Güzellik & Bakım konusunda 655 cevap paylaştı. Kesinlikle öyle:) Kadınlar yaş aldıkça bir nevi 'oturuyor', kendi gerçekliğinde demleniyorlar. O yaşanmışlık, o ne istediğini bilmenin verdiği duruş ve özgüven, insanın yüzüne bambaşka bir ışıltı olarak yansıyor. Artık kimseye kanıtlayacak bir şeyi kalmamış, cesaretini kuşanmış ve kendi gücünü eline almış o kadın duruşu, gençliğin getirdiği o toy güzelliği çoktan geride bırakıyor. İnsan kendi olunca, kendisiyle barışınca güzellik sadece bir dış kabuk olmaktan çıkıp ruhtan dışarı taşıyor bu da şarap edası :))
12 Yorumla- 3 gü
İşte tam olarak bundan bahsediyorum :)
En İyi Cevaplar
Allahın takdiri diyelim. Kadınlar yaş aldıkça erkeğin tipine bakmıyor, kendisinde bıraktığı izlere bakıyor. Erkeklerse yaşlandıkça kadının tipine fiziğine güzelliğine daha çok düşüyor. Allah da bizleri bu hikmetine göre gittikçe güzelleştiriyor ne yapalım.🫠
12 Yorumla- 1 gü
Dimi☺️hep çiçeğiz hep güzeliz🌸
Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çünkü kadınlar yaş aldıkça çoğu zaman kendini daha iyi tanıyor, tarzını oturtuyor, neyin yakıştığını biliyor ve bakım tarafına daha çok önem veriyor. Erkeklerde ise saç işi biraz genetik meselesi; aileden geliyorsa yaş ilerledikçe dökülme başlıyor, alın açılıyor, tepe seyrelmeye başlıyor. Yani kadınlar sihirli şekilde güzelleşiyor, erkekler de durduk yere kelleşiyor değil aslında. Biri kendini daha iyi taşımayı öğreniyor, diğerinde de genetik faturası saçtan çıkıyor.
12 Yorumla- 3 gü
Kadın kendi değerinin farkına sonradan varıyor :)
Güzellik & Bakım konusunda 367 cevap paylaştı. Erkeklerin gönlü güzelleşiyordur, mesela babadırlar, çocukları, kızları sayesinde empatiye kavuşuyorlardır ki çoğu erkek yaş aldıkça d

aha yakışıklı olur.
14 Yorumla- 3 gü
Ama bu😍
- 2 gü
Ama bu adamın hastasıyım🫠
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o fotoğraftaki yazı her şeyi özetlemiyor mu zaten? 🤩 Biz kadınlar yaş aldıkça kendimize yatırım yapıyor, güzelliğimizin her aşamasını kucaklıyoruz! ✨ Bu tamamen özgüven ve içten gelen o ışıltıyla ilgili. Erkekler ise belki kendilerine bu kadar özen göstermeyi atlıyorlar, ne diyelim... Bizim doğal güzelliğimiz ve enerjimiz bambaşka! 💖 Hep mükemmeliz, evet! 😉
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
3 güKadınlar da güzelleşmiyor ki kırışıyor buruşuyor şu estetikler botokslar olmada hepsinin hali harap. Ayrıca kelliğe karşı da protez saç, saç ektirme gibi çözümler mevcut. Aynı kadınların estetik ameliyatı botoks operasyonu gibi yani. Sonuç? 1-1 sen gol atarsın da ben atmam mı?
16 Yorumla- 3 gü
Ben çevremde kırışık buruşuk kadın görmüyorum hiç, üstelik botoksuzlar :)) ama eşleri çoktan kelleşmiş durumdalar :))
- 3 gü
Er ya da geç estetik makyaj botoks olmadan o kadınlar da buruşacak. Gördüğün erkeklerin saçı eşlerine göre daha erken dökülmüş olabilir. Ama burada konumuz yıl farkı değildi zaten.
- 3 gü
Elbette kimse zamana karşı savaşamaz ki. Ben işin latifesindeyim. Yoksa her insan değerlidir:)
- 3 gü
Elbette öyle ben de latife yapıyorum ama bi yandan da gerçekçi bir konu
- 3 gü
Yinede biz kadınlar mükemmeliz😂
- 3 gü
Ona lafım yok 🙏🏻🙏🏻
3 güÇünkü erkekler beynini çalıştırıyor o yüzden saçları dökülüyor ciltleri kırışıyor duygusal varlıklar o yüzden yıpranıyorlar, kadınlar gibi duygusuz boş teneke değiller
14 Yorumla- 3 gü
Erkekler mi duygusal varlık 😂
- 3 gü
Pişmiş kelle😄
Ne yani olamaz mı
- 3 gü
Olamaz mümkün değil😂
- 3 gü
Sen öylee san😄
3 güKadınlar şarap gibiler evet haklısın ama her erkekte kelleşmiyor ben hala sık ve kalın saçdan müzdaribim ya uzun olacak bağlıcam ya da çok kisa olacak yoksa şekil almıyor
19 Yorumla- 3 gü
Tamam arada istisnalar olabiliyor :))
- 3 gü
İstisnalar kaideyi bozmaz diyorsun 😊
- 3 gü
Sevmiyorum bu cümleyi kurmayı pek ama evet :))
- 3 gü
Yazdım kenara bir daha gündeme almam 😊
- 3 gü
Ama yaa🥲
- 3 gü
Hayır öyle değil bende keşke yapada yapacak bir şey yok denmesinden rahatsız oluyorum çaresizliği çağrıştırıyor mücadele etmeden bırakmak gibi geliyor bu kelime belki sendede böyle bir durumdur diye dedim
- 3 gü
Bazen mücadele etmeyi bıraktığım doğrudur :)
- 3 gü
Senin özelende söylememiştim ama motora binicem müsait olursan bu konuyu hasbihal edelim
- 3 gü
Olur edelim efenim. Kazasız belasız sürünüz😌
1 güKel değilim.
Yaş aldıkça daha karizma oldum. Yaş alan ve güzelleşmeyen kadınlara örnek Yıldız Tilbe gösterilebilir. :D
16 Yorumla- 23 sa
Yıldız abla bi tane bi kere hepinize bedel :))
- 23 sa
Severiz :D
- 23 sa
Laf ediyorsun çirkin diye:))
- 23 sa
Kimi çirkin sever :D
- 22 sa
Bak bakk :))
- 22 sa
:D
Güzellik & Bakım konusunda 824 cevap paylaştı. Kadınlar güzelleşmek için harcadığı parayla erkek yüz kere saç ektirir yaşlandıkça guzellesmiyorsunuz estetiklesiyorsunuz
14 Yorumla- 3 gü
😏
- 3 gü
Evet😏
Güzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kadınlar bize bakıp kendilerini daha güzel hissetsin, egolarını doyursun diye 😉
22 Yorumla- 3 gü
İşte bu :)))
3 güEstetik yaptıran kadın sayısı saç ektiren erkekten daha çok çünkü. Araçlardan Türk erkeklerine sıra gelmiyor herhalde heheheeheheh. Bir de erkekten yaş aldıkça mal mülk sahibi olması bekleniyor iyi görünmesi değil.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 güO ırsi biraz da abla, Mesela benim babam 73 yaşında ve saçları diken gibi, Benim de saçım dökülmedi hiç ama bizjm sınıfta bi çocuk vardı, Babası keldi ve geçen çocuğu gördüm o da kel olmuş 😂
13 Yorumla- 1 gü
Abla derken yaş yanlış herhalde🙄
Cevap sahibi1 güYok doğru, 36 yaşındayım ben abla ☺️🙌
- 1 gü
🙄🙄
Testosteron seviyemiz artıyor ondan kellik. Lakin cinsel güçte artıyor.
126 Yorumla- 1 gü
Niye saçı olanlar tam tersi mi?
- 1 gü
Kel mi bulalım yani
- 1 gü
Mutluluğu nerede aramalı insan?
- 1 gü
Ne kadar küçük🙄
- 1 gü
Djrhr
Kendime açma ve çay ısmarlayayım da mutlu olayım :)) - 1 gü
Kahve. İçte kendine gel:))
- 1 gü
:))) baktım içim açıldı :))
- 1 gü
Tamam tamam sustum :))
- 1 gü
Aferim maferim diyip kışkırtma beni🙄
- 1 gü
🙄
- 1 gü
Gayet sakinim😌
- 1 gü
🤐.
- 1 gü
Pislik yaa :))
Güzellik & Bakım konusunda 539 cevap paylaştı. Kızlar dura dura hiç olur, oğlan dura dura koç olur
11 Yorumla- 1 gü
Tabi efendim
Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yok ya erkekler de yaş aldıkça fena olmuyorlar
15 Yorumla- 3 gü
Hayır yaa hepsi kel göbekli oluyor djfj
- 3 gü
Olamaz yanlış görmüşsün djfj
- 3 gü
Evet evet rüya görmüşsün:)) gerçekte yok öyle şeyler fkfjf
- Güzellik & Bakım konusunda 587 cevap paylaştı.
3 güAcaba neden?
Doğru cevabı varda acaba bu cevap ne derece kabul görür.14 Yorumla- 3 gü
Alalım cevabı efenim :)
- 3 gü
Bazen susmak en doğru cevapdan daha doğrusunu söylediğini mi gösterir.
- 3 gü
Pekii :)
- 13 sa
@HayatKısaKşlrUçyr bir kişi için hariç.
3 güHaha çok iyi ya, bazı erkekler yaş aldıkca bir şeye benziyor
11 Yorumla- 3 gü
Arada çıkıyor işte :))
- Güzellik & Bakım konusunda 395 cevap paylaştı.
3 güKadınlar yaşlandıkça komik oluyor sanırım 🤣🤣🤣🤣🤣
Güzel espri 👍13 Yorumla- 3 gü
Git sorumdan😒
- 3 gü
Sen sataşırken iyi ama 😒
Yemedik sorunu!
- 3 gü
😒
Ahahahah sorma bir de kadınları beğenmezler kendilerine bakmadan
11 Yorumla- 3 gü
:))
Güzellik & Bakım konusunda 976 cevap paylaştı. peki beyazlaşsa saçlarımız öyle olur mu ((: kel olmaktansa öyle olsun bence
14 Yorumla- 2 gü
Olur tabiki ((:
- 2 gü
Ne demek leni bey ((:
- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 güBu kadar derdi sıkıntıyı sorumluluğu kadınlarda alsa onlar da kel olur
10 Yorumla piyasayı da keller götürür
bakınız Marlon Brando
Bakınız Johnny Sins
10 Yorumla
3 güKimse yaş aldıkça güzelleşmez.
22 Yorumla- 3 gü
Emin miyiz 😌
- 3 gü
Yani bence gençlik güzellik demekk oyuncularda bile öyle
Erkeklerin öz bakımı sabah zar zor yüzünü yıkamaktan ibaret. Kel erkek.. rabbim yazdıysa bozsun
13 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı. Bende yaş aldıkça gençleşiyorum
17 Yorumla- 1 gü
🙄
- 1 gü
Doğrudur efenim🙄
- 1 gü
Kolaylıklar dilerim efenim🙄
- 1 gü
☺️🌸
- Güzellik & Bakım konusunda 366 cevap paylaştı.
2 güYoo kadınlarda 45 ten sonra çöküşe geçiyor
12 Yorumla- 2 gü
Yoo tam da en güzel yaşları başlıyor😏
- 2 gü
Bilemiyorum kadınları çocuk erkekleri de iş hayatı çok yıpratıyor
- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
2 güSize öyle geliyor botox olmasz bitiksiniz
12 Yorumla- 2 gü
Hiçte bile efenim😌
- 2 gü
Öyle Öyle 😂😂😂
2 güSiz kadınların yüzünden 😅
11 Yorumla- 2 gü
Alla alla😂
- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
3 güGenellemesen mi
11 Yorumla- 2 gü
Banane genelliycem🙄
Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı. Şükür öyle sıkıntım yok
11 Yorumla- 3 gü
Daha yaşlanmadın ki :))
- Güzellik & Bakım konusunda 597 cevap paylaştı.
3 güHiçte kelleşmedim hala taş gibiyim şükür :)
15 Yorumla- 3 gü
Dur seni 40 lı yaşlarda görcem ben :))
- 3 gü
Sen onu +55 yap :D
- 3 gü
İnşallah:)))
- 3 gü
Genetik önemli bacım :)
- 3 gü
Kesinlikle:))
- Güzellik & Bakım konusunda 680 cevap paylaştı.
3 güBence sizin de eksileriniz çok
19 Yorumla- 3 gü
Eksiğim yok fazlam var :)))
- 3 gü
İstisnalar kaideyi bozmaz sen taş sın diye herkes aynı değil
- 3 gü
Tanıdığım tüm kadınlar böyle😌
- 3 gü
Bana denk gelmedi demekki estetik ci arkadaşım 6 . Daireyi aldı göbek meme operasyonundan😊
- 3 gü
Neyseki erkekler de artık botoks yaptırıyor😂
- 3 gü
Onlar erkek değil 3. Cins tartışmalı
- 3 gü
Bilmem biliyor musunuz ama botokslu mafyamız bile var:))
- 3 gü
İşte diyorumya onlar karışık biraz
- 3 gü
Amann duymasın:)))
3 güBu yalanların farkına birgün varacaksınız
12 Yorumla- 3 gü
Tabi efendim.
- 3 gü
Son düzlük 🙂
3 güAma belli yaşlardan sonra da erkek şarap gibi olabiliyor benim gördüğüm rus kadınlar çok kötü yaşlanıyor
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 301 cevap paylaştı.
3 güKronik genelde kskskd
11 Yorumla- 3 gü
Djfjf
Güzellik & Bakım konusunda 638 cevap paylaştı. Kelleşenlere sormak gerek :D
13 Yorumla- 3 gü
Djfj sen hariç ama nazarım sana da değebilir her an :))
- 3 gü
Tutamam:))
Güzellik & Bakım konusunda 380 cevap paylaştı. Mükemmeliz kızlaar💅
11 Yorumla- 3 gü
😌🌸
Güzellik & Bakım konusunda 338 cevap paylaştı. Keller cevaplasın 😂
110 Yorumla- 3 gü
Sizin maşallahınız var tabi:))
- 3 gü
Fjfjf :)))
- 3 gü
İşe yaramış :))
- 3 gü
Ben bakmayım nazarım değer :))
- 3 gü
Yandın sen :)))
- Güzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı.
3 güHayat bizim saçımıza oynuyor 😂
11 Yorumla- 3 gü
:))
3 güGenel bir görüşse de hatalı ya da eksik.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 339 cevap paylaştı.
3 gügüzelleşiyor mu bazen gerçekleri kabul etmek gerek
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 330 cevap paylaştı.
3 güKadınlar erkeklerin başının etini yiyo
10 Yorumla Hayattan gidenler kellik yapıyor bence
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 432 cevap paylaştı. Kel olmak kusur değil ki tam tersi asıl 😁
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 628 cevap paylaştı.
2 güÖyle mi oluyo
13 Yorumla- 2 gü
Olmuyor mu🙄
- 2 gü
Olsun
Seni mi kırıcam - 2 gü
☺️🌸
Güzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Ömrümüzü yiyorlar 🚬
112 Yorumla- 3 gü
Tabi efenim 🙄
- 3 gü
Kim için dedin🙄
- 3 gü
Ne bileyim birden tırnaklarımı çıkarma isteği oldu🙄
- 3 gü
Sankim🙄
- 2 gü
Djdjd
- 2 gü
Ben değilim ama :))
- Güzellik & Bakım konusunda 569 cevap paylaştı.
3 güGüldüm.
11 Yorumla- 3 gü
Ne mutlu o halde 😌
3 güBuna emin misin 😐
13 Yorumla- 3 gü
Evet 😐
- 3 gü
Sen yine de olma 😐
- 3 gü
Banane 😐
- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
2 güKadınlar yüzünden
10 Yorumla
3 güKel değilim beybi
10 Yorumla
3 güyioo
10 Yorumla
3 güKadınların sıkıntı ve stresi
10 YorumlaGenetik
10 Yorumla
3 güCevap kadınlarda...
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 güAhahahah
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
