Güncellemeler
+1 yıl
Sadece kızlarmı giyinir böylee



tamam da kızlara ne ki. onlar için mi giyo muşuz :D
Hayır, yakıştıramıyorum.
Cevap
2Cevap
hayır beyler giymeyin.
Pek sevemiyorum ya :((
hayir.
Hayır
hayir
nayır
Bune abi kötü ya
yakismiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar