AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
Bekar olayim evli olayim karsimdaki adam hic birseye dikkat etmiyorsa onun icin extra bir bakim. yapmam kendim icin zaten bakimli olurum.
Geçinmenin okadarda kolay olmadığı bu türkiyede insanlar bakım gibi boş şeylere para harcamayalım daha rahat geçiniriz düşüncesinde ve gayette haklılar.
Karakterle alakalı. kimse görmeyeceğını bilsem de bakımlı olmayı seviyorum
Bakım yapmalarindaki amaç bu zaten. Kendilerini birine begendirip evlenmek istiyorlar çünkü 😂
Para tek sıkıntı olabilir parası olupta kendine bakmayan insan üşengeç aptaldır bence
Aslında bu çok saçma bir durumda kişi öylesine bakımlı olmalı ki 70 yaşına dahi gelse kadında/erkekte kaybetme korkusu bırakmalı
alan aldi beni birakamazda beyendirmek icin makyaj falan da yapmam lazim degil. diye saliyolaf heralde kendimi😂😂
bakım olayı özgüvenle alakalıdır iki cinste birbirine sen bu şekilde daha güzel görünüyorsun dediğinde olay biter 😉
alan aldi daha kim bakcak bana diye düşünüyorlar ya da soyle bsiey var bir taraf fazla suslencr diğer taraf noluyo la sana diyo olabilir
nedense bende tam aksi oldu, resmen titiz birisi oldum, her hafta kuafordeyim kendim kendimi batiracam yakinda bana yaramadi evlilik😂😂😂😂
çünkü o zaman elde etmek istediğini elde etmiş olur ve artık kendisine bir özen göstermesine gerek kalmaz nasıl olsa benim der 😁
kişisel bir mevzu. benım annem halen bakımlarını yapar babamda öyle. sporlarını falanda yaparlar vb vb
bekara karı boşamak kolay tabi:)) bakım yapmayı bırakır lafı yanlış bence 2.3 tane bebiş olsun kendine bakmayı bırak tuvalate gitmeye zamanın olursa ne ala 😂
Asıl evlendikten sonra kişinin kendisiyle daha çok ilgilenmesi lazım
asla kendime bakım yapmayı bırakmam kendimi bakımsız görünce mutsuz olan biriyim başkası için değil
Al birini vur ötekine...
Kadınlarda durum farklı mı?
Bakım insanın kendine olan saygısıdır tabi kişiden kişiye değişir bu benim düşüncem
Bu kişinin özsaygısıyla ve karşısındaki insana olan sevgisiyle bağlantılı bşy
bir rahatlama geliyo herhalde insan başta kendi için temiz bakımlı olmalı bence
Kesinlikle
bu aslında evliliğin getirdiği sorumlulukların altında ezilenler için geçerli. ezilmeyenler ise nadir :)
dertleri başka şeyler oluyor da ondan ve bir de ozguvenleri iyice oluşur diye düşünüyorum
İnsanlar evlenince kendilerinden cok cocuklarini ve diger seyleri onemsedikleri icin kendilerinden feragat ediyolar.
Bakımı abartmamak kaydıyla her zaman yapmak gereklidir
zaten benim her hakimi gorecek ilerde digerek salarlar
En sacma buldugum seydir bu. araplari hic sevmem ama evde bakimli oluyorlar. onlar gibi bile olamiyoruz
Çünkü karşı taraf alacağını almış, satan da satmıştır.
hatun kiziyor kiskançlik yapiyor sac sakali kesince kime yaptin diyor bende
Galiba 2 taraf da rakipsiz olduklarını düşünüyorlar.😂
Saçma bence sanki eşi soğumuycakmış gibi herşeyi bırakıyor
Ben evlenmeyi dusunmuyorum da evlensem dahi bakimi biralmam herhalde
Kişiden kişiye değişir ben erkek olmama rağmen evde durduğum günlerdede sacımı tarayıp şekil veririm ve pantolon giyerim takıntı gibi bişey bende heral :)
Benim çevremde gördüğüm evlendikten sonra daha fazla bakımlı oluyor kadınlar.
köprüyü geçene kadar felsefesi burda da iş başında 😃
kişiye göre değişir kimisi daha çok önemser eşiyle hareket eder
kesinlikle birakmam o tarz olan insanlar tuhafima en cok giden insanlardir
artık karşındakine sevgi durumu alışkanlıklara bırakıyor zamanla.
Geneli bakımı azaltıyor ya da bırakıyor, iş güçten dolayı
Alan almıs satan satmıs ne gerek var bakıma süslenmeye 😂
Genelleme yapmıyorum ama çoğusu erkeği elde ettiklerinde bakım yapmayı makyaj yapmayı bırakıyorlar sonra vay efendim niye aldatılıyoruz?
Kesinlikle hayr. Ben evde bile susume pusume bakimima dikkat ederim. Evlenincede salamam
allığı biraz azaltmanj tavsiye ederim yoksa güzel bir bayansın
Amaci olmayan bireydir. Neden evlendigini de bilmez.
Kendine saygısı olan yapmaz böyle bir şey. Diğerlerini bilemem...
E nasil olsa elde etmis diye hani daha ugrasmiyorlar...
Ununu eleyip eleğini asmak diye bir ata sözü var bizde bildin mi? :)
Bakıma fazlasıyla önem veriyorum sanırım böyle kalırım ya da salıveririm 😃 aman boşver..
tipik insan işte benim için değişen bişey olmaz günde iki kere diş fırçala hafta 3 sakal elbise temiz ama combinasyon moda uyumu yok
Beni alan almış satan satmış diye düşündükleri için
Beğenen beğendi alan aldı diye düşünür doğallığa bırakır kendini ama çok da salmamak lazım
Yanlış yapıyorlar. Ben daha da bakımlı olmayı planlıyorum.
insanın önce kendini beğenmesi lazım şahsen öyle olmam
Düzenli etek traşımızı koltuk altımızı sakalımızı saçımızı düzelttikten sonra bizim bakımımız bu kadar yeter
İnsan evlendikten sonra da bakımlı olmalıdır, kaynanasını, görümcesini, eltisini kıskandırmak için, kocasına beğendirmek için.
Istedigini kapmustir eline fecurmistir ondan artik gerek duymuyordur 😉😉😎😀😀
ne olsa evlendik niyetne :D aslnda birakmaz bayanlar bakimli olmayi sadece aksamlari beraber evde otururken dogal. olmayi secerler
Alan zaten almis derim ama yinede onun beni begenecegi sekilde giyinirim
Köprüyü geçene kadar sabredip köprüyü geçtikten sonra göbeği salıyorlar.
o vakiti bulamıyorlar bunun başka bir sebebi mi? var ki 😞
beni beğenen beğenmiş alacagımı almışım diye düşünüyorlar😂
Bu araba aldıktan sonra hala araba piyasasına bakmak gibi bişey
Daha bakimli olanlari da gordum gobegi almis basini gidiyor olanlari da. Kisiye gore degisiyor iste..