i.pinimg.com/.../...luci-young-monica-bellucci.jpg
Adriana Lİma'nın makyajsız hali takipçilerini şaşırttı! Siz müstakbel gelinimizin makyajsız halini beğendiniz mi?
i.pinimg.com/.../...luci-young-monica-bellucci.jpg

Öyle de böylede güzel kadın bence herkes kendine makyaj yapıp yaa makyajsiz halim bu benim diyor. Ya bu kadın hem makyajliyken makyaj yapmış herkesten güzel makyaj yapmadigindada o makyaja guvenenlerin makyajsız halindende yine güzel 😉 biliyoruz sabah uyaninca travestiyle uyandigimi sandığım çok kız gördüm. 😂
Bu karıya güzel diyenlere kapak olsun. Bu karı güzelse ben de İngiliz Lordu'yum
Senin makyajlı halin de en az onun kadar güzel olabiliyorsun. Sorun şu ki, çapaklı gözlerle, sümüğünle, yağ tutmuş bedenin ile seni sevecek birisini bulabilmek.
ben seni daha çok beğendim. Demek ki daha zevkli bir insanım
onu sevmedim işte. İdeal sensin bence
sadece senden güzel değil dedim
mesajların da kapalı olmasa
Ya 10000 tane daha başka makyajsız fotosu var instada, bir tane kötü çekimle kadını 'aslında çirkin' yapıyorsunuz. Telefon kameraları zaten zar zor çekebiliyor düzgün bir şey..
Bizim o gördüğümüz makyajsız (!) fotoğraflarda bizim göremediğimiz kadar makyaj var emin ol. Belli olmayan makyaj ünlüler icin makyajsızdır. Makyaj çekimleri sırasında bile fondöten, kapatıcı sürüp kaşlarını doldurup 'evet şimdi X kişili ünlüye makyaj yapacağım' diye başlıyorlar.
Yok be kimse o kadar uzaylı değil, makyajsız bu kadar çirkin varlıklar değiliz yani. Bazı günlerin vardır sadece cidden bir solukluk olur. Onun dışında ne makyajlı herkesden aşırı farklılar ne de makyajsız...
En aşırı makyaj yaptığımda bile bu kadar evrim geçirmiyorum. Gerçekte de bu kadar geçireni nadir gördüm.
kadincafikir.com/.../...na-Lima-makyajsız-hali.jpg
Makyaj aşırı değil doğru yapınca etkili. Ve ayrıca kameralar bazen iğrenç çekiyor kendinden çok farklı çıkıyorsun. En berbat hali ve en iyi hali yanyana koymak haksızlık. Kadın çok güzel ve makyajından dolayı değil, kaşı gözü hatlarından ötürü
Bu kadına çok güzel demek diğer güzellere hakaret gibi geliyor bana. Ünlülerin gerçek yüzlerini hepimiz biliyoruz. Onları savunmana gerek yok. Bana göre o kadar işlem görmüş suratıyla, silikonlu memeleriyle ve erkeksi hatlarıyla güzel değil. Çirkin diyemem ama güzel de diyemem kendi zevkime göre. Renkler ve zevkler diyelim
Gerçek yüzlerini hepimiz biliyoruz derken :D Olağanüstü ilahi derecede kimse güzel değil medyanın abartısı var ama sen de asıl tam tersi yerden yere vuruyorsun. Dünyadaki her kadın güzel, çok negatifsin makyajsız şöyleler falan yok öyle bir şey bir iki kötü yakalanmış poz sadece
Dünyadaki her kadın güzel, çok negatifsin makyajsız şöyleler falan yok öyle bir şey bir iki kötü yakalanmış poz sadece
İyide ben makyajsız çirkin olduklarını iddia etmiyorum ki. 'Bu kadınsa biz neyiz? Bu kadınsa diğerleri ne?' diyenlere onlarda bizim gibi demeye getiriyorum. Çoğu genç kızın amaçsızca ' ya nasıl bu kadar kusursuz cildi var kusursuz göz altları var kusursuz dudakları var' diyerek imrendiği, çoğu erkeğin saçma bir şekilde ' ne kadar ışıl ışıl bir cildi var, ne kadar güzel kaşları var benim karımın göz altları mor kaşları biçimsiz' demesine tepki gösteriyorum aslında. Böyle fotoğraflar onların Tanrı değil insan olduğunun kanıtı gibi. Ben sadece bunu onların yüzüne vuruyorum. Adrianaya dönecek olursak bana tamamen yüz hatları, ağız yapısı, bakışları, göz şekli güzel gelmiyor. Makyajsız hali değil.
Evet ikimiz de aynı şeyi söylüyoruz aslında medyanın şişirip ilahi boyuta taşımasından. Her kadın gibi güzeller işte. Mesela adriana senin tarzin degil ama guzel kadin. Ya da baskasinin favori guzelligi de olabilir adriana. Ama inanılmaz bir durum yok
YA hasta, yaçok uykusuz bıraktı metin bey, ya da ağlattı, o gözler ne :)
Cevap
33Cevap
Bu kadın hep çirkindi zaten 😒 ben buna laf edince herkes beni linç ediyordu alın görün işte
aslında bütün güzel dediğimiz ünlü bayanların makyajsız halini görseniz korkar kalırsınız
Gayet iyi makyajsız halide sadece yorgun gözüküyor o kadar
Profil foton senmisin?
Normal. Renk eşitsizlikleri var sadece cildinde. Yaşına göre normal o da.
O değil de jandarma uzman çavuşunun yanında ne geziyor? :D
Berbat ötesi işte bu doğal güzellik her zaman daha güzeldir hep derim makyaj yapmayan kadın güzelliğinin farkındadır ve özgüveni tamdır diye. Makyaj yapan kadın bilin ki birşeyleri saklıyordur
Eeeee şaşırmadım hepsinin olduğu gibi buda çirkin zaten
Bizim oğlan ve önceki sevgililerini göz önünde bulundurduğumuz zaman gayet normal bence o kadar tipsizi hayatına alarak kendine de tipsiz bir yaşam katmış
Senden yakışıklı bence her türlü
işte makyajın kadınlar üzerindeki etkisi. hala güzel gerçi :D
o kadar cok makyaj yapıyolar kı cltlerı mahvoluyor ona ragmen dıger unlulere gore yıne ıyı..
Yaşlandı zâr. Olsun o kadar.
Daha ne kadar güzel olabilir?
Makyajsız hali gerçekten kötü değilmiş.
Yine güzel hala güzel..
Hala bir gideri var.
Tipin hariç iyisin adriana🤣
Bu kadını.. çirkin yapmak için uğraşmayın..!
bu kadında güzelse artık
Gözleri yeter onun 😊
Yine guzel catkasinlar.
Zamanla bakıcaz artık :D
çöpe girip çıksa yine güzel.
Adrianaya taş atmayın plz.
Spordan gelince paylaşıyor diye böyle
Makyajsız bile gideri var
yenge taşta metin ne ayak o muamma
aynen çökmüşlk hariç basarılı
Siz kizlar makyajsiz bir bka benzemessiniz
Erkekler makyaj yapsada benzemiyor yapmasada...
bunlar hep makyaj güzeli
Hala güzel her haliyle
Hala taş gibi
Makyajsız hali çok güzel değil
Mindarlik etmeyin.
Çok tatlıııııı
Ama yinede güzel abi
Bize ne bea
mükemmel bence
Bir gideri var sanki
Sekssy
Gözlaaar
Bu halide güzel
Gayet güzel ya
Gayet güzel 😊
Kötü değil.
Olabiler
Yünede güzel ya
Hayatım kedi mırnav olayı oldu galba
Şrenç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar