Hiç uzatmasa çok daha iyi. Hijyen durumu söz konusu bakteri ve virüslerin en kolay barındığı yerlerden biridir tırnak. Ayrıca kimse kusura bakmasın vakit zamanında bir yerde temizlik görevlisi olarak çalıştığımda bayanlar tuvaleti bana zimmetlendiğinde öyle iğrençlikler gördüm ki bu gün uzun tırnaklı bir bayanın elinden us bile içemeyecek duruma geldim.
Ojeyi sürekli tırnakta tutarsan sarartır tabi. Haftada bir iki gün ojeyi çıkartıp tırnaklara hava aldırmak lazım. Ojesiz tırnak hiç hoşuma gitmiyor benim. Oje candır. Hele o nail artlar yok mu bayılıyorum onlara.
sarattı valla bilemiyorum nail artla uğraşacak kadar işsiz değilim uğraşırsam da halloween konseptinde yaparım onun dışında ojesiz güzel hava alıo kimyasal zararlı :D
Kalitesiz ojeler de sarartabilir çok uzun durmamasına rağmen sararıyorsa tırnak. Ayrıca tırnağa ne kadar zarar verebilir ki bir kimyasal. Sürekli kendini yeniliyor sonuçta.
En üstteki resim bunların içinde en iyisi , oda kötünün iyisi. Ojesiz uzun tırnak bile iticiyken.. Kadında kısa ve boyasız tırnak daha iyi tabi bu benim fikrim
sana son bir söz yani gergin bir konuşma oldu gerçi ama bundan yıllar evvel Şehriban Coşkunfırat denilen kıza tecavüz edip öldürdüklerinde sanırım sen dünyada yoktun.. Konuşurken benim de yanlışlarım olmuş olabilir ama bu işler tırnak boyamakla saçla başla olmaz.. İngilizce derecen iyi ise bir kaç kitap tavsiye ederim.. en azından kaynağından okursun.. biriyle tango yapmaya kalktığında en azından yaşına bakarak birşeyler çıkarabilirsin
En İyi Cevaplar