Kimi görsem bu tarz yapıyor Bence bu saç şekli bu adama özgü diyorum sizce 


Son sınıfta koca sene saçıma makas değmedi. En son mezuniyette saçı üçe vurdum çektim takım elbiseyi öyle gittim.
Dünyanın en güzel duygularından biri kafa derinde rüzgarı hissetmektir. Hele birde uzun saçtan sonra cennet gibi gelmişti. Tabi o zamanlar çağatay mağatay yoktu.
Sarpa benziceğim diye kesiyorlar saçı barışa benziyorlar :) yani herkese yakışmaz bu saç şekli 3 numara sıfır yani sonuçta yazık etmeyin güzelim saçınıza :D
Benim her zaman beğendiğim ama çok az kişiye yakışan saç modeli.
-Gecen bol olsun.-
Aynen, herkese yakışmaz.
Yakışana her şey yakışır.
Cevap
7Cevap
Kafa yapısıyla alakalı bu saç kesimi herkese yakışmaz adam lider olarak götürüyor işi.
Benimde hep görmek isteyip hiç göremediğm saç stli çok güzel :)
bı sekıl yokkı klasık 3 numara ıste yaz gelınce benım gıbı saclarının agırılıgından kurtulmak ısteyen alıyo elıne makınayı dumduz vryo gecıyo
Herkese yakışmıyor ama
sıtıl olark bılmem de yazon sac hıc cekılmıyo sahsen sac sakal bıyık nekadr tuy varsa kesıyom yoksa sıp sıp terlıyo hıc gerk yok
Bu da yaşı geçtikce hoş oldu he önceden hic beğenmezdim
onun ben kel kafasini silkiyim
kel mi neresi kel 3 numara😄
bene gore kel
Niye sevmiyonuzz
Boktan.. resimdekide itici...
Bu adama her saç gider😍😎
Beğenmedim derhal uzatsın
Karpuz gibi kafası var mübarek
Çağatay'a da yakışmıyor ki bence
O yapmadan once biz kestiriyorduk 3 numaraya
Özentilik çok kafasini 3 e vurup kro olan var
Bildiğin üç numara bunun ne tarzı varda yayılacak
bu adamdan nefret ediyorum ben ya
Niye
itici geliyor
Yapsinlar yakisiosa. Bn de yaptm cok da guzeldi
3 numara bu bildiğin :D
Kuscam artık.
niyee
Haklisin derim
Olurum
guzel sekil ama
:D Aynenn
Yakışmayan yapmasın.
Yakışan yapsın 😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar