Arkadaşlar küçüklükten beri tırnaklarım bu kadar uzuyor sadece ve kötü durduğunu düşünüyorum milletin ne kadar güzel tırnakları var 😔 erkekler de zaten böyle güzel elli kızları severlermis... Sizce çok mu vahim? (Orta parmağımın üstünde yara var )
Tırnaklarım hep böyle. Çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Sana yemin ediyorum benim elim seninkiyle birebir aynı şimdi farkettim :D Resim atardım da telefon şarjda görsen dersin ki bu kadar mı olur :D Yuh arkadaş ya santim santim aynı şoktayım :D Benim tahminime göre kalsiyum eksikliğinden kaynaklanıyordur.
Tırnak şeklin zaten gül şeklinde hayalindeki tırnağın şekli lale öalesef şeklini değiştieremezsin, ama aslı özdel miydi turuncu saçlı ni kadın vardı onu takma tırnak rutinini izle yardımcı olur
Ellerinde cidden hic bir sorun yok benim tırnaklarım bundan kısaydı inceydi şimdi sert bir sekilde uzuyor düzenli manikür yaptır gratiste nk marka oje var bak özellikle onun kendime uygun olanını dene
Evet matrix ler var tırnağın uzamasını ileri itmeyi sağlayan orada ki hücreler b7 ile beslenir beslenmene dikkat et eczaneden b7 al 15 20 gün bir periyotta kullan olmaz ise doktora başvur
En İyi Cevaplar