Kızlar annemin saçını saç açıcı ile kendim açtım şu an fotoğraftaki halde, şimdi üzerine ne boyamalıyım? Sarı tonlarında bir şey istiyoruz ama Şu an 3-4 renk var kafasında. Anneme söylemedim bunu tabii, fena tutuştum, ne yapmalıyım?Evde saç boyama! Renk tonunu eşit şekilde nasıl ayarlarım?
Evde saç boyama! Renk tonunu eşit şekilde nasıl ayarlarım?
Selam, Fotoğraftaki saçlar saç açıcıdan sonra mı böyle oldu yoksa öncesinde de böyle miydi bilmiyorum ama epey yıprandığı çok bariz belli oluyor. Sana saçları besleyen bir boya markası önerisinde bulunmak, saçtaki renk tonununu nasıl eşit şekilde ayarlayabileceğinden ve saç boyasının tutması için neler yapman gerektiğinden bahsetmek istiyorum.
Saç Boyasının Tutması İçin Neler Yapmak Gerekir?
Saç boyasının iyi bir şekilde tutması için saç uzunluğunuza uygun miktarda saç boyası tercih etmeniz gerekmektedir. Omuzlarda saçlar için 2 kutu boya yeterli oluyor, saçlarınız daha uzunsa 3 kutu alıp riske atmayın derim. Çünkü saç boyası her yere iyice yedirilmiş olmalı. Boyayı uyguladıktan sonra da saçlarınızı sık dişli bir tarakla tarayarak iyice yedirilmesine destek olabilirsiniz.
Renk Tonu Eşit Şekilde Nasıl Ayarlanır?
Saç boyarken bildiğin üzere diplerden uçlara doğru boya uygulanır. Bu yüzden diplerden başlayarak renk tonu eşitliliğini sağlayabilirsin. Diplerde uçlara nazaran alakasız renklerin ortaya çıkma sebeplerinden biri de saç temizken boyanın uygulanması. En az saç 24 saat yıkanmamış olmalı, daha sonrasında boyama işlemi yapabilirsin. Tabii bekleme süresine de dikkat etmende fayda var. Kullanım kılavuzundaki bekletme sürelerine uymalısın.
Benim Tercihim Pure Color 1.4 Siyah Üzüm Reçeli Saç Boyası
Benim boya rengi tercihim bu yönde oldu fakat sen 15 farklı renk seçeneği arasından istediğini seçebilirsin. Jel formülü sayesinde saçlarıma kolaylıkla uyguladım ve sonuç gerçekten de benim için harika oldu. Ayrıca boya sonrası kutunun içinden çıkan Jojoba yağı içeren bakım kremi de saçlarıma parıltı ve daha sağlıklı bir görünüm kazandırdı. Akma ve damlama gibi sorunlarla yaşamadığım için de tertemiz işimi hallettim. Sanırım sen de sarı tonlarında istiyorsun bu yüzden sana da Pure Color 9. 0 Süt Reçeli'ni önerebilirim.
Ayrıca Pure Color saç boyası içeriğindeki aloe vera kaktüs özleriyle saçlara bakım yapıp, ışıltılı bir görünüme kavuşturuyor. Ben kullandığım için çok memnunum :) Işıltısını, yoğunluğunu uzun süre boyunca koruyor. Beyaz kapaması da mükemmel.
oooo yoo! bir kere çok bakımsız bir hale gelmiş annenin saçı. Şimdilik boya sürme en az 3-4 gün kendine gelsin saçı yoksa kopar öbek öbek daha kötü olur aman! baya kuru ve kırık çünkü. Hemen besleyici güzel bir nem maskesi yapın 3-4 saat beklesin ve yıkasın. Daha sonra 6 numara bir boya yapabilirsiniz. Ardından kuaföre de gidin bence o kırıkları mutlaka aldırın.