Roaccutane bıraktıktan sonra yan etkileri ne zaman geçer?

Merhaba 20mg+20mg olarak 5 aydir roaccutane kullanıyorum. 5. ayimın ilk haftasınsayım şu an. Hasta oldum ilaçtan dolayı bir türlü gecmiyor , dudaklarım kanlar içinde her yerim kurudu. Yüzüm birazcik geçti "aha" derken bel altımda sayısızca sivilce çıktı. Gözlerim morarmış gibi zar zor açıp sürekli gözümden çapak akıyor. Bugün kendim bırakma kararı aldım. Dudağımdaki yara ve gözümdeki ağrılar ne zaman geçer? Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.
Roaccutane bıraktıktan sonra yan etkileri ne zaman geçer?
Cevapla