Bir zamanların en büyük trendi olan ince kaş modası geri dönüyor! Siz beğeniyor musunuz ince kaşları?



İnce kaşları sevmiyorum ince ve kavisli kaşlar kadınları olduğundan daha olgun gösteriyor bu yüzden tarzım değil, ben doğallıktan yanayım kalın kaş bana daha güzel geliyor hem yaşıma da uygun
Bence kalın kaş daha iyi duruyo yüzü daha minyon gösterirmiş hem şekli iyi de fotoğrafın az kalın hali daha iyi.
Cok sukur yaa bunu bekliyordum😂😂 neydi o erkek gibi kalin kaslar
Evet beğeniyoruz...
Cevap
26Cevap
İnce kaş ı itici buluyorum...
Kaşlarımı kalımlaştırmak için o kadar uğraştım tekrar incelteme m böyle memnunum
Hayır ama bazılarına yakışıyor. Bu kadında hoş durmuş mesela ama o kadar da ince sayılmaz.
-Gecen bol olsun.-
Fotoğrafdaki güzel görünüyor ama aşırı ince kaşı sevmiyorum
iğrenççç moda da neymiş mk kafamızı yaşayslım koyun olmayalım
Şu modaya takılıp almayın. Moda ne demek biliyo musunuz? Geçici zevk. Yani adı üstünde geçici. Kendi tarzınızı ve zevklerinizi uygulayın.
"İnce kaşar yine gündemde" diye bitek benmi okudum acaba 😏🙄
@Everesttt eski candırrr broo 😎😂😋
kalıcı kaş yaptıranlar yandı :D
ne ince ne kalın olmalı bence kaş
İdeal olan doğal olandır, kızlar emin olun modofiye edilmiş kaşlara bakmıyoruz
Geldiği gibi gider umarım. Hiç doğal durmuyor ve çok itici bir görüntüsü var bence.
Bazı kızlar dehşet abartıyor. Doğallıktan yanayım. Al bazı yerleri düzelt ama bokunu çıkarma :)
ya hayir olmasin ya :d kas aldirmamayi falan moda yapsinlar canimiz aciyo
İnce kaşlı insanları yoluk tavuğa benzetiyorum nedense.
Banane benim sevgilim yok ki kaşlanırı ince kalın diye seveyim.
kaşlarım ne incee ne kalınnn orta gayet memnunum ben
Hayır çok yapay duruyor. Bu birtek Adile Naşite yakışıyordu
Kalın kaş daha cok seviyorum, abartılı olmadığı sürece.
Benim hep favorimdir, kadınlar neden erkek kaşı yaparlar ki
Beğenmiyorum. Kalın kaşlarımı seviyorum sjsj
Yüz şekline göre değişiyor bence yinede güzel..
Valla güzel duruyo nazo ne yalan söyleyim :)
Ay gelsin gelsin. Kalınlaşmıyor bir türlü kaşlarım
Evet ince net ve belirgindir kaşlarım severim.
Kalın kaşlı biri olarak ince kaşı hiç sevmem :D
Çok ince olmadığı sürece beğeniyorum. :)
Hayır sevmiyorum
Hiç sevmem. Yakışan var ama bana hiç yakışmıyor /=
sade ve zarif beğeniyorum ben
Beğeniyorum hiçte aldırmadım
Ah hayır, fazla incesi iğrenç.
Neden dogal olani moda olmazki!
Kalın kaş moda degilmiydi
yuzun yapisina gore degisiyor bu
Bunun bir tık kalını daha iyi gibi.
Yok ben pek sevmiyorum kuzum
İpince kötü, kapkalın da kötü.
Hayır hiç beğenmiyorum ama yakışana da var tabii.
Hayır çok beğeniyorum 😊
benimkiler inceee dogal
Çok hoş bulmuyorum ince kasları 😊
hayır güzel değil.
Hayır
Benim yüzüme ince yakismiyor zaten
Ben beğenmiyorum
Yani en azından bana yakışmıyor
Kalın kaşlar daha güzel duruyo bence
Uff salak saçma akımlar. En güzeli doğal.
Foto daki ince mi şimdi
Yüz yapısına göre değişir
ince kas çok güzel değil
Kişinin üstünde görmek lazım
itici
yüze uydukdan sonra sorun yok
evet ben de ince kaşları daha çok beğeniyorum
fazla ince güzel değil
kalın kaş herzama. iyidir
Hayır güzel değil
Hayir
evet çok güzel
Hayır
Sevmiyorum
Beğenirim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar