hala güzel.
Burun farkı çok kötü
Hala güzel..
Hayallerim yıkıldı 😢
halen güzel
hala gider..
çin çarpmış gibi
Güzel
Yine güzel
Yine gideri var. 😂
Kandırıldık diyorum.
Bence çok güzel.
Şaşırmadım
doğallık fsdfsdfsdf
yinede ilik gibi.
ceset mk.
yine güzel
Guzel
öcü gibi
Makyajlı daha ateşli
Normal
Güzel bence
her türlü güzel
Güzel
Yine kötü değil ya
Gayet güzel
😒😒
Azcık😅
Tabii buna da şükür jdhshdn
Ahahahaha şuna bak ya 😂
Cok guzel
Yine güzel
Makyaj daha güzel
ikisindede taş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar