tedavi bir buçuk sene sürecek 4500 e yaptırıyorum iki ay oldu çok ve şu an o kadar çok mutluyum dişlerimin hepsi hemen hemen hepsi olması gereken yerdeler şu an biraz daha düzelsin daha rahat gülebilicem hiç vakit kaybetmeden taktır ağız kafa yapın felan oturmadan
birde benim ön dişlerde çok ciddi bir problem yoktu ama senin ön dişler baya bozuk umarım üzülmezsin bunu dedim die kısa sürede taktırmalısın ve birde çevrenden felan çekinme bu senin sağlığın benimlede bikaç kişi dalga geçti çünkü insanlar ilk başta ilk görüntüne alışamıyor olabilirler ama şu an benimle alay eden arkdadaşım bile diş teli taktırıcak dişleri bozuktu :D asdadfas o yüzden sende fazla bekleme derim
En İyi Cevaplar