Erkeklerin kısa kol gömlek giymesini kızlar yadırgıyor mu?

Geçtiğimiz gün kız arkadaşlarım bana kısa kol gömlek yaşlı işidir dediler, bende hep gömlek giyerim uyardılar beni. ama şöyleki düz kesim kısa kol değil, spor tarz kısa kol gömlekler var az çok tahmin edersiniz demek istediğimi. ancak gene de uzun kol giy kıvır falan muhabbeti oldu. şaşırdım, ilk defa duydum böyle bir şey.

Kızlar sizlerden de fikir istiyorum, kısa kol gömlek iticimi duruyor bir erkekte. kafama ciddi takıldı bu mesele ?
Erkeklerin kısa kol gömlek giymesini kızlar yadırgıyor mu?
Cevapla