Roaccutane kullanaar var mi? Kullanali 2 sene oldu ama kalici yan etkileri oldu. Lutfen okuyun:(?

O kadar zor donemler gecirdim ki bu hap yuzunden. Alingan cekilmez bir insan oldum. Herseye kafami takiyorum, en ufak seye aliniyorum.
Kendimi kotu hissediyorum. Yanimdaki kiza iltifat edilsin, hemen uzerime aliniyorum ben cirkin miyim diye. Bu gibi bircok ornek verebilirim.
En kotusu, cildimin beben gibi olmasi yarim seneden fazla surmedi, yine yara icinde. Bu herseyi daha da zorlastiriyor.

Yardimci olabilen lutfen birseyler yazsin. Cok mutsuz hissediyorum!
Roaccutane kullanaar var mi? Kullanali 2 sene oldu ama kalici yan etkileri oldu. Lutfen okuyun:(?
Cevapla