Tırnaklarım hep böyle. Çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar küçüklükten beri tırnaklarım bu kadar uzuyor sadece ve kötü durduğunu düşünüyorum milletin ne kadar güzel tırnakları var 😔 erkekler de zaten böyle güzel elli kızları severlermis... Sizce çok mu vahim? (Orta parmağımın üstünde yara var )
Tırnaklarım hep böyle çok üzülüyorum ne yapmalıyım?



Tırnaklarım hep böyle. Çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla