Kaş ve kirpiklerim çok seyrek, ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar dediğim gibi kaş ve kirpiklerim genetik olarak çok seyrek. Ama ailemden daha kötü yani gerçekten dümdüz kısa ve çok az kirpiklerim var. Kaşlarım deseniz 7 yaşında kardeşimin daha belirgin kaşları var sklskfjd ve bu konudaki takıntım öyle bir yere geldi ki sanki gür kaşlarım ve kirpiklerim olsa bütün özgüvensizliklerim gidicek yani anlatabilmişimdir umarım. Tavsiyelerinizi duymak isterim :))
Kaş ve kirpiklerim çok seyrek, ne yapmalıyım?
Cevapla